Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплексні послуги з прибирання будівель, споруд та територій Закарпатської митниці Держмитслужби
Очікувана вартість
1 740 000,00 UAH
UA-2020-06-25-000007-c 3a15c1568682436eb0d52d26dbf7e525
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Александров Денис Олегович

0660352311 ZAK.IFS@CUSTOMS.SFS.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43337207
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 20
Контактна особа: Александров Денис Олегович
0660352311
ZAK.IFS@CUSTOMS.SFS.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 01:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:17
Очікувана вартість: 1 740 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
комплексні послуги з прибирання будівель, споруд та територій Закарпатської митниці Держмитслужби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник оплачує надані Виконавцем послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Замовником актів наданих послуг при умові наявності відповідних бюджетних асигнувань на зазначені цілі на рахунку Замовника та надання дозволу органами державного казначейства на проведення оплати. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 25 червня 2020 10:56
Дата відповіді: 01 липня 2020 22:02
Шановний замовник! Назва вашого предмета закупівлі "комплексні послуги з прибирання будівель, споруд та територій Закарпатської митниці Держмитслужби", для підтвердження кваліфікаційний критеріям ви просите надати аналогічний договір який вважаеться "Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори щодо прибирання адміністративних приміщень та територій." Просимо уточнити чи вважається аналогічним договір з ДК 021:2015 «90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» та "Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території" з аналогічними кодами какупівель код ДК 021:2015: 90910000-9, але без зазначення у назві "адміністративних приміщень ".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит від 25 червня 2020 року щодо аналогічного договору, повідомляємо наступне.
Аналогічні договори будуть розглядатися згідно коду ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САВА КЛІНЕР" 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 1 529 566,15
UAH з ПДВ
1 509 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "333" 1 689 600,00
UAH з ПДВ
1 689 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОЛІТА" 1 725 000,00
UAH з ПДВ
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 18:57
Статут18.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут17.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут16.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут15.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут14.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут13.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут12.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут11.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут10.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут9.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут8.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут7.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут6.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут5.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут4.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут3.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут2.pdf
10 липня 2020 18:57
Статут1.pdf
10 липня 2020 18:57
Виписка.pdf
10 липня 2020 18:57
технічні вимоги.pdf
10 липня 2020 18:57
режим роботи.pdf
10 липня 2020 18:57
пропозиція.pdf
10 липня 2020 18:57
перелік послуг.pdf
10 липня 2020 18:57
місце надання послуг.pdf
10 липня 2020 18:57
лист гарантія.pdf
10 липня 2020 18:57
Додаток 4.pdf
10 липня 2020 18:57
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 12:51
Dovidka_20174760160040854186.pdf.p7s
22 липня 2020 12:51
Dovidka_20174760160040854186.pdf
22 липня 2020 12:51
довідка банкрутство.pdf
22 липня 2020 12:51
Довідка.zip
22 липня 2020 12:50
Довідка (1).zip
10 липня 2020 18:06
Електронний підпис
10 липня 2020 17:51
24_ПДВ витяг ПП.pdf
10 липня 2020 17:51
21_Опис.pdf
10 липня 2020 17:51
20_Статут _.pdf
10 липня 2020 17:51
19_проект договору.pdf
10 липня 2020 17:51
16_повноваження.pdf
10 липня 2020 17:51
14_цінова пропозиція.pdf
10 липня 2020 17:51
8_відгук рахункова.pdf
10 липня 2020 17:51
7_ДОГОВІР_74_11_02_2019+.pdf
10 липня 2020 17:51
6_122.pdf.p7s
10 липня 2020 17:51
5_відгук нбу - Копія.pdf
10 липня 2020 17:51
4 _договір_НБУ - Копія.pdf
10 липня 2020 17:51
1_довідка обладнання.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 18:34
Електронний підпис
10 липня 2020 14:42
Електронний підпис
10 липня 2020 14:41
Цінова_пропозиця_2.pdf
10 липня 2020 14:41
Електронний підпис
10 липня 2020 14:36
Електронний підпис
10 липня 2020 14:35
Цінова_пропозиця_2.pdf
10 липня 2020 13:32
Електронний підпис
10 липня 2020 13:32
Цінова_пропозиція_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САВА КЛІНЕР"

ПП "Клінінг-Про"

ПП "333"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОЛІТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "САВА КЛІНЕР"
#43348439
Відхилено 1 470 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 22:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 20:44
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Переможець 1 509 990,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 22:28

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до тендерної документації (п. 1. Додатку № 1 ТД) Учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), а саме наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, повинен надати Довідку за формою №1 цього додатку 1 до ТД. Учасник надав довідку не за встановленою формою №1 додатку 1 до ТД. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції виправлену довідку за формою №1 додатку 1 до ТД. 2. Відповідно до тендерної документації (п. 2. Додатку № 1 ТД) Учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати: - Довідку за формою № 2 цього додатку 1 до ТД; - Копії аналогічних договорів з додатками та додатковими угодами, що наведені у Довідці (за формою №2). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори щодо прибирання адміністративних приміщень та територій; - Копії відгуків про виконання учасником аналогічних договорів (зазначених у довідці) у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі, номер і дату договору, вартість послуг, час виконання договору, інформацію про виконання договору в повному обсязі та датований не раніше 2019 року. Учасник надав довідку не за встановленою формою №2 додатку 1 до ТД. Учасник не надав копії аналогічних договорів з додатками та додатковими угодами, що наведені у Довідці (за формою №2). Учасник не надав копії відгуків про виконання учасником аналогічних договорів (зазначених у довідці) у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі, номер і дату договору, вартість послуг, час виконання договору, інформацію про виконання договору в повному обсязі та датований не раніше 2019 року. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції: - виправлену довідку за формою №2 додатку 1 до ТД; - копії аналогічних договорів з додатками та додатковими угодами, що наведені у Довідці (за формою №2). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори щодо прибирання адміністративних приміщень та територій; - копії відгуків про виконання учасником аналогічних договорів (зазначених у довідці) у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі, номер і дату договору, вартість послуг, час виконання договору, інформацію про виконання договору в повному обсязі та датований не раніше 2019 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 22:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
1 509 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 20:19
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 18:59
Додаткова угода № 31 Клінінг Про (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2021 18:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:35
Додаткова угода № 389 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:35
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 21:04
Додаткова угода № 370 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 21:04
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2020 19:28
Додаткова угода № 329 (1).pdf зміни до договору
28 листопада 2020 19:28
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 21:38
Договір № 256.PDF укладений
03 серпня 2020 21:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення реквізитів Виконавця в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 329
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на час проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 370
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п. 2.1 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 389
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п. 2.1 Договору № 256 про надання послуг з прибирання від 03 серпня 2020 р. в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 788 607,45
UAH (в тому числі ПДВ 298 101,24 UAH)