Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система для вливаня кровозамінників та інфузійних розчинів(без ДЕГФ) , Шприц 2 мл луєр трьохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування, Шприц 5 мл луєр трьохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування, Шприц 10 мл луєр трьохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування, Шприц 20 мл луєр трьохкомпонентний з двома голками ін'єкційний одноразового застосування, Комплект ін'єкційний, шприци 2 мл з серветками спиртовими
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2020-06-23-001968-b 3c5041e1ae9f4070a94ba13960b8e247
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гудзовська Анастасія Олексіївна

+380432533864 oblnarko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ВО наркодиспансер "Соціотерапія"
Код ЄДРПОУ: 05483931
Місцезнаходження: 21005, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-В
Контактна особа: Гудзовська Анастасія Олексіївна
+380432533864
oblnarko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 16:17
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 16:17
Початок аукціону: 10 липня 2020 11:54
Очікувана вартість: 83 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


за рахунок коштів НСЗК - 69,5 тис. грн. за рахунок власних надходжент 13,5 тис. грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 шт
Система для вливаня кровозамінників та інфузійних розчинів(без ДЕГФ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 шт
Шприц 2 мл луєр трьохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 шт
Шприц 5 мл луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
21000 шт
Шприц 5 мл луєр трьохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1500 шт
Шприц 10 мл луєр трьохкомпонентний з голкою ін'єкційний одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1500 шт
Шприц 20 мл луєр трьохкомпонентний з двома голками ін'єкційний одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3 шт
Комплект ін'єкційний, шприци 2 мл з серветками спиртовими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:12
Медико тех вимоги ВМП на торги.docx
23 червня 2020 16:12
Додаток _4 (примірні довідки) .docx
23 червня 2020 16:12
ПРОЄКТ ДОГОВОРУшприци.docx
23 червня 2020 16:12
Додаток 1 шприци.docx
23 червня 2020 16:12
ТД. ШПРИЦИ2020 .docx
23 червня 2020 16:12
Оголошення .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 81 637,63
UAH з ПДВ
81 637,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС 82 213,92
UAH з ПДВ
82 213,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 12:24
Електронний підпис
17 липня 2020 12:18
Dovidka_20184487780880369749.pdf.p7s
17 липня 2020 12:18
Dovidka_20184487780880369749.pdf
17 липня 2020 12:18
Довідки.pdf
08 липня 2020 17:21
Електронний підпис
08 липня 2020 17:14
8.Інші документи.pdf
08 липня 2020 17:14
7.Проект договору.pdf
08 липня 2020 17:14
4.Стаття17.pdf
08 липня 2020 17:14
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 10:02
пропозиція_82213.JPG
06 липня 2020 10:02
Статут копiя.pdf
06 липня 2020 10:02
ПДВ.JPG
06 липня 2020 10:02
Наказ.JPG
06 липня 2020 10:02
Лицензия копия.jpg
06 липня 2020 10:02
витяг_ТМС_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 81 637,63
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
81 637,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 18:18
додаткова угода дог1968.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 20:53
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:21
МТК 1968.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 14:11
договір медичні матеріали МТК.pdf зміни до договору
28 липня 2020 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на виконання п.6. ст. 41 Закону України від 19.04.2020 року, №922-VIII «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями, укласти додаткову угоду на продовження строку дії договору про закупівлю № 1748/06-20 від 30 червня 2020 року (далі – Договір) на строк достатній для проведення процедури закупівлі на по початку 2021 року в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми , визначеної в початковому договорі про закупівлю , укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 1968/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на виконання п.6. ст. 41 Закону України від 19.04.2020 року, №922-VIII «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями, укласти додаткову угоду на продовження строку дії договору про закупівлю № 1748/06-20 від 30 червня 2020 року (далі – Договір) на строк достатній для проведення процедури закупівлі на по початку 2021 року в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми , визначеної в початковому договорі про закупівлю , укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 1968/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 р. в обсязі що не перевищує 20відсотків суми, визначеної в початковому договорі , що складає 16327.52 грн.
Номер договору про закупівлю: 1968/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML