Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код ДК 021-2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої)
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2020-06-24-001861-b fda30913089148a59fdcb402c5f2ad78
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білінська Марія Степанівна

+380325122130 Scolecrl@bk.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Сколівська ЦРЛ" СРР ЛО
Код ЄДРПОУ: 01997372
Місцезнаходження: 82600, Україна , Львівська обл., Сколівський район, вул. Героя Олега Ушневича, 29, м. Сколе, Львівська область, 82600
Контактна особа: Білінська Марія Степанівна
+380325122130
Scolecrl@bk.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
253 шт
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код ДК 021-2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82600, Україна, Львівська область, м. Сколе, вул. Героя Олега Ушневича, 29, м. Сколе, Львівська область, 82600
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 червня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Савка Андрій Іванович
#3042407891
Переможець 6 500,00
UAH
24 червня 2020 16:20

Документи

24 червня 2020 16:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:02
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 16:26
Договір укладений
24 червня 2020 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 837,00
UAH