Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами-великогабаритні відходи
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2020-06-24-003169-a c0aef827c5a5496bb3b931ad780ee6c5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Лук'янова

+380689020188 lvp.2018work@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ ТЕРИТОРІЙ І ОБ'ЄКТІВ РЕКРЕАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 32350241
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Лук'янова
+380689020188
lvp.2018work@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поводження з побутовими відходами-великогабаритні відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються не пізніше ніж через 30 календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання - передачі наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" 81 594,64
UAH з ПДВ
81 594,64
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"
#42353652
Переможець 81 594,64
UAH з ПДВ
08 липня 2020 11:15

Документи

08 липня 2020 11:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"
#42353652
81 594,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2020 11:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 17:54
Додаткова угода 2 до договору 49.pdf зміни до договору
25 січня 2021 17:52
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 10:49
Додаткова угода 1 до договору 49.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:48
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 15:06
Договір 49.pdf укладений
10 липня 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31 березня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку 2021 р. в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 16 309,65
UAH (в тому числі ПДВ 2 718,28 UAH)