Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Здійснення технічного нагляду по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально- виховний комплекс № 139» загальноосвітній навчальний заклад- центр творчості «Дума» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, 4». Коригування, (ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
96 574,00 UAH
UA-2020-06-23-001039-c 05e31edd466441d3a397c24ea3c6c673
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 96 574,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 482,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Здійснення технічного нагляду по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально- виховний комплекс № 139» загальноосвітній навчальний заклад- центр творчості «Дума» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, 4». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березинська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФЕНІКС" 96 574,00
UAH з ПДВ
96 574,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФЕНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
Переможець 96 574,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 12:54

Документи

14 липня 2020 12:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
96 574,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2020 12:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 10:24
дод.угода №2 від 26.08.2020 договір №24ТН_20 від20.07.2020.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 09:14
дод.угода №1 від 20.07.2020 договір №24ТН_20 від 20.07.2020.pdf зміни до договору
22 липня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 08:31
договір №24ТН_20 від 20.07.2020.pdf укладений
22 липня 2020 08:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 24ТН/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна інженера з технічного нагляду
Номер договору про закупівлю: 24ТН/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 96 574,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 095,67 UAH)