Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
199 330,00 UAH
UA-2020-06-23-009173-a 1ae5de2175c140fbbeec3ccaaa2d671f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Завгородній

+380633797017 vikkimin.gol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 39591445
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Контактна особа: Ігор Завгородній
+380633797017
vikkimin.gol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 199 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 996,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 послуга
послуги щодо забезпечення комплексним харчуванням осіб рядового та начальницького складу управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Луганській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання акту приймання-передачі наданих послуг розглядає його, підписує, та здійснює оплату протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки виділення бюджетних асигнувань, розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки Замовника для розрахунків за отримані послуги. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. У разі затримки бюджетного фінансування чи виникненням інших обставин, незалежних від волі Замовника, розрахунок за послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування за призначенням на свій рахунок чи закінчення дії обставин, які виникли поза волею Замовника, штрафні санкції у цьому випадку до Замовника не застосовуються. Джерелом фінансування є кошти державного бюджету України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 13:34
Зміни до оголошення .doc
26 червня 2020 13:34
Оголошення_послуги_їдалень.doc
23 червня 2020 17:10
Проєкт договору.doc
26 червня 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 13:34
Зміни до оголошення .doc
26 червня 2020 13:34
Оголошення_послуги_їдалень.doc
23 червня 2020 17:10
Проєкт договору.doc
23 червня 2020 17:10
Проєкт договору.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій