Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
687 500,00 UAH
UA-2020-06-23-004402-a 1d9a3c45ea0f43f2a15020c3b5c1a1e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Валентинівна Коптєва

+380994097424 zosh1_balta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "БАЛТСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ІМЕНІ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА - ЛІЦЕЙ" БАЛТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26470944
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., м. Балта, вул. Любомирська, буд. 296
Контактна особа: Надія Валентинівна Коптєва
+380994097424
zosh1_balta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 11:44
Очікувана вартість: 687 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи учасника. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, та повинна містити зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції визначеної в підпункті 2.1. пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, а саме не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 тонни
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, м. Балта, вул. Любомирська, буд. 296
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник має право на відстрочку платежів. Замовник здійснює оплату протягом 30 днів з моменту прийняття товарів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 13:55
Додаток 3.doc
23 червня 2020 13:55
Тендерна_документацiя_вугiлля.doc
23 червня 2020 13:55
Додаток 2.doc
23 червня 2020 13:55
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 631 250,00
UAH з ПДВ
631 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Димченко Вадим Вiталiйович" 685 000,00
UAH з ПДВ
685 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:52
Електронний підпис
17 липня 2020 16:52
Довідки Переможця.pdf
15 липня 2020 17:06
Електронний підпис
02 липня 2020 17:24
Електронний підпис
02 липня 2020 17:22
Гарантія.rar
02 липня 2020 17:22
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 17:33
IMG-02782791c9add19466bb06471fb42790-V.jpg
07 липня 2020 17:33
IMG-655f661f09546367a646fe4879ce92b1-V.jpg
07 липня 2020 17:33
IMG-597fd80f249660580952c8cfd53f509b-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

ФОП "Димченко Вадим Вiталiйович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
Переможець 631 250,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 15:49

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) В довідці, яка вимагається положеннями пункту 5.4.1.1. підпункту 5.4.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не зазначено про наявність в учасника технологій необхідних для поставки товару, який є предметом закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) Пункт 5.4.1.1. підпункту 5.4.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати виправлену довідку складену в довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для поставки товару який, є предметом закупівлі, яка вимагається положеннями пункту 5.4.1.1. підпункту 5.4.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, в якій потрібно вказати інформацію про наявність в учасника технологій необхідних для поставки товару, який є предметом закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
631 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:19
63.pdf укладений
30 липня 2020 12:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 631 250,00
UAH