Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" - етап 3.
Очікувана вартість
5 481 750,00 UAH
UA-2020-06-23-001741-b a4f00cb73dcf45fd84de34853ee83dce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огребчук Галина Іванівна

03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Огребчук Галина Іванівна
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 15:20
Очікувана вартість: 5 481 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" - етап 3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" - етап 3.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двостороннього підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 15:27
Додаток_3.pdf
23 червня 2020 15:27
Додаток_1.pdf
23 червня 2020 15:27
Додаток_4.pdf
23 червня 2020 15:27
Додаток_2.pdf
23 червня 2020 15:27
В_дкрит_.pdf
23 червня 2020 15:27
Додаток_5.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-31-000019 ● 7f579cd80ea54acd8f79356d584bb520
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 14:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.07.2020
№ 51

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.07.2020 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-06-23-001741-b Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-05 15:57:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" - етап 3.» (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-23-001741-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення (тендерного комітету) уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство «Електропівденмонтаж» на відповідність тендерній документації Відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» державного підприємства «НАЕК "Енергоатом», з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-07 14:25:11

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-якого письмого оформлення виявлених формальних (несуттєвих)
помилок під час розгляду пропозицій, в т.ч. і протоколом засідання тендерного комітету.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-13 11:18:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" - етап 3.» (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-23-001741-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, у звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначено дата укладання договору 05.08.2020 року (ідентифікатор договору 46-122-01-20-09917), а в укладеному договорі зазначено дату 27.07.2020 року № 378-Ш
Просимо надати пояснення, яка фактична дата та номер укладеного договору по вищевказаній процедурі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-14 11:06:55

Відповідь на запит Держаудитслужби України

У відповідності до п.1 ст. 638 ЦК України та п.2 ст. 180 ГК України "Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору."
Вимоги щодо обов'язкового проставляння на договорі дати укладання не міститься в жодному нормативному документі.
Договір є документом, на якому можуть ставитись вихідні реквізити контрагента, вхідні реквізити замовника, реквізити віз посадових осіб сторін, реквізити реєстрації в програмних копмлексах сторін та ін. Під реквізитами можна розуміти номери, дати, прізвища, посади та інше.
Щодо договору № 378Ш-20 від 27.07.2020 року на тему "ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 на виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент" на енергоблоці № 3 Рівненської АЕС" (3-етап), ( 45000000-7)" то дата 27.07.2020 р. є вихідною датою контрагента, що підтверджується супровідним листом до вказаного договору (сканкопія додається).
Датою укладання вказаного договору є 05.08.2020 року як вказано в електронній системі закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по результату проведеного моніторингу закупівлі ( ID: UA-2020-06-23-001741-b) , ВП "РАЕС" прийнято рішення розірвати договір №378Ш-20 від 27.07.2020 /46-122-01-20-09917 від 05.08.2020р. з Товариством з обмеженою відповідальністю Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" по предмету «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація силових і керуючих гермопроходок через контаймент на енергоблоці №3 Рівненської АЕС" - етап 3.» (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) за взаємною згодою сторін. Угода про розірвання буде укладена найближчим часом.

2020-08-20 16:54:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усугуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2020-08-28 13:23:42

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" 5 265 849,65
UAH
5 265 849,65
UAH
Документи
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" 5 441 200,00
UAH
5 441 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 липня 2020 13:00
Довідка з поліції
10 липня 2020 10:06
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 10:06
Лист-гарантія.pdf
10 липня 2020 10:06
дозвіл 137.12.56.PDF
10 липня 2020 10:06
дозвіл 045.15.56.PDF
10 липня 2020 10:06
дозвіл 045.12.56.PDF
10 липня 2020 10:06
дозвіл 035.19.56.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"

КВП МУ-13 "ЕПЗМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
Переможець 5 265 849,65
UAH
22 липня 2020 14:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" #22555520

№ рішення у справі

72/10-р/к

Дата рішення у справі

20.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
5 265 849,65
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 15:22
додаткова угода№1 (1).pdf зміни до договору
26 серпня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 16:57
договір.pdf укладений
05 серпня 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі статті 188 Господарського кодексу України, сторони дійшли згоди розірвати Договір № 378Ш-20 від 27.07.2020 р. /46-122-01-20-09917 від 05.08.2020 р з 18 серпня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-09917
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі статті 188 Господарського кодексу України, сторони дійшли згоди розірвати Договір № 378Ш-20 від 27.07.2020 р. /46-122-01-20-09917 від 05.08.2020 р з 18 серпня 2020 року.