Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання різне (оперативна пам'ять, жорсткі диски), згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
6 970,00 UAH
UA-2020-06-24-002669-a 8fcc2815eaf649c1a380c131eb5b596e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткач Юлія Вікторівна

380988312060 zki.buh@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Вебсайт: http://dzki.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Контактна особа: Ткач Юлія Вікторівна
380988312060
zki.buh@kievcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 15:00
Очікувана вартість: 6 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


1. Оперативна пам'ять Goodram DDR4-2133 16384MB PC4-17000 (GR2133D464L15/16G) – 1 штука;
2. Жорсткий диск Transcend StoreJet 25M3S 1TB TS1TSJ25M3S 2.5" USB 3.1 Gen 1 External Iron Gray – 3 штуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Комп’ютерне обладнання різне (оперативна пам'ять, жорсткі диски), згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Покупцем здійснюється після отримання Товару протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 24 червня 2020 14:21
Дата відповіді: 24 червня 2020 15:23
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі   що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляю наступне.
Щодо питання 1: Відповідно до частини 9 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.
Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Перелік підстав відхилення пропозиції в спрощеній закупівлі, визначений частиною 13 статті 14 Закону.

Щодо питання 2: Відповідно до частини 9 статті 14 Закону Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.
Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Перелік підстав відхилення пропозиції в спрощеній закупівлі, визначений частиною 13 статті 14 Закону.

Щодо питання 3: Перелік підстав відхилення пропозиції в спрощеній закупівлі, визначений частиною 13 статті 14 Закону, зокрема, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимоги щодо предмета закупівлі, та інші вимоги стосовно змісту та форми інформації, подання учасником якої є необхідним для підтвердження відповідності учасника, визначені Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та Додатках до нього.
Замовник буде розглядати пропозицію учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, з пропозиції, яка визначена за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Комутатор 6 964,19
UAH з ПДВ
6 964,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 17:07
Електронний підпис
06 липня 2020 17:02
Витяг ЭДРПОУ-compressed.pdf
06 липня 2020 17:02
Витяг ПДВ-compressed.pdf
06 липня 2020 17:02
Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2020 17:02
Проект договору.pdf
06 липня 2020 17:02
Лист-Гарантія.pdf
06 липня 2020 17:02
Додаток _1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Комутатор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Комутатор
#42775961
Переможець 6 964,19
UAH з ПДВ
08 липня 2020 09:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Комутатор
#42775961
6 964,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 13:16
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
06 серпня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 14:12
Договір_29_15.07.2020.pdf укладений
15 липня 2020 14:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 964,19
UAH (в тому числі ПДВ 1 160,70 UAH)