Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектно-кошторисної документації та виконання функцій замовника комплексної експертизи проекту на стадії « РП »(робочий проект) « Реконструкція приймально-діагностичного відділення Волинської обласної дитячої клінічної лікарні по проспекту Відродження, будинок 30, місто Луцьк» )
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-06-22-006870-c e826b1537a0f42eb8a33572e3b6bc293
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зайчук Катерина Ростиславівна

256163 KATYTMO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ДИТЯЧЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21751226
Місцезнаходження: 43024, Україна , Волинська обл., Луцьк, проспект Відродження 30, м. Луцьк, Волинська обл.
Контактна особа: Зайчук Катерина Ростиславівна
256163
KATYTMO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 16:30
Початок аукціону: 03 липня 2020 11:08
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 код: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектно-кошторисної документації та виконання функцій замовника комплексної експертизи проекту на стадії « РП »(робочий проект) « Реконструкція приймально-діагностичного відділення Волинської обласної дитячої клінічної лікарні по проспекту Відродження, будинок 30, місто Луцьк» )Категорія замовника-юридичні особи, які є підприємствами, установами,організаціями та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Місце знаходження замовника м.Луцьк пр.Відродження 30 строк виконання робіт -60 днів з дати підписання договору,строк дії договору до 31.12.2020 року.Більш детальна інформація про предмет закупівлі в оголошенні в документації щодо проведення спрощеної процедури.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проектно-кошторисної документації та виконання функцій замовника комплексної експертизи проекту на стадії « РП »(робочий проект) « Реконструкція приймально-діагностичного відділення Волинської обласної дитячої клінічної лікарні по проспекту Відродження, будинок 30, місто Луцьк» )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська область, Луцьк, пр.Відродження,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт більш детальна інформація в проєкті договору Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД" 204 900,00
UAH з ПДВ
158 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА" 220 998,95
UAH з ПДВ
159 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬКООППРОЕКТ" 232 530,00
UAH з ПДВ
159 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ядвіжин Олександр Борисович 274 197,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 14:09
Електронний підпис
02 липня 2020 14:06
Форма пропозиції.pdf
02 липня 2020 14:06
Технічне завдання.pdf
02 липня 2020 14:06
Статут.pdf
02 липня 2020 14:06
протокол директора.pdf
02 липня 2020 14:06
Паспорт Директор.pdf
02 липня 2020 14:06
Наказ директор.pdf
02 липня 2020 14:06
Лист згода.pdf
02 липня 2020 14:06
Лист гарантія.pdf
02 липня 2020 14:06
Кошторис № 1-3.pdf
02 липня 2020 14:06
Договір та додатки.pdf
02 липня 2020 14:06
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 16:12
Електронний підпис
02 липня 2020 16:10
18Проект договору.pdf
02 липня 2020 16:10
16Коштортис.pdf
02 липня 2020 16:10
1Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 12:22
Електронний підпис
02 липня 2020 12:02
Зведений кошторис.pdf
02 липня 2020 12:02
Технічне завдання.pdf
02 липня 2020 12:02
Протокол зборів.pdf
02 липня 2020 12:02
Перелік працівників.pdf
02 липня 2020 12:02
Лист згода т.pdf
02 липня 2020 12:02
Лист гарантія.pdf
02 липня 2020 12:02
Гарантійний лист.pdf
02 липня 2020 12:02
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
02 липня 2020 12:02
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
02 липня 2020 12:01
Форма пропозиції.pdf
02 липня 2020 12:01
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"

ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ВОЛИНЬКООППРОЕКТ"

ФОП Ядвіжин Олександр Борисович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"
#40920280
Переможець 158 900,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"
#40920280
158 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:25
Дод уг 4 27112020 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 12:39
додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2020 12:31
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 10:57
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 10:57
1_Додаткова угода 2.pdf укладений
19 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 14:40
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:40
договір проектно-кошт.докум1..pdf.p7s укладений
16 липня 2020 12:11
договір проектно-кошт.докум1..pdf укладений
16 липня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Категорія замовника-юридичні особи, які є підприємствами, установами,організаціями та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Враховуючи рішення Волинської обласної ради № 28/25 від 12.02.2020р. «Про реорганізацію комунального підприємства «Волинське обласне дитяче територіальне медичне об’єднання» Волинської обласної ради ( далі - рішення ), керуючись ст.104, 107, 512 Цивільного кодексу України, Сторони уклали Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку з державною реєстрацією припинення комунального підприємства «Волинське обласне дитяче територіальне медичне об’єднання» Волинської обласної ради ( код ЄДРПОУ 21751226, юридична адреса: проспект Відродження, 30, м.Луцьк, 43024) шляхом приєднання його до комунального підппиємства « Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради ( код ЄДРПОУ 42078561,юридична адреса: вул.Загородня,20, м.Луцьк, 43024) та визнанням того, що комунальне підприємство КП «Волинський обласний перинатальний центр» ВОР є правонаступником усіх майнових і немайнових прав КП « ВОДТМО » ВОР та на підставі пункту 9 рішення комунальне підприємство « Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради ( код ЄДРПОУ 42078561,юридична адреса: вул.Загородня,20, м.Луцьк, 43024) перейменовано у комунальне підприємство « Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 26/06-20/1 від 16.07.2020р. (далі – Договір), замінивши по тексту Договору та додатках до нього слова: «комунальне підприємство «Волинське обласне дитяче територіальне медичне об’єднання» Волинської обласної ради» на слова: «комунальне підприємство «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу «Юридичні адреси Сторін» Договору та викласти реквізити у наступній редакції: Замовник/Покупець Комунальне підприємство «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради 43008, Волинська обл., м. Луцьк вул. Загородня, 20 код ЄДРПОУ 42078561 ІПН 420785603186 р/р UA 16 820172 0344350002000093252 р/р UA 43 820172 0344360002003093252 Держказначейська служба України, м. Київ р/р UA 08 303440 0000026009055533884 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Генеральний директор _____________І. І. Горавська
Номер договору про закупівлю: 26/06-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із виробничою необхідністю продовжити строк виконання робіт до 16 листопада 2020 року
Номер договору про закупівлю: 26/06-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю продовжити строк дії договору до 25 листопада 2020 року.та внести зміни в реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 26/06-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю продовжити строк дії договору до 30 листопада 2020 року.та внести зміни в реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 26/06-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 158 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 483,33 UAH)