Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коробки патроні
Очікувана вартість
134 200,00 UAH
UA-2020-06-23-002709-c 486afcd95f3a45608e7428ad585c8030
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дячук Наталья Олександрівна

+380505524114 omts_nrmz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Укроборонпром ДП "МИКОЛАЇВСЬКИЙ БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 07856371
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, МИКОЛАЇВ, вул. 1 Слобідська, буд. 120
Контактна особа: Дячук Наталья Олександрівна
+380505524114
omts_nrmz@i.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 134 200,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35340000-9: Частини вогнепальної зброї та боєприпасів


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо змісту конкурсної документації
Дата подання: 29 червня 2020 13:29
Дата відповіді: 01 липня 2020 10:38
Доброго дня! Просимо Вас надати відповіді на запитання. 1.Проект договору містить в собі формулювання, що Продукція (номенклатура,кількість) визначається у «Специфікаціях», зокрема п.1.1 «Постачальник зобов'язується передати у власність, а Покупець – прийняти й оплатити продукцію, вказану у Специфікаціях…», п.2.1. «Кількість та номенклатура Продукції вказується у Специфікаціях, що є невід'ємною частиною Договору», але при цьому сам проект містить Додаток №1 Специфікація №1, який не згадується в Проекті договору взагалі. Тобто, необхідно узгодити дані положення, оскільки предмет є істотною умовою договору. 2. п.4.1. Поставка Продукції здійснюється за цінами, визначеними у відповідній Специфікації і включають всі податки, збори й інші обов'язкові платежі, а також вартість тари, пакування, маркування й інші витрати, пов'язані з поставкою Продукції. Вартість продукції визначається у специфікації. Так само необхідно уточнити, що поставка Продукції здійснюється за ціною визначеній у Специфікації №1 (Додаток №1 до даного Договору) 3.п.4.2.Загальна сума договору складається із сум Специфікацій до Договору. Знову ж таки, які суми Специфікацій маються на увазі та що означає «Загальна сума Договору» 4. Відповідно до п.2.5 Проекту Договору У разі виявлення недоліків під час приймання Продукції по якості, номенклатурі, комплектності, умовам Договору Постачальник усуває виявлені недоліки (проводить заміну Продукції), доукомплектовує Продукцію за місцем розташування Покупця (за письмовою згодою Покупця) протягом 10 календарних днів з моменту отримання від Покупця відповідної вимоги. А якщо відповідні недоліки неможливо усунути за місцем розташування Покупця? 5. Відповідно до п.3.3.Право власності на Продукцію переходить до Покупця з моменту підписання представниками Сторін видаткової накладної (акту прийому передачі) та проходження продукції вхідного контролю. Необхідно здійснити уточнення, щодо часових рамок проходження вхідного контролю, наприклад вхідний контроль здійснюється Покупцем у день фактичної поставки продукції Постачальником. Так само під час проведення вхідного контролю необхідно забезпечити учать представника постачальника продукції. 6.Відповідно до п.6.3. Приймання Покупцем Продукції за кількістю і якістю не позбавляє Покупця права у встановленому порядку пред’являти Постачальникові претензії у зв’язку з недоліками поставленої Продукції, які будуть виявлені пізніше, в тому числі гарантійних. Навіщо тоді здійснювати перевірку продукції під час приймання, дане положення є нелогічним, оскільки відповідно до п.3.1 Моментом поставки Продукції (партії Продукції) та передача її Покупцю є дата підписання Сторонами видаткової накладної та проходження вхідного контролю Продукції у Покупця, за яким продукцію визнано придатною для використання за призначенням. Усунення недоліків,ремонт продукції після поставки вже є виконанням гарантійних зобов’язань. 7. Відповідно до п.3.1. Строки/терміни початку постачання продукції до 5 діб з моменту підписання договору, кінець постачання до 15 діб з моменту підписання договору. Що означає початок постачання та кінець постачання? Яким чином необхідно обраховувати такі часові проміжки? Відповідно до конкурсної документації строк поставки до 23.07.2020. 8.Незрозумілим є згадування в проекті податкових накладних, оскільки вартість продукції визначено без ПДВ. 9. Відповідно до п.7.6 проекту договору У випадку порушення Постачальником п.7.3 та п.7.4 Договору, Покупець має право утримати розмір неустойки з суми гарантійного внеску/застави, про що Покупець письмово повідомляє Постачальника. Які суми гарантійного внеску та застави маються на увазі? 10. 11.5.Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2020р., та до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від зобов’язань та відповідальності за порушення зобов’язань (у тому числі гарантійних), які виникли під час дії Договору. Дане положення є суперечливим, необхідно уточнити діє до 31.12.2020р., чи до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 11. Відповідно до умов конкурсної документації ціна визначається без ПДВ та становить 134 200,00 грн без ПДВ, відповідно до Специфікації №1 ціна складає чотириста дванадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 20%. Просимо уточнити, на яких підставах ціна продукції визначається без ПДВ. 12. Відповідно до п.2.5. Повернення неякісної Продукції Постачальнику підтверджує факт отримання останнім вимоги. Факт повернення повинен також супроводжуватись наданням відповідного документа який фіксує, що Продукція була поставлена неякісною. 13. Відповідно до п.5.2 Оплата Покупцем продукції здійснюється за відповідним рахунком Постачальника протягом 30 календарних днів від дати отримання Покупцем рахунку та товару, якщо інше не визначено в специфікації. Ціна товару встановлюється Сторонами в відповідній Специфікації. Відповідно до Специфікації Умови оплати: 30 календарних днів з моменту поставки повної партії Продукції по даній Специфікації на склад Покупця та проходження вхідного контролю. Який товар мається на увазі, якщо предметом договору є Продукція визначена у Специфікації (п.1.1. проекту Договору)? Необхідно уточнити також правильний порядок оплати, оскільки конкурсна документація містить протилежні положення. Крім того, конкурсна документація не містить технічних умов, технічної документації інших документів, що визначають технічні, якісні умови для продукції. Просимо Вас додатково опублікувати відповідну технічну документацію, для того щоб можна було правильно ідентифікувати предмет закупівлі. Просимо уточнити коректність назви продукції, а саме Коробка патрона мала 41-9309075-А (МПК 762-01.00).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Юридичним відділом проаналізовано запитання до проекту договору, що викладені учасником публічних закупівель, , та надаються такі роз’яснення.
Щодо поставлених запитань загального характеру стосовно визначеності тих чи інших умов в проекті договору, зазначаємо таке. Відповідно до частини 1 статті 626 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Згідно з частиною 1 статті 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору.
Отже, в разі незгоди з тими чи іншими умовами договору, потенційний контрагент може відмовитись від його укладання.
Щодо запитань стосовно специфікації до договору зазначаємо, що відповідно до вищезазначеного принципу свободи договору, ДП «МБТЗ» вправі в договорі визначити загальні вимоги щодо додатків до договору, а не конкретизувати, що специфікація має бути саме «№1» та т. п.
Відповідно до пунктів 4.1. 4.2 проекту договору визначено, що поставка здійснюється за цінами відповідної специфікації та загальна сума договору складається з сум всіх специфікацій. Вважаємо, що зазначені положення проекту договору є цілком зрозумілими та встановлюють визначення ціни відповідного товару у відповідній для цього товару специфікації. Загальна сума договору це результат складання цін на товари, визначені у кожній специфікації до договору.

Щодо можливості усунення недоліків продукції саме за місцезнаходженням покупця зазначаємо, що відповідно до пункту 2.5 проекту договору постачальник усуває недоліки шляхом заміни продукції чи її доукомплектування. Усунення недоліків таким чином цілком можливо за місцезнаходженням покупця.

Щодо можливості пред’явлення покупцем претензій постачальнику після проходження продукцією вхідного контролю, відповідно до пункту 6.4 проекту договору, то така можливість передбачена для усунення постачальником прихованих недоліків продукції.

Щодо строків початку та закінчення постачання, то визначення їх саме таким чином необхідно для поставок продукції партіями, яка за своєю кількістю чи з інших причин не може бути поставлена одночасно.

Щодо строку дії договору зазначаємо, що відповідно до статті 599 ЦК України зобов’язання припиняється шляхом його виконання. Таким чином, в разі виконання сторонами своїх зобов’язань за договором він припиняється до визначеного строку 31.12.2020.



Начальник юридичного відділу І.С.Кушніренко

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.Коробка патрона мала 41-9309075-А (МПК761-01.00)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 55 200,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 552,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40 шт
Коробка патрона мала 41-9309075-А (МПК761-01.00)
ДК 021:2015: 35340000-9 — Частини вогнепальної зброї та боєприпасів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 14 липня 2020  —  23 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після перевірки та приймання ВТК ДП МБТЗ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОЛЬВЕРК" 46 000,00
UAH
46 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОЛЬВЕРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОЛЬВЕРК"
#39160137
Очікує рішення 46 000,00
UAH
06 липня 2020 17:00

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 липня 2020 14:57
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скасовується
Документи:
08 липня 2020 14:57
Електронний підпис
08 липня 2020 14:57
протокол 6231710.pdf