Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з системної підтримки AVID Support, iNews NRCS)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-06-23-004485-a e590ae310f7f4b1fbe5822807fe4258d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Бут

+380444814693 ihor.but@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Ігор Бут
+380444814693
ihor.but@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 12:17
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Строки надання Послуг: протягом 4 (чотирьох) місяців з дати підписання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з системної підтримки AVID Support, iNews NRCS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 13:59
Додаток_4.docx
23 червня 2020 13:59
Додаток_5.docx
23 червня 2020 13:59
Додаток_2.docx
23 червня 2020 13:59
Додаток_3.docx
23 червня 2020 13:59
Тендерна документація.docx
23 червня 2020 13:59
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-23-004485-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 27 червня 2020 21:59
Порядок зміни ціни послуг залежно від зміни валютного курсу
Шановний замовнику, на підставі п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", в зв'язку з суттєвими коливаннями курсу гривні до іноземної валюти, враховуючи, значне відтермінування оплати послуг за Договором, вимагаємо внести до проекту договору про закупівлю положення щодо порядку зміни ціни послуг залежно від зміни валютного курсу (додається). Відсутність такої умови в договорі порушує інтереси виконавця за Договором, є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 13:02
1. Шановний Учаснику, так, дійсно, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», у договорі може бути встановлено порядок зміни ціни у зв’язку зі зміною курсу іноземної валюти. Проте, звертаємо увагу, що зазначена закупівля фінансується за рахунок коштів державного бюджету. Тому, у даному випадку, враховуючи той факт, що Замовник має лише визначену суму коштів за яку відповідно має отримати повний обсяг послуг, передбачених закупівлею, а також з метою абсолютного дотримання принципів публічних закупівель, в тому числі, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності – Замовник не може встановити в договорі подібні умови.
Тому, враховуючи зазначене, Замовник змушений відхилити Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-06-23-004485-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 27 червня 2020 22:00
Пеня
Шановний замовнику, в проекті договору про закупівлю, наведений в Додатку № 3 до тендерної документації, відсутня пеня за прострочку оплати вартості поставленого товару, що ставить постачальника у не рівне та край невигідне становище порівняно з замовником, оскільки пеня за прострочку поставки товару існує, а штрафних санкцій за прострочку оплати немає. Таке положення порушує принцип рівності сторін, є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. У зв’язку з цим вимагаємо доповнити проект договору про закупівлю п. 6.7. в наступній редакції: «6.7. У випадку порушення строків виконання зобов’язання з оплати вартості Послуг, передбачених Договором, Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення, за весь період прострочення, починаючи з першого дня прострочення по день надходження суми заборгованості на банківський рахунок Виконавця». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 13:01
2. Шановний Учаснику, Замовником опубліковано проєкт договору з урахуванням усіх діючих норм. Так, відповідно до п.6.1. – У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
Окрім того, відповідно до статті 625 Цивільного кодексу України - Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Таким чином, у разі невиконання Замовником своїх зобов'язань, що малоімовірно, Виконавець, відповідно зможе притягнути Замовника до відповідальності у судовому порядку. А тому, твердження щодо порушення принципу рівності сторін та дискримінаційних положень є безпідставним.
Тому, враховуючи зазначене, Замовник змушений відхилити Вашу вимогу.

Документи подані скаржником

27 червня 2020 21:59
До вимоги 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІЖН ХАУС" 149 472,00
UAH з ПДВ
146 971,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" 149 999,76
UAH з ПДВ
147 499,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2020 21:49
Електронний підпис
26 липня 2020 21:45
Dovidka_20198627860460182823.pdf
24 липня 2020 19:29
Електронний підпис
24 липня 2020 19:11
ЦП та довідки.pdf
09 липня 2020 13:42
Електронний підпис
09 липня 2020 13:35
Пропозиція_VH_Avid_.pdf.p7s
09 липня 2020 13:35
Пропозиція_VH_Avid.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІЖН ХАУС"

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІЖН ХАУС"
#38886471
Переможець 146 971,92
UAH з ПДВ
16 липня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІЖН ХАУС"
#38886471
146 971,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 18:14
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 14:57
352-18.4.pdf укладений
04 серпня 2020 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 146 971,92
UAH (в тому числі ПДВ 24 495,32 UAH)