Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 38550000-5 Лічильники (електронні лічильники електричної енергії)
DK 021: 2015 38550000-5 Electronic meters (electronic meters of electric energy)
Очікувана вартість
31 400 000,00 UAH
UA-2020-06-24-002276-c 2bd319c13ce846ee9557c69ef399aee0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосійчук Анатолій Федорович

+380332283525 tender@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПрАТ Волиньобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська область обл., Луцьк, вул.Єршова, 4
Контактна особа: Мосійчук Анатолій Федорович
+380332283525
tender@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Private LC Volunoblenergo
National ID: 00131512
Contact point: Mosijtshuk Anatolij Fedorovych
+380332283525
tender@energy.volyn.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 червня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 13:42
Очікувана вартість: 31 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 24 червня 2020 16:42
Enquiries until: 17 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 31 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 157 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники


Scope of the procurement
Мова якою подаються тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10525 шт
електронні лічильники електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Єршова,4
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники

DK 021: 2015 38550000-5 Electronic meters (electronic meters of electric energy)
CPV: 38550000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання товару впродовж 120 (сто двадцяти) банківських днів з дня його отримання. Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 16:42
Додаток 6.docx
24 червня 2020 16:42
Додаток 5.docx
24 червня 2020 16:42
Додаток 4.docx
24 червня 2020 16:42
Додаток 3.docx
24 червня 2020 16:42
Додаток 2.docx
24 червня 2020 16:42
Додаток 1.docx
24 червня 2020 16:42
ТД Лічильники.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000028 ● e28cd5a287c34454b180831409ecf328
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2020 № 212

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Леся ПИШНИК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 212.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-24-002276-c, 24.06.2020.  Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Приватне акціонерне товариство «Волиньобленерго» (далі - Товариство) з приводу висновку Західного офісу Держаудитслужби (далі – Офіс) за результатами проведеного моніторингу закупівлі від 13.11.2020 (ID моніторингу: UA-M-2020-10-30-000028) (далі – Висновок), керуючись абзацом другим частиною восьмою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи – аргументовані заперечення з приводу доводів вищевказаного Висновку. При розгляді Висновку було встановлено ряд обставин, які свідчать, що Висновок Офісу є необґрунтованим та поверхневим, а також таким, що порушує права й інтереси Товариства, які полягають у здійсненні ним закупівель товарів для забезпечення його власних потреб, де в свою чергу Офісом не дотримано вимог чинного законодавства щодо правильності проведення моніторингу закупівель. Детальна інформація щодо аргументованих заперечень містяться у рішенні уповноваженої особи замовника, що додається.

2020-11-19 16:48:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Згідно з відомостями отриманими з Єдиного державного реєстру судових рішень (Режим доступу URL: https://reyestr.court.gov.ua/ , дата звернення – 07.12.2020) стало відомо про відкриття провадження у справі за вищевказаною позовною заявою. Номер провадження - 140/16427/20 від 03.12.2020.
Дата публікації: 07 грудня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 липня 2020
UA-2020-06-24-002276-c2bd319c13ce846ee9557c69ef399aee0
Найменування: ПрАТ Волиньобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131512
Місцезнаходження: 43023, Україна, Волинська область обл., Луцьк, вул.Єршова, 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТК ПРОМЕЛЕКТРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛБАТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 13:26
Електронний підпис
24 липня 2020 13:26
Електронний підпис
24 липня 2020 13:02
Борги ДПІ.pdf
24 липня 2020 13:02
Сертифікати і лист.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч асе 6000_.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч zmg.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч zmd.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч sl 7000.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2307 ар3т, arp3t, artt.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2303 ар6т.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2303 ар3т, arp3t, att, artt.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2300 ар6.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2104 ар2т.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2102-02.е2ст.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2102-02.е2_.pdf
24 липня 2020 13:02
Статут.pdf
24 липня 2020 13:02
Протокол-1.pdf
24 липня 2020 13:02
Проект договору.pdf
24 липня 2020 13:02
Паспорт.pdf
24 липня 2020 13:02
Наказ-1.pdf
24 липня 2020 13:02
ИНН.pdf
24 липня 2020 13:02
екологія.pdf
24 липня 2020 13:02
Досвід.pdf
24 липня 2020 13:02
Відгук.pdf
24 липня 2020 13:02
Витяг.pdf
24 липня 2020 13:02
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТК ПРОМЕЛЕКТРО"

ТОВ "АЛБАТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛБАТ" 29 658 900,00
UAH з ПДВ
29 256 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК ПРОМЕЛЕКТРО" 30 951 300,00
UAH з ПДВ
29 501 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 13:26
Електронний підпис
24 липня 2020 13:26
Електронний підпис
24 липня 2020 13:02
Борги ДПІ.pdf
24 липня 2020 13:02
Сертифікати і лист.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч асе 6000_.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч zmg.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч zmd.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч sl 7000.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2307 ар3т, arp3t, artt.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2303 ар6т.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2303 ар3т, arp3t, att, artt.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2300 ар6.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2104 ар2т.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2102-02.е2ст.pdf
24 липня 2020 13:02
ліч 2102-02.е2_.pdf
24 липня 2020 13:02
Статут.pdf
24 липня 2020 13:02
Протокол-1.pdf
24 липня 2020 13:02
Проект договору.pdf
24 липня 2020 13:02
Паспорт.pdf
24 липня 2020 13:02
Наказ-1.pdf
24 липня 2020 13:02
ИНН.pdf
24 липня 2020 13:02
екологія.pdf
24 липня 2020 13:02
Досвід.pdf
24 липня 2020 13:02
Відгук.pdf
24 липня 2020 13:02
Витяг.pdf
24 липня 2020 13:02
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛБАТ"

ТОВ "ТК ПРОМЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛБАТ"
#31111009
Переможець 29 256 900,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛБАТ"
#31111009
29 256 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:24
Звіт 19-20-725.pdf укладений
02 квітня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:49
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:40
ДУ.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 14:37
19-20-725.pdf укладений
17 серпня 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 19/20-725
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 12 087 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 014 600,00 UAH)