Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду гуртожитку Харківського національного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Льва Ландау, 27, м. Харків (літера за техпаспортом "Б-6")
Очікувана вартість
6 535 280,40 UAH
UA-2020-06-23-001897-b ef78fb09a1fd4df1ac2f7dc774e5700d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцев Олексій Леонідович

+380577398049 mtzvhnuvd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571096
Вебсайт: http://www.univd.edu.ua
Місцезнаходження: 61080, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Льва Ландау 27
Контактна особа: Зайцев Олексій Леонідович
+380577398049
mtzvhnuvd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 16:02
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 16:02
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:38
Очікувана вартість: 6 535 280,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 352,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тип джерела фінансування Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасаду гуртожитку Харківського національного університету внутрішніх справ за адресою: просп. Льва Ландау, 27, м. Харків (літера за техпаспортом "Б-6")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61080, Україна, Харківська область, Харків, просп. Льва Ландау, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату протягом десяти робочих днів з дня підписання Сторонами відповідного Акту здачі-приймання виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:17
Зміни_ТД_фасад Б6.docx
26 червня 2020 10:16
ТД_фасад_Б6_зміни.pdf
23 червня 2020 15:58
ТД_фасад_Б6.pdf
04 липня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:17
Зміни_ТД_фасад Б6.docx
26 червня 2020 10:16
ТД_фасад_Б6_зміни.pdf
23 червня 2020 15:58
ТД_фасад_Б6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" 6 414 709,20
UAH з ПДВ
6 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДАГРОСЕРВІС" 6 530 170,00
UAH з ПДВ
6 399 566,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ТЕХНОЛОДЖИ" 6 535 280,40
UAH з ПДВ
6 535 280,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 12:02
Лист.jpg
10 липня 2020 18:13
вивоз мусора.pdf
10 липня 2020 18:13
наявнысть програми.pdf
10 липня 2020 17:53
справка участника.pdf
10 липня 2020 17:53
Статистика.pdf
10 липня 2020 17:53
Устав.pdf
10 липня 2020 17:53
Реестр и НДС.pdf
10 липня 2020 17:53
линзия и дозвил.pdf
10 липня 2020 17:53
захист довкиля увс.pdf
10 липня 2020 17:53
Аналогічний договір.pdf
10 липня 2020 17:53
справка статья 17.pdf
10 липня 2020 17:53
удостоверения 1 (1).pdf
10 липня 2020 17:53
удостоверения (1).pdf
10 липня 2020 17:53
линзия и дозвил.pdf
10 липня 2020 17:53
класс работников.pdf
10 липня 2020 17:53
класс работников (1).pdf
10 липня 2020 17:53
штатний розклад.pdf
10 липня 2020 17:53
Подъемник фасадный.pdf
10 липня 2020 17:53
Сертификат на леса.pdf
10 липня 2020 17:53
паспорт 2 леса.pdf
10 липня 2020 17:53
паспорт 1 леса.pdf
10 липня 2020 17:53
Корпус 2 (1).pdf
10 липня 2020 17:53
Гарантия 5.zip
10 липня 2020 17:53
Гарантия 4.zip
10 липня 2020 17:53
Гарантия3.zip
10 липня 2020 17:53
гарантия.zip
10 липня 2020 17:53
ГАРАНТИЯ 2.ZIP
10 липня 2020 17:53
Додаток В.pdf
10 липня 2020 17:53
Додаток А.pdf
10 липня 2020 17:53
Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 17:53
Кошторис (1).pdf

Публічні документи

28 липня 2020 10:13
Електронний підпис
28 липня 2020 10:12
Електронний підпис
27 липня 2020 21:43
Електронний підпис
27 липня 2020 21:31
Електронний підпис
27 липня 2020 21:28
Електронний підпис
27 липня 2020 18:16
Електронний підпис
27 липня 2020 18:10
Електронний підпис
27 липня 2020 18:09
Електронний підпис
11 липня 2020 10:39
Електронний підпис
11 липня 2020 10:38
Статут-сжатый.pdf
11 липня 2020 10:38
ОПИС.pdf
11 липня 2020 10:38
Інші документи.pdf
11 липня 2020 10:38
Відомість з ЄДР.pdf
11 липня 2020 10:37
Кошторис.rar
11 липня 2020 10:37
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

10 липня 2020 20:21
Смета.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 9.jpeg.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 8.jpeg.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 7.jpeg.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 6.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 5.jpeg.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 4.jpeg.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 3.jpeg.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 2.jpeg.jpeg.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 11.jpeg.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 10.jpeg.jpeg
10 липня 2020 20:21
Смета 1.jpeg.jpeg
10 липня 2020 20:21
Реквизиты.jpeg
10 липня 2020 20:21
ПС5.jpeg
10 липня 2020 20:21
ПС4.jpeg
10 липня 2020 20:21
ПС3.jpeg
10 липня 2020 20:21
ПС2.jpeg
10 липня 2020 20:21
ПС1.jpeg
10 липня 2020 20:21
ПС.jpeg
10 липня 2020 20:21
Плательщик НДС.jpeg
10 липня 2020 20:21
дефектный акт.jpeg
10 липня 2020 20:21
дефектный акт 1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДАГРОСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ТЕХНОЛОДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ"
#23915570
Відхилено 6 349 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 17:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 17:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДАГРОСЕРВІС"
#40261481
Переможець 6 399 566,60
UAH з ПДВ
16 липня 2020 16:14

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «СТРОЙСТАНДАРТ» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. За умовами Тендерної документації від учасників вимагалась «Інформаційна довідка щодо застосування заходів із захисту – довкілля стосовно предмету закупівлі» (Додаток 7 до тендерної документації). 2. За умовами Тендерної документації від учасників вимагалося «Обґрунтування застосування Учасником певної технології утеплення фасаду та певних матеріалів, підтверджене розрахунками» (абзац 12 п.1 інструкції з підготовки тендерної пропозиції). 3. За умовами Тендерної документації від учасників вимагався «Розрахунок, виконаний спеціалістом, що має право на здійснення діяльності з аудиту енергетичної ефективності будівель, підтверджене відповідним/ми кваліфікаційним/ми атестатом/ами» (додаток 8 до тендерної документації). Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «СТРОЙСТАНДАРТ» надав інформаційну довідку щодо застосування заходів із захисту – довкілля стосовно іншого предмету закупівлі. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «СТРОЙСТАНДАРТ» не надав обґрунтування застосування певної технології утеплення фасаду та певних матеріалів, підтверджене розрахунками. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «СТРОЙСТАНДАРТ» не надав розрахунок, виконаний спеціалістом, що має право на здійснення діяльності з аудиту енергетичної ефективності будівель, підтверджене відповідним/ми кваліфікаційним/ми атестатом/ами. Згідно ч.16 ст.29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з вище вказаним, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «СТРОЙСТАНДАРТ» повинен подати для усунення виявлених невідповідностей наступні документи: 1. Інформаційну довідку щодо застосування заходів із захисту – довкілля стосовно предмету закупівлі. 2. Обґрунтування застосування Учасником певної технології утеплення фасаду та певних матеріалів, підтверджене розрахунками. 3. Розрахунок, виконаний спеціалістом, що має право на здійснення діяльності з аудиту енергетичної ефективності будівель, підтверджене відповідним/ми кваліфікаційним/ми атестатом/ами. Згідно ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

15 липня 2020 17:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДАГРОСЕРВІС"
#40261481
6 399 566,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 17:16
438_1_фасад_Б6.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 15:12
438_фасад_Б6.pdf укладений
30 липня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 399 566,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 066 594,43 UAH)