Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ШГВ20П-012 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціальних ТЗ)
ShGV20P-012 50110000-9 Services for the repair and technical maintenance of motorized transport services and supreme possession (Services for the repair and technical maintenance of special technical tasks)
Очікувана вартість
622 362,75 UAH
UA-2020-06-23-004962-a dc12b5d4690d4007bafd8973ea42b27c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кривошей

+380675775883 yuliia.kryvoshei@shgpu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 00153146
Місцезнаходження: 64250, Україна , Харківська область обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9
Контактна особа: Юлія Кривошей
+380675775883
yuliia.kryvoshei@shgpu.com.ua
Додаткові контактні особи: Бабич Максим Аркадійович
(+3805749) 92-4-86
maksym.babich@shgpu.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 00153146
Contact point: Yuliia Kryvoshei
+380675775883
yuliia.kryvoshei@shgpu.com.ua
Additional contacts: Бабич Максим Аркадійович
(+3805749) 92-4-86
maksym.babich@shgpu.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 червня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 13:25
Очікувана вартість: 622 362,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,61%
Publication date: 23 червня 2020 14:20
Enquiries until: 14 липня 2020 16:00
Complaints submission until: до 20 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 липня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 622 363 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,61 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Language (s) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language. Terms of providing security for tender proposals: in accordance with the documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ШГВ20П-012 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціальних ТЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64250, Україна, Харківська область, На території Замовника, На території Замовника
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

ShGV20P-012 50110000-9 Services for the repair and technical maintenance of motorized transport services and supreme possession (Services for the repair and technical maintenance of special technical tasks)
CPV: 50110000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-28-000056 ● 33ffd35a8b004c8b9df8d7ff71841fa1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2021 19:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.12.2021 568
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.12.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.12.2021 № 568

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

33 UA-2020-06-23-004962-a 23.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-29 17:54:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ШГВ20П-012 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціальних ТЗ)
ShGV20P-012 50110000-9 Services for the repair and technical maintenance of motorized transport services and supreme possession (Services for the repair and technical maintenance of special technical tasks)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-06-23-004962-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі ШГВ20П-012 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціальних ТЗ), ідентифікатор закупівлі № UA-2020-06-23-004962-a, повідомляємо наступне: Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» надано файл «6- інші.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктами 2.2 та 3.10 додатку № 5 тендерної документації. Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації учасники завантажують: «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації». Тендерною документацією не вимагалося заповненого в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА надано файл «23Екологія.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації. Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації учасники завантажують: «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації». Тендерною документацією не вимагалося заповненого в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації від учасника вимагався Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» надано файл «Питальник щодо екологічно-соціальної політики Учасника.pdf». Проте, в зазначеному Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників не зазначено інформацію визначену пунктом 3.10 додатку № 5 тендерної документації. Вважаємо, що завантажений Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників ТОВ «Констракшн Машинері» містить повну інформацію та відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації учасники завантажують: «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації». Тендерною документацією не вимагалося заповненого в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС» встановлено, що відповідно до вимог додатку № 2 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції має надати скан-копії договору(-ів) із додатками, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору (-ів). Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС» надано договір від 22.04.2019 № 102 без додаткових угод та акту приймання-передачі наданих послу, що згідно підпункту 2.5 пункту 2 договору та підпункту 10.1 пункту 10 договору є невід’ємними частинами договору. Тендерною документацією не було встановлено конкретний документ який підтверджує факт виконання, так учасник ТОВ «ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС» надав у складі своєї тендерної документації Лист відгук від 14.04.2020 року який підтверджує факт повного виконання аналогічного договору та надано Повідомлення про внесення змін до договору за № 043-2834 від 23.12.2019р. та № 043-2835 від 23.12.2019р. в яких зазначено повний опис змін, що внесені до істотних умов договору. Відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу III тендерної документації учасники завантажують: «Опитувальник щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 цієї тендерної документації». Тендерною документацією не вимагалося заповненого в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5. Крім того, зазначена в Опитувальнику щодо екологічно-соціальної політики учасників інформація не підтверджує технічних характеристик предмета закупівлі та інші вимоги до предмета закупівлі, та включена до тендерної документації виключно з інформативною метою згідно внутрішніх нормативних документів Товариства. Згідно з п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до тендерної документації цієї процедури закупівлі передбачено, що наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Отже, вважаємо що зазначені в висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби невідповідності в Опитувальниках щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку № 5 тендерної документації ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ», ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА, ТОВ «Констракшн Машинері» є несуттєвими, такими що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на її зміст. Окремо зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, вимога про наявність Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників законодавством не передбачена. Звертаємо увагу, що згідно абзацу другого пункту 1 частини першої статті 33 Закону відхиленню підлягає пропозиція, яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Оскільки наявність Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників не передбачена законодавством підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні. На підставі вищевикладеного, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозицій ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ», ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА, ТОВ «ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС», ТОВ «Констракшн Машинері» з підстав встановлених абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону. З урахуванням викладеного, в діях Замовника відсутні порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку із чим відсутні підстави для вжиття заходів щодо розірвання укладеного договору з ТОВ «Констракшн Машинері» №36-ТО/22 від 14.09.2020 року.

2022-01-11 15:42:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації: 18 січня 2022
Номер відкриття провадження: 520/1066/22
Дата відкриття провадження: 21 січня 2022

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2020
UA-2020-06-23-004962-adc12b5d4690d4007bafd8973ea42b27c
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 00153146
Місцезнаходження: 64250, Україна, Харківська область обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 15:40
ТОВ "Констракшн Машинері" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 10:35
Електронний підпис
22 липня 2020 10:35
Електронний підпис
22 липня 2020 10:34
23Екологія.pdf
22 липня 2020 10:34
19.Опитувальник юр.ос..pdf
22 липня 2020 10:34
18.Гарантійний лист.pdf
22 липня 2020 10:34
15. Витяг з ЄДР.pdf
22 липня 2020 10:34
14.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 липня 2020 10:34
11.Скан Статуту, опис.pdf
22 липня 2020 10:34
1.Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 09:30
Електронний підпис
24 липня 2020 09:30
Електронний підпис
24 липня 2020 09:28
7 - ст.17.pdf
24 липня 2020 09:28
6- інші.pdf
24 липня 2020 09:28
5-проект Договору.pdf
24 липня 2020 09:28
4- повноваження.pdf
24 липня 2020 09:28
2 - технічна частина.pdf
24 липня 2020 09:28
1 - Цінова пропозиція.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідальний підрозділ Відділ головного механіка Предмет закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування спеціальних ТЗ) ID закупівлі UA-2020-06-23-004962-a Код закупівлі згідно з класифікатором 50110000-9 Назва, код ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС", код ЄДРПОУ 37880861 Перелік виявлених невідповідностей: В довідці вихідний №23-07/00182 від 23.07.2020 про виконання аналогічного договору відсутня наступна інформація: - код ЄДРПОУ; дата укладання та строк дії договору; - статус виконання договору; - наявність претензийних робіт; - роль участника Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель», пункт 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Учасник в складі своєї пропозиції має надати наступні документи: - довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту спецтехніки марки JCB за підписом керівника учасника, з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту спецтехніки марки JCB за підписом керівника учасника, з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник).

Документи

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:17
Дозвіл Держгірнагляду.pdf
31 серпня 2020 17:17
Довідка2.pdf.p7s
31 серпня 2020 17:16
Довідка2.pdf
31 серпня 2020 17:16
Довідка.pdf.p7s
31 серпня 2020 17:16
Довідка.pdf
31 серпня 2020 17:16
pdf.pdf
31 серпня 2020 17:16
Dovidka_20210459550880115903.pdf.p7s
31 серпня 2020 17:16
Dovidka_20210459550880115903.pdf
31 серпня 2020 17:16
public_doc.p7s
31 серпня 2020 17:16
public_doc.pdf
24 липня 2020 11:55
Електронний підпис
24 липня 2020 11:55
Електронний підпис
24 липня 2020 11:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 липня 2020 11:54
Витяг травень 2020.pdf
24 липня 2020 11:54
Статут 2017.pdf
24 липня 2020 11:54
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС"

ТОВ "Констракшн Машинері"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 617 541,24
UAH з ПДВ
487 349,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 575 000,00
UAH з ПДВ
518 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА 616 403,91
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" 620 895,00
UAH з ПДВ
620 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:17
Дозвіл Держгірнагляду.pdf
31 серпня 2020 17:17
Довідка2.pdf.p7s
31 серпня 2020 17:16
Довідка2.pdf
31 серпня 2020 17:16
Довідка.pdf.p7s
31 серпня 2020 17:16
Довідка.pdf
31 серпня 2020 17:16
pdf.pdf
31 серпня 2020 17:16
Dovidka_20210459550880115903.pdf.p7s
31 серпня 2020 17:16
Dovidka_20210459550880115903.pdf
31 серпня 2020 17:16
public_doc.p7s
31 серпня 2020 17:16
public_doc.pdf
24 липня 2020 11:55
Електронний підпис
24 липня 2020 11:55
Електронний підпис
24 липня 2020 11:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 липня 2020 11:54
Витяг травень 2020.pdf
24 липня 2020 11:54
Статут 2017.pdf
24 липня 2020 11:54
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 09:30
Електронний підпис
24 липня 2020 09:30
Електронний підпис
24 липня 2020 09:28
7 - ст.17.pdf
24 липня 2020 09:28
6- інші.pdf
24 липня 2020 09:28
5-проект Договору.pdf
24 липня 2020 09:28
4- повноваження.pdf
24 липня 2020 09:28
2 - технічна частина.pdf
24 липня 2020 09:28
1 - Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 10:35
Електронний підпис
22 липня 2020 10:35
Електронний підпис
22 липня 2020 10:34
23Екологія.pdf
22 липня 2020 10:34
19.Опитувальник юр.ос..pdf
22 липня 2020 10:34
18.Гарантійний лист.pdf
22 липня 2020 10:34
15. Витяг з ЄДР.pdf
22 липня 2020 10:34
14.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 липня 2020 10:34
11.Скан Статуту, опис.pdf
22 липня 2020 10:34
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА

ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 487 349,70
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
487 349,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 13:31
ШГВ20П-012 - Договір Констракшн Машинері.pdf укладений
14 вересня 2020 13:30