Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Одеської загальноосвітньої школи № 5 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 42/1 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 код 45310000-3 (Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 109 873,00 UAH
UA-2020-06-24-001785-b 6576bdd75c19485eadef4bc65552e3f9
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:51
Очікувана вартість: 1 109 873,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 549,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Одеської загальноосвітньої школи № 5 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Балківська, 42/1 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 код 45310000-3 (Електромонтажні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Балківська, 42/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється одноразово, за закінчену роботу згідно з актом прийняття виконаних будівельних робіт (КБ-3), після підписання акту у розмірі 100% (сто відсотків) суми договору на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

акт(и) про технічний стан транспортного (транспортних) засобу (засобів).
Дата подання: 26 червня 2020 16:16
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:09
Доброго дня! Шановний замовнику, у тендерній документації Ви зазанчаєте що наявність учасника власного автотранспорту підтверджується оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів); акт(и) про технічний стан транспортного (транспортних) засобу (засобів). Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки наявність власного транспорту може підтвержуватись виключно оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів), а акт(и) про технічний стан транспортного (транспортних) засобу (засобів) ніяким чином не підтверджують власність на транспорт. Просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу про надання акту про технічний стан транспортного (транспортних) засобу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може установити такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У додатку 1 до оголошення (кваліфікаційні вимоги) зазначено наступне:
«…
Учасник повинен мати в наявності автотранспорт. Наявність у учасника власного автотранспорту підтверджується оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів); акт(и) про технічний стан транспортного (транспортних) засобу (засобів).
Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена оригіналом (оригіналами) або копією (копіями) договору (договорів) оренди або оригіналом (оригіналами) чи копією (копіями) договору (договорів) про надання послуг з транспортування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції)…».
Таким чином, Замовником встановлена вимога щодо наявності транспортного засобу. Така вимога не суперечить нормам ЗУ «Про публічні» в частині дискримінації оскільки Замовник зазначає, що Учасник може використовувати як власний транспортний засіб так і транспортний засіб, яким він володіє на підставі оренди або використовує послуги з транспортування.
Стосовно документів, які підтверджують право власності на транспортний засіб повідомляємо, що відповідно до ст. 34 ЗУ «Про дорожній рух» власники транспортних засобів та особи, які використовують їх на законних підставах, зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів.
На транспортні засоби оформляються та видаються реєстраційні документи, зразки яких затверджуються Кабінетом Міністрів України, та закріплюються номерні знаки, які відповідають вимогам стандартів. Закупівля за державні кошти бланків реєстраційних документів та номерних знаків для транспортних засобів здійснюється відповідно до вимог законодавства тими органами, на які покладений обов'язок щодо їх реєстрації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник правомірно визначив вимогу до учасників.
Документи у паперовому вигляді
Дата подання: 26 червня 2020 16:49
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:12
Доброго дня! Шановний Замновнику, у додатку №1 до тендерній документації встановлена вимога відповідно до якої переможець під час укладання договору про закупівлю надає документи в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника (за наявністю), які підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників за переліком визначеним Додатком 1 до Оголошення, а також: - чинну довідку ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів); - інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається учасником у складі пропозиції у вигляді довідки (довідок) в довільній формі. Така інформація повинна містити наступні відомості: 1) відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 3) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 4) фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 5) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості немає; 6) учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; 7) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті Закону. - оновлену цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону, договір з додатками підписаний зі своєї сторони; довідку в довільній формі, яка містить відомості про учасника: - повне найменування, код ЄДРПОУ; - поштові та банківські реквізити (адреса, телефон, телефакс, електронна пошта, поточний рахунок, дані про банк (банки), в якому (яких) обслуговується учасник: назва банку, код банку (МФО); ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків* учасника, індивідуальний податковий номер учасника). Звертаємо Вашу увагу, що така вимога в Документації є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників,., так з огляду на наступне: Відповідно до частини восьмої статті 12. Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку, протягом якого переможець надає документи замовнику та викласти відповідно до вимог чинного законодавства. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути приведена у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Згідно ч. 3 статті 17 Закону, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону, переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів здійснюють органи Казначейства у порядку, визначеному Кодексом та Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 N 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 за N 419/20732.
На етапі реєстрації бюджетних зобов'язань органи Казначейства опрацьовують підтвердні документи, у тому числі договори на закупівлю товарів, робіт та послуг, та здійснюють попередній контроль, який включає перевірку:
- наявності у розпорядника бюджетних коштів бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом;
- наявності документів, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов'язання;
- відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми за економічною сутністю видатків;
- наявності документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель;
- дотримання розпорядником бюджетних коштів повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами України;
- дотримання вимог щодо повноти та правильності оформлення поданих документів.
Під час виконання контрольних функцій, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель, органи Казначейства керуються Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та іншими нормативно-правовими актами, які діють у цій сфері.
Перелік документів, які перевіряють органи Казначейства до здійснення оплати за договорами про закупівлю, та перелік випадків, в яких органи Казначейства вживають заходи з недопущення здійснення платежів з рахунку замовника згідно з узятим фінансовим зобов'язанням за договором про закупівлю, визначені частиною другою статті 7 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовником вірно зазначена вимога до надання документів у п. 12 Оголошення, а стосовно порядку надання документів, що передбачено додатком № 1 до Оголошення – Замовником будуть внесені зміни.
Дозвіл на проведення робіт на висоті
Дата подання: 26 червня 2020 16:55
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:13
У додатку №1 до тендерній документації встановлена вимога щодо надання сканованого дозволу на проведення робіт на висоті. Звертаємо вашу увагу, що Відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг по встановленню протипожежної системи не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку, а саме: виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357; вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху; утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки; газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах; спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу; підземні та відкриті гірничі роботи. Відповідно до Додатку №6 Порядку для надання послуг по встановленню протипожежної системи достатньо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для виконання послуг на висоті. Додатково зазначаємо, що надання послуг по встановленню протипожежної системи здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується відповідно до Додатку №6 Порядку декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка є у нас у наявності. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути відкоригована або виключена з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 визначено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії.
Тому Замовником будуть внесені зміни до додатку 1 до оголошення стосовно дозвільних документів на проведення робіт на висоті понад 1,3 метра та робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-001785-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 25 червня 2020 16:16
Технічна специфікація
Доброго дня, шановний Замовник!

Просимо надати специфікацію обладнання та матеріалів, з проекту, для більш якісної підготовки тендеерної пропозиції учасником
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 10:47
Шановний Учасник! На Вашу вимогу UA-2020-06-24-001785-b.b1 стосовно надання Замовником специфікації обладнання та матеріалів, з проекту, для більш якісної підготовки тендеерної пропозиції учасником повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку 1 до оголошення Замовник зазначив: «…Учасник, в період уточнень, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника…».
Враховуючи вищевикладене, в період уточнень Учасник повинен ознайомитись із документацією на об’єкті.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 липня 2020 17:07
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв'язку із неможливістю на даному етапі спрощенної закупівлі внести зміни до документації через електронну систему, виникає необхідність відмінити спрощену закупівлу для уникнення порушень норм Закону.