Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЗАСІБ КРИПТОГРАФІЧНОГО ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ - КЛЮЧ ЕЛЕКТРОННИЙ
Очікувана вартість
2 600,00 UAH
UA-2020-06-23-000529-c 2cf9df93a97546c6bcf54853be5f17d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Олена

066-903-50-77 19ELENA_68@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Колесник Олена
066-903-50-77
19ELENA_68@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 2 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1.Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»)
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ вул. Академіка Амосова, буд. 83).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Інформаційне обладнання (засіб криптографічного захисту інформації «Ключ електронний» за кодом CPV ДК 021:2015 – 32580000-2

6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Інформаційне обладнання (засіб криптографічного захисту інформації «Ключ електронний» за кодом CPV ДК 021:2015 – 32580000-2 (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
№ з/п Найменування товару / Якісні характеристики
Інформаційне обладнання
(засіб криптографічного захисту інформації
«Ключ електронний «Алмаз -1К»)
або еквівалент
Призначення Зберігання та використання особистих ключів користувачів
Конструкція Електронний ключ виконаний у вигляді малогабаритного змінного USB-пристрою, який має програмний CCID-інтерфейс
Колір чорний
Матеріал Двошарова друкована плата, яка залита компаундом, що формує захисний шар та встановлена в пластмасовий корпус, що формує зовнішній вигляд засобу
Криптографічні алгоритми та протоколи -шифрування за ДСТУ ГОСТ 28147:2009 (режим простої заміни та режим вироблення імітовставки);
-ЕЦП за ДСТУ 4145-2002 (всі довжини ключів передбачені стандартом);
-гешування за ГОСТ 34.311-95;
-протокол розподілу ключових даних Діффі-Гелмана в групі точок еліптичної кривої (довжина ключа до 571 біту)
Швидкодія 300 мс/ЕЦП
Кількість 4шт.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 шт.

9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).

10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 600,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 30.06.2020 р. 9-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.07.2020 р. 12-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
ЗАСІБ КРИПТОГРАФІЧНОГО ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ - КЛЮЧ ЕЛЕКТРОННИЙ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 09:16
ДОДАТОК 3 КЛЮЧ (1).doc
23 червня 2020 09:16
ДОДАТОК 1 КЛЮЧ (1).docx
23 червня 2020 09:16
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 червня 2020 09:16
ДОДАТОК 2 КЛЮЧ(1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 2 400,00
UAH з ПДВ
2 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 13:48
Електронний підпис
08 липня 2020 13:44
Пропозиція оновлена.pdf
07 липня 2020 11:58
Електронний підпис
07 липня 2020 11:57
photo_2020-07-07_11-55-37.jpg
07 липня 2020 11:49
Електронний підпис
07 липня 2020 11:45
Статут.pdf
07 липня 2020 11:45
Рішення 2.pdf
07 липня 2020 11:45
Пропозиція.pdf
07 липня 2020 11:45
Експертний висновок.pdf
07 липня 2020 11:45
Витяг ПДВ.pdf
07 липня 2020 11:45
Витяг з ЄДР (09 06 2020).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
Переможець 2 400,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 12:55

Документи

09 липня 2020 12:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
2 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2020 12:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 09:17
ДОГОВІР 302Т.pdf укладений
23 липня 2020 08:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 400,00 UAH)