Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приладдя для офісної техніки (картреджі, мишки, клавіатури, фарби)
Очікувана вартість
600,00 UAH
UA-2020-06-24-000054-c 9ffe8f070f0d45a0bfc647e920610ee3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Марина Петрівна

+380554975506 marisha_11041989@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРИСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРИСЛАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003913
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., Берислав, 1 травня
Контактна особа: Гончар Марина Петрівна
+380554975506
marisha_11041989@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Місцезнаходження: 74300, Херсонська обл., м. Берислав, вул. 1 Травня, 124, Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник виплачує за вартість товару згідно домовленості і виставлених рахунків на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата проводиться після отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

24 червня 2020 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чорний Віктор Васильович
#2353702031
Переможець 600,00
UAH
24 червня 2020 08:38

Документи

24 червня 2020 08:38
Електронний підпис
24 червня 2020 08:37
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 08:40
Договір укладений
24 червня 2020 08:39