Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації та капітальний ремонт вхідної групи з перебудовою пандуса в амбулаторії КНП «ЦПМСД №2» Дарницького району м.Києва за адресою м.Київ, вул. Здолбунівська, 3б, відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДБН В.2.2-40:2018 (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
260 417,46 UAH
UA-2020-06-22-004069-b c1ec5e46b1fa43e1a4add252f298aab8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півнева Наталя Павлівна

380445609395 crp_torgy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5
Контактна особа: Півнева Наталя Павлівна
380445609395
crp_torgy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 260 417,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника -підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".Вид закупівлі - спрощена закупівля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації та капітальний ремонт вхідної групи з перебудовою пандуса в амбулаторії КНП «ЦПМСД №2» Дарницького району м.Києва за адресою м.Київ, вул. Здолбунівська, 3б, відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДБН В.2.2-40:2018 (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Здолбунівська, буд.3б;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 30 банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:58
Проект договору пандуси Здолбуновская.doc
22 червня 2020 16:57
Оголошення пандуси Здолбуновская.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не коректна вимога
Дата подання: 24 червня 2020 15:27
Дата відповіді: 24 червня 2020 16:55
Ці вимоги не стосуються проектування, просимо вилучити: - довідку у довільній формі про те, що в разі виявлення завищень обсягів та (або) вартості виконаних робіт, що були оплачені Замовником, Підрядник повертає Замовникові суму такого завищення протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту виявлення відповідного завищення; - довідку у довільній формі про те, що Учасник повинен здійснювати оплату за користування енергоресурсами, які надаються Замовником для виконання капітального ремонту (електроенергія, теплова енергія, водопостачання) та інших послуг здійснюється Учасником на підставі узгоджених рахунків-фактур, актів приймання-здавання виконаних робіт та згідно з чинними тарифами; - довідку у довільній формі про те, що виконавець робіт забезпечить гарантією на виконані роботи протягом 3 (трьох) років з моменту підписання сторонами акту прийому-здачі виконаних робіт за умови правильної експлуатації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, зверніть увагу, закупівля не тільки на розробку проектно-кошторисної документації, але і на безпосередньо капітальний ремонт. Дякую за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 232 382,33
UAH з ПДВ
232 382,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 13:56
Електронний підпис
01 липня 2020 13:53
ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ.pdf
01 липня 2020 13:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
01 липня 2020 13:53
КОПІЯ СТАТУТУ.rar
01 липня 2020 13:53
ЛІЦЕНЗІЯ.rar
01 липня 2020 13:53
КОПІЯ ВИПИСКА.rar
01 липня 2020 13:53
КОПІЯ ЄДРПОУ.rar
01 липня 2020 13:53
КОПІЯ ПДВ.rar
01 липня 2020 13:53
КОПІЯ 4 ОПП.rar
01 липня 2020 13:53
ЛИСТ ОХОРОНА ПРАЦІ.pdf
01 липня 2020 13:53
ДИРЕКТОР КОПІЯ.rar
01 липня 2020 13:53
ДОВІДКА ГАРАНТІЯ.pdf
01 липня 2020 13:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 липня 2020 13:53
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР1.pdf
01 липня 2020 13:53
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР2.pdf
01 липня 2020 13:53
ГІП СЕРТИФІКАТ1.pdf
01 липня 2020 13:53
ГІП СЕРТИФІКАТ2.pdf
01 липня 2020 13:53
КОШТОРИС .pdf
01 липня 2020 13:53
ДЕФЕКТНИЙ-АКТ.pdf
01 липня 2020 13:53
ВІДОМІСТЬ-РЕСУРСІВ.pdf
01 липня 2020 13:53
ДОГОВІРНА-ЦІНА.pdf
01 липня 2020 13:53
ЗАПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Будремкомплект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Переможець 232 382,33
UAH з ПДВ
03 липня 2020 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
232 382,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 15:43
ДОДАТКОВА УГОДА № 2.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 17:22
д.у.1 до 126.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 16:34
Додаток № 3.pdf укладений
15 липня 2020 16:33
Додаток № 2.pdf укладений
15 липня 2020 16:33
Додаток № 1_compressed (6).pdf укладений
15 липня 2020 16:33
Договір126_compressed.pdf укладений
15 липня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2.2 Договору, Сторони домовилися зменшити суму договору на 11 340,00 грн. (Одинадцять тисяч триста сорок грн. 00 коп.) та викласти п.2.1. в новій редакції: «2.1. Договірна ціна робіт визначається згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» становить 221 042 грн. 33 коп. (Двісті двадцять одна тисяча сорок дві грн. 33 коп.), в т.ч. ПДВ – 36 840 грн. 39 коп.»
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 221 042,33
UAH (в тому числі ПДВ 36 840,39 UAH)