Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Огребчук Галина Іванівна 03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 15:20 |
Очікувана вартість: | 5 481 750,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двостороннього підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2020 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2020 15:27 |
Додаток_3.pdf | |
23 червня 2020 15:27 |
Додаток_1.pdf | |
23 червня 2020 15:27 |
Додаток_4.pdf | |
23 червня 2020 15:27 |
Додаток_2.pdf | |
23 червня 2020 15:27 |
В_дкрит_.pdf | |
23 червня 2020 15:27 |
Додаток_5.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-31-000019 ● 7f579cd80ea54acd8f79356d584bb520
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2020
№ 51
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.07.2020 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-06-23-001741-b Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-05 15:57:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" - етап 3.» (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-23-001741-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення (тендерного комітету) уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство «Електропівденмонтаж» на відповідність тендерній документації Відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» державного підприємства «НАЕК "Енергоатом», з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-07 14:25:11
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-якого письмого оформлення виявлених формальних (несуттєвих)
помилок під час розгляду пропозицій, в т.ч. і протоколом засідання тендерного комітету.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-13 11:18:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" - етап 3.» (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-23-001741-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, у звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначено дата укладання договору 05.08.2020 року (ідентифікатор договору 46-122-01-20-09917), а в укладеному договорі зазначено дату 27.07.2020 року № 378-Ш
Просимо надати пояснення, яка фактична дата та номер укладеного договору по вищевказаній процедурі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-14 11:06:55
Відповідь на запит Держаудитслужби України
У відповідності до п.1 ст. 638 ЦК України та п.2 ст. 180 ГК України "Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору."
Вимоги щодо обов'язкового проставляння на договорі дати укладання не міститься в жодному нормативному документі.
Договір є документом, на якому можуть ставитись вихідні реквізити контрагента, вхідні реквізити замовника, реквізити віз посадових осіб сторін, реквізити реєстрації в програмних копмлексах сторін та ін. Під реквізитами можна розуміти номери, дати, прізвища, посади та інше.
Щодо договору № 378Ш-20 від 27.07.2020 року на тему "ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 на виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент" на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС" (3-етап), ( 45000000-7)" то дата 27.07.2020 р. є вихідною датою контрагента, що підтверджується супровідним листом до вказаного договору (сканкопія додається).
Датою укладання вказаного договору є 05.08.2020 року як вказано в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по результату проведеного моніторингу закупівлі ( ID: UA-2020-06-23-001741-b) , ВП "РАЕС" прийнято рішення розірвати договір №378Ш-20 від 27.07.2020 /46-122-01-20-09917 від 05.08.2020р. з Товариством з обмеженою відповідальністю Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" по предмету «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" - етап 3.» (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) за взаємною згодою сторін. Угода про розірвання буде укладена найближчим часом.
2020-08-20 16:54:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усугуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2020-08-28 13:23:42
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2020 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" |
5 265 849,65
UAH
|
5 265 849,65
UAH
|
Документи |
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" |
5 441 200,00
UAH
|
5 441 200,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" #22555520 |
Переможець |
5 265 849,65
UAH
|
22 липня 2020 14:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 15:22
|
додаткова угода№1 (1).pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 16:57
|
договір.pdf | укладений |
05 серпня 2020 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі статті 188 Господарського кодексу України, сторони дійшли згоди розірвати Договір № 378Ш-20 від 27.07.2020 р. /46-122-01-20-09917 від 05.08.2020 р з 18 серпня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 46-122-01-20-09917 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 серпня 2020 — 30 червня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі статті 188 Господарського кодексу України, сторони дійшли згоди розірвати Договір № 378Ш-20 від 27.07.2020 р. /46-122-01-20-09917 від 05.08.2020 р з 18 серпня 2020 року. |