Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво приймального відділення КНП «Вижницької РЛ» по вул. Й. Бурги, 5 в м. Вижниця Чернівецької області»
Очікувана вартість
9 344 675,00 UAH
UA-2020-06-23-004955-a dc622a73b26942d78bfa6dd36cdb5e3c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 13:25
Очікувана вартість: 9 344 675,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 446,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46723 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво приймального відділення КНП «Вижницької РЛ» по вул. Й. Бурги, 5 в м. Вижниця Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижницький р-н, м. Вижниця, вул. Й. Бурги, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідряднику. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 15:44
Перелік змін.docx
15 липня 2020 12:33
ТД Вижниця (зі змінами).docx
15 липня 2020 12:33
Проект договору Вижниця (зі змінами).doc
09 липня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 15:19
Додаток 2_Кваліфікаційні документи (зі змінами).doc
23 червня 2020 14:20
ТЗ Вижниця.xls
15 липня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:23
Перелік змін.docx
02 липня 2020 15:19
Перелік змін.docx
25 червня 2020 10:33
Перелік змін.docx
15 липня 2020 15:44
Перелік змін.docx
15 липня 2020 12:33
ТД Вижниця (зі змінами).docx
09 липня 2020 14:23
ТД Вижниця (зі змінами).docx
02 липня 2020 15:19
ТД Вижниця (зі змінами).docx
25 червня 2020 10:33
ТД Вижниця (зі змінами).docx
23 червня 2020 14:20
ТД Вижниця.docx
15 липня 2020 12:33
Проект договору Вижниця (зі змінами).doc
23 червня 2020 14:20
Проект договору Вижниця.doc
09 липня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 15:19
Додаток 2_Кваліфікаційні документи (зі змінами).doc
25 червня 2020 10:33
Додаток 2_Кваліфікаційні документи (зі змінами).doc
23 червня 2020 14:20
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
23 червня 2020 14:20
ТЗ Вижниця.xls

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 липня 2020 11:04
Кінець періоду оскарження: 02 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 02 серпня 2020 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність видатків на реалізацію проектів з будівництва.