Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дорожній листи та файли
Очікувана вартість
890,00 UAH
UA-2020-06-24-010228-a bf7a7738e4c640e097a892f3a506f20a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свистун Василь Анатолійович

+380949238497 tenderifmisksvitlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКМІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 03346041
Вебсайт: http://misksvitlo.if.ua
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПОБУТОВА, будинок 7
Контактна особа: Свистун Василь Анатолійович
+380949238497
tenderifmisksvitlo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 пачка
Ціна за одиницю: 36UAH без ПДВ
Дорожній лист в/а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Побутова 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Ціна за одиницю: 85UAH без ПДВ
Файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Побутова 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

24 червня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гіглюк Надія Василівна
#2254602762
Переможець 890,00
UAH
24 червня 2020 16:43

Документи

24 червня 2020 16:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 16:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дорожній лист в/а 20 пачка 36,00
UAH
Файли А4 2 пачка 85,00
UAH