Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (реактиви лабораторні: лот 1 - реактиви лабораторні для хемілюмінесцентного аналізатора «ARCHITECT і1000sr»; лот 2 - реактиви лабораторні для аналізатора автоматичного біохімічного «Easy RA»; лот 3 - реактиви лабораторні для аналізатора автоматичного гематологічного «ABX Pentra 60C+»; лот 4 - реактиви лабораторні для аналізатора автоматичного біохімічного «Vitalab Flexor E»)
Очікувана вартість
516 000,00 UAH
UA-2020-06-23-002365-a 1f6032c546fc4d8cb5d42646d7929864
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Танцюра Вікторія Вікторівна

380472643053 buh_snid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ'Я ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26358816
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО, будинок 22
Контактна особа: Танцюра Вікторія Вікторівна
380472643053
buh_snid@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 516 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Категорія Замовника, згідно з пунктом 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті.
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації о учасником, викладаються українською мовою.
(детальніше в тендерній документації.)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

23 червня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 12:05
Оголошення ВТ 3369.docx
23 червня 2020 12:05
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 3369.docx
23 червня 2020 12:05
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 РОКУ 3369 ут.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (реактиви лабораторні: лот 1 - реактиви лабораторні для хемілюмінесцентного аналізатора «ARCHITECT і1000sr»)
Опис предмету закупівлі:
Категорія Замовника, згідно з пунктом 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті.
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації о учасником, викладаються українською мовою.
(детальніше в тендерній документації.)
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 122 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 610,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 липня 2020 12:44
Закінчення: 10 липня 2020 13:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

57 наб
код ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (реактиви лабораторні:
лот 1 - реактиви лабораторні для хемілюмінесцентного аналізатора «ARCHITECT і1000sr»)
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО, будинок 22
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється у 2020 році шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після затвердження видатків в затвердженому Законом порядку, протягом 10 (десяти) банківських днів від дня отримання Товару Замовником. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ 120 135,32
UAH з ПДВ
120 135,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВІС" 121 835,55
UAH з ПДВ
121 835,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 15:22
Електронний підпис
15 липня 2020 15:16
Довідка ДФС
15 липня 2020 15:16
Довідка МВС
15 липня 2020 15:16
Документи переможця
07 липня 2020 11:22
Електронний підпис
07 липня 2020 11:15
5-Проект договору.pdf
07 липня 2020 11:15
3-Балансовий звіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ

ТОВ "ЮВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
Переможець 120 135,32
UAH з ПДВ
15 липня 2020 12:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
120 135,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:19
додаткова угода біомедінвест.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 12:59
договір №33.pdf укладений
27 липня 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору №33 від 27.07.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 120 135,32
UAH (в тому числі ПДВ 7 859,32 UAH)