Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій дамби біля житлового комплексу «Паркова алея» з встановленням лавок та урн за адресою: вул. Сеченова, 129а, в с.Угорники, м. Івано-Франківськ (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 - 45112000-5 - Землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
97 981,00 UAH
UA-2020-06-23-001615-a 9e9d876a4d344d12bfba639ae526ca11
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоминець Богдан Миколайович

+380342537647 Departamenttender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Хоминець Богдан Миколайович
+380342537647
Departamenttender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 11:30
Очікувана вартість: 97 981,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 489,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 37794186, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76008, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог Додатку № 2 до Оголошення; Критеріями оцінки є ціна (питова ва вага - ціна 100 %); забезпечення пропозиції учасників - не вимагається; забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Благоустрій дамби біля житлового комплексу «Паркова алея» з встановленням лавок та урн за адресою: вул. Сеченова, 129а, в с.Угорники, м. Івано-Франківськ (капітальний ремонт) (ДК 021:2015 - 45112000-5 - Землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Сеченова, 129а, в с.Угорники
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 11:25
Проект Договору __23.06.2020 р__.docx
23 червня 2020 11:25
Оголошення спрощена закупівля __23.06.2020 р__.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Туз Владислав Іванович 97 899,00
UAH з ПДВ
97 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 11:18
Електронний підпис
07 липня 2020 11:15
Довідка без печатки.pdf
07 липня 2020 11:15
Довідка про санкції.pdf
07 липня 2020 11:15
Виписка Туз.pdf
07 липня 2020 11:15
Технічні вимоги.pdf
07 липня 2020 11:15
Проект договору.pdf
07 липня 2020 11:15
Витяг ЄП.pdf
07 липня 2020 11:15
Акт (досвід).pdf
07 липня 2020 11:15
Кошторис (досвід).pdf
07 липня 2020 11:15
Договір (досвід).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Туз Владислав Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Туз Владислав Іванович
#3254807934
Переможець 97 899,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 11:21

Документи

09 липня 2020 11:21
Електронний підпис
09 липня 2020 11:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Туз Владислав Іванович
#3254807934
97 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2020 11:21
Електронний підпис
09 липня 2020 11:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 12:28
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:54
11.PDF зміни до договору
16 січня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 08:35
353.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 11:32
Договір укладений
28 липня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 204/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 353
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви юридичної особи
Номер договору про закупівлю: 204/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 97 899,00
UAH