Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медична марля
Очікувана вартість
8 200,00 UAH
UA-2020-06-23-009668-a 4db2ecb2bac34744bc93c54a00d16794
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Савчук

+380978327728 rivnesshmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26353256
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5
Контактна особа: Віталій Савчук
+380978327728
rivnesshmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Інформація про технічні та якісні характеристики товару зазначена в файлі (Медико-технiчнi_вимоги_до_Медична марля) інформації відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю - відсутня. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Замовник планує проведення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про укладений договір відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530 від 17.03.2020 (далі – Закон), Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 р. № 225
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Відріз марлевий медичний нестерильний 500 см* 90 см (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" 34655 - Марля, неткана код за УКТЗЕД 3005 90 31 00 - Медична марля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

23 червня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 18:17
Медико-технiчнi_вимоги_до_Медична марля.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Наумчук Наталія Валентинівна
#3089810147
Переможець 8 200,00
UAH
23 червня 2020 18:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 18:00
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 18:20
Інформація НАУМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА.docx укладений
23 червня 2020 18:20
64.pdf укладений
23 червня 2020 18:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Відріз марлевий медичний нестерильний 500 см* 90 см (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" 34655 - Марля, неткана код за УКТЗЕД 3005 90 31 00 - Медична марля) 200 штуки 41,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 200,00
UAH