Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Shelves, drives
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Ілона Вархомій +380443232078 varkhomii-ii@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Дідик Дмитро +380631331303 Didyk-DV@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Ilona Varkhomiy +380443232078 varkhomii-ii@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Дідик Дмитро +380631331303 Didyk-DV@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 13:54 |
Очікувана вартість: | 288 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 22 червня 2020 17:38 |
Enquiries until: | 13 липня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 19 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 липня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 288 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 440 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2020 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2020 17:38 |
ТД_Стелажі, накопичувачі.docx.p7s | |
22 червня 2020 17:38 |
ТД_Стелажі, накопичувачі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-07-000047 ● eeed441404e6498891482b85874af653
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 15:34 |
НАКАЗ
07.10.2020 № 204
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Стелажі, накопичувачі» (код ДК 021:2015: 39150000-8 - Меблі та приспособи різні), ID: UA-2020-06-22-008232-c, яка проводиться АТ «Укрпошта».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-09 11:48:53
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Стелажі, накопичувачі» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-22-008232-c), яка проводиться АТ «Укрпошта» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто документи, що подаються учасниками повинні містити кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис. Повноваження на підпис документів тендерної пропозиції підтверджуються документально згідно додатку 4 до ТД.
У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «АРМАТО» надано документи щодо повноваження на підпис тендерної пропозиції директором Бліновою Інною Едуардівною.
Проте, при перевірці КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що учасником ТОВ «АРМАТО» накладено електронну печатку ТОВ «АРМАТО» (без відображення прізвища та ініціалів особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції).
Таким чином, на пропозицію ТОВ «АРМАТО» не накладено саме кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис, що не відповідає умовам ТД.
В той же час, додатком 7 до ТД встановлено вимогу щодо надання переможцем переліку документів для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису. Окремо визначено, що КЕП/ЕЦП повинен бути саме тієї особи, документи щодо повноваження на підпис якої надано у складі пропозиції.
При цьому, зазначений перелік документів для переможця наданий учасником ТОВ «АРМАТО» саме у складі тендерної пропозиції, а не поміж документів переможця, а на саму тендерну пропозицію КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання, - не накладено.
2. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, замовником за результатами розгляду допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВО "ЧЕРВОНИЙ МЕТАЛІСТ», у складі якої подано документ із зазначенням ціни пропонованого товару.
Так, згідно п. 1 Розділу III Тендерної документації у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, не подають файли, які містять інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації про ціну/приведену ціну буде вважатись підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в цій тендерній документації.
Крім того, дослідженням тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВО "ЧЕРВОНИЙ МЕТАЛІСТ» встановлено відсутність КЕП/ЕЦП даного учасника як на окремих документах, так і на пропозиції в цілому.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «НВО "ЧЕРВОНИЙ МЕТАЛІСТ» підлягала відхиленню у відповідності до законодавства, проте Замовником допущено її до аукціону.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-15 18:44:31
Відповідь на запит
У відповідь на запит, що надійшов у межах проведення моніторингу закупівлі «Стелажі, накопичувачі» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-22-008232-c) повідомляю наступне.
1. Відповідно до п. 1 розділу III Тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тобто, документи, що подаються учасниками, повинні містити кваліфікований електроний підпис. Однак, у п. 5 Розділу V Тендерної документації зазначено, що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Зокрема, до таких помилок, згідно умов документації, віднесено технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, в тому числі кваліфікованих електронних підписів/електронних цифрових підписів, печаток на документах.
Слід зазначити, що пропозиції учасників ТОВ "АРМАТО" та ТОВ "НВО "ЧЕРВОНИЙ МЕТАЛІСТ" не містили зазначених вище підписів. Про що було описано у протоколі розгляду від 03.08.2020 р. (додається сканована копія). Однак, згідно п. 5 Розділу V Тендерної документації учасниками було допущено формальні помилки. Відповідно, пропозиції у поданий учасниками спосіб не могли бути відхилені згідно умов Тендерної документації.
Додатково необхідно зазначити, що створюючи дані, особа, яка заповнює електронні поля повинна пройти автентифікацію. Ця процедура передбачена Законом України «Про електронні довірчі послуги». Автентифікація - електронна процедура, яка дає змогу підтвердити електронну ідентифікацію фізичної, юридичної особи, інформаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи та/або походження та цілісність електронних даних. Цим же законом передбачено, що електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. Тобто, КЕП потрібен, щоб, використовуючи технічні можливості електронної системи закупівель, пройти процедуру автентифікації. Особа після заповнення електронних полів накладає КЕП, підтверджуючи, що саме вона, як представник учасника, створила дані (вказала суму тендерної пропозиції). Після накладення КЕП відоме походження даних і їх цілісність беззаперечна. «КЕП на пропозицію» можна накласти виключно використовуючи технічні можливості автоматизованого робочого місця, якщо в загальному – електронної системи закупівель. «КЕП на документи» накладається через сервіси створення кваліфікованого електронного підпису такі як https://czo.gov.ua/, https://ca.informjust.ua/, https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv. Викладене свідчить, що використання КЕП при створенні даних жодним чином не має відношення до створення документів.
Частина 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав за наявності яких, пропозиції учасників підлягають відхиленню. Відсутність кваліфікованого електронного підпису на пропозиції не відноситься до жодної з них. Крім того, Тендерна документація до даної закупівлі не містила окремих вимог щодо накладення кваліфікованого електронного підпису на саму пропозицію. Відповідно, навіть за відсутності зазначеного вище підпису, у замовника не було законних підстав для відхилення пропозиції.
2. Згідно п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Тобто, учасники, у складі пропозиції, можуть подавати документи, що містять ціну/приведену ціну тендерної пропозиції, однак вони повинні бути надані із зазначенням типу файлу, який забезпечить розкриття інформації лише після проведення аукціону.
Згідно інформації, що розміщена на сайті електронного майданчика zakupki.prom.ua, документ «Цінова пропозиція стілаж.pdf» був поданий у складі пропозиції учасника ТОВ "НВО "ЧЕРВОНИЙ МЕТАЛІСТ" із зазначенням типу файлу «Цінова пропозиція». Відповідно, під час розгляду пропозиції даний файл був недоступний для перегляду ні замовником, ні будь-якою іншою особою.
Для підтвердження даної інформації, 13.10.2020 р. було надіслано лист-запит (додається сканована копія) до електронного майданчика zakupki.prom.ua. У відповідь на який було надано пояснення (додається сканована копія відповіді), що файли з типом «Цінова пропозиція» та «Кошторис (розрахунок вартості), які подаються учасниками у Відкриті торги з публікацією англійською мовою, стають доступні для перегляду замовником тільки після завершення аукціону. З огляду на інформацію, що відображається в електронній системі закупівель, учасник ТОВ "НВО "ЧЕРВОНИЙ МЕТАЛІСТ" у складі своєї пропозиції до закупівлі за ідентифікатором UA-2020-06-22-008232-c завантажив файл «Цінова пропозиція стілаж.pdf» з типом «Цінова пропозиція». Таким чином, замовнику цей файл не відображався до закінчення аукціону.
Враховуючи вищенаведене, на момент розгляду пропозиції учасника ТОВ "НВО "ЧЕРВОНИЙ МЕТАЛІСТ" підстав для його відхилення не було. Відповідно, допущення його до аукціону було правомірним.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ФОП "КОСТЕНКО АЛЛА ОЛЕКСІЇВНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "НВФ Интегдиф" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПІДПРИЄМСТВО ПРОФСПІЛКИ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОРОСТЕНСЬКОЇ ВИПРАВНОЇ КОЛОНІЇ (№ 71) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "НВО "ЧЕРВОНИЙ МЕТАЛІСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "IP COM" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 16:19
|
ФОП Климчук Сергій Володимирович | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АРМАТО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "У - КАН ІНТЕРСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АРМАТО" |
206 100,00
UAH з ПДВ
|
206 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ПРОФСПІЛКИ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОРОСТЕНСЬКОЇ ВИПРАВНОЇ КОЛОНІЇ (№ 71) |
275 025,00
UAH з ПДВ
|
273 585,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЧЕРВОНИЙ МЕТАЛІСТ" |
280 990,00
UAH з ПДВ
|
278 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРМАТО" #41799955 |
Переможець |
206 100,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 14:59
|
Договір ТОВ АРМАТО № 250820-05_198Пс.pdf | укладений |
26 серпня 2020 14:58
|