Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (принтери, багатофункціональні принтери)
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2020-06-24-006814-a e77be43f7cf14efa8458b7c8756c653d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Чайка

+380500686495 ya.chaika@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05494716
Місцезнаходження: 53207, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, вулиця Першотравнева, 58
Контактна особа: Юлія Чайка
+380500686495
ya.chaika@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

24 червня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 14:27
Протокол 4.pdf
24 червня 2020 14:27
Форма пропозиції.doc
24 червня 2020 14:27
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
24 червня 2020 14:27
Договір.doc
24 червня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 14:27
Протокол 4.pdf
24 червня 2020 14:27
Форма пропозиції.doc
24 червня 2020 14:27
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
24 червня 2020 14:27
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 24 червня 2020 23:13
Дата відповіді: 25 червня 2020 13:33
Просимо замінити п. Microsoft Windows 10 (розрядність 64-bit). Встановлена виробником ноутбука ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі, наявність GML сертифікату та розділу для швидкого відновлення ОС та безключової активації. на Просимо замінити п. Microsoft Windows 10 (розрядність 64-bit). Встановлена виробником або постачальником ноутбука ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі, наявність GML сертифікату та розділу для швидкого відновлення ОС та безключової активації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше запитання! В технічних вимогах до товару вказаних порушень не виявлено.
Тендер
Дата подання: 25 червня 2020 11:08
Дата відповіді: 25 червня 2020 13:38
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше запитання! Документація, яка необхідна Учасникам для підготовки пропозицій, викладена у форматі Microsoft Word, що дозволяє редагувати документ.
Тендер
Дата подання: 25 червня 2020 11:14
Дата відповіді: 25 червня 2020 13:39
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше запитання! Закупівля проводиться з конкретними торговими марками та без використання аналогів.
Тендер
Дата подання: 27 червня 2020 03:51
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:22
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше запитання! Нам потрібна лише поставка товару.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Принтер
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 240,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 липня 2020 11:52
Закінчення: 08 липня 2020 12:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16 шт
Принтери
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53207, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Першотранева, 58
Дата доставки: 27 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядок оплати: на протязі 7 (семи) робочих днів з моменту одержання товару. Розрахунки за товар, що поставляється, здійснюється шляхом безготівкового платежу на підставі накладної Постачальника Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 14:27
Технічні умови 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 40 386,00
UAH з ПДВ
39 722,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 42 595,20
UAH з ПДВ
39 723,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 12:27
Електронний підпис
07 липня 2020 15:16
Електронний підпис
07 липня 2020 15:14
ВИТЯГ з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 11:14
Електронний підпис
07 липня 2020 11:14
Установчі документи .rar
07 липня 2020 11:14
Проект договору.pdf
07 липня 2020 11:14
Листи та довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
Переможець 39 722,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 14:07

Документи

13 липня 2020 14:07
Електронний підпис
13 липня 2020 14:04
протокол 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
39 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2020 14:07
Електронний підпис
13 липня 2020 14:04
протокол 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 10:33
дод.угода 3 принтер.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 15:14
дод.угода 2 принтера.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 10:41
Додаткова угода.pdf зміни до договору
23 липня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 10:26
252.pdf укладений
23 липня 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" ("Погодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару)")
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни реквізитів Покупця
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 722,00
UAH