Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Розробка програмного забезпечення для редагування вебсторінок ДП «АМПУ»)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-06-22-002475-a ● 8d87d10962db4090b8feea6cb2ce4d80
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Контактна особа: |
Єсіпова Яна Василівна 0487759516 YANA.YESIPOVA@USPA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 16:15 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72230000-6: Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення
ДК 021:2015 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Розробка програмного забезпечення для редагування вебсторінок ДП «АМПУ»). інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 2 до документації яка додається до цього оголошення. Строк надання послуг - складає 8 (вісім) місяців від дня початку надання Послуг. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій зазначена в документації яка додається до цього оголошення. Питома вага критеріїв не передбачається.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка програмного забезпечення для редагування вебсторінок ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Послуг здійснюється, поетапно, відповідно до Плану реалізації проєкту, який визначений у Додатку 2 до Договору та є його невід’ємною частиною, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом, на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 09:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 09:23 |
Документація нова редакція від 01.07.2020.docx | |
26 червня 2020 14:53 |
Документація нова редакція (4).docx | |
22 червня 2020 18:06 |
Документація.docx |
01 липня 2020 09:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 липня 2020 09:23 |
Документація нова редакція від 01.07.2020.docx
|
||||||
26 червня 2020 14:53 |
Документація нова редакція (4).docx
|
||||||
22 червня 2020 18:06 |
Документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо умов зазначених в технічному завданні
Дата подання: 26 червня 2020 11:46
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:07
Під час ознайомлення с технічним завданням в додатку тендерної документації виникло декілька питань
-Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу у технічному завданні «Продукт має бути легким для сприйняття, привабливим та відповідати бажаному іміджу ДП «АМПУ»»
Що мається на увазі, під бажаним іміджем ДП «АМПУ»
Де Участник закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» може ознайомитись з бажаним іміджем ДП «АМПУ» або побачити приклади бажаного іміджа
-Додаток 2 п5 до тендерної документації містить вимогу у технічному завданні
«Створення графічних матеріалів із використанням фірмового стилю підприємства»
Де Участник закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» може ознайомитись з фірмовим стилем підприємства ДП «АМПУ» або побачити приклади
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
Дизайн має бути зручним для користувачів та відповідати сучасним тенденціям, бенчмарки наведені у документації спрощеної закупівлі (Додаток 2) . Також зовнішній вигляд веб-сторінок повинен відповідати бренд-буку ДП «АМПУ», який буде надано безпосередньо підряднику .
Дизайн має бути зручним для користувачів та відповідати сучасним тенденціям, бенчмарки наведені у документації спрощеної закупівлі (Додаток 2) . Також зовнішній вигляд веб-сторінок повинен відповідати бренд-буку ДП «АМПУ», який буде надано безпосередньо підряднику .
щодо технічного завдання
Дата подання: 26 червня 2020 12:44
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:09
Стор.20 ТД
Система повинна виконувати функції:
керування інформаційною структурою;
Питання: Іншими словами замовнику надається можливість змінювати карту сайту?
керування зовнішнім виглядом та змістом вебсторінок;
Питання: Іншими словами замовнику надається можливість керувати, або змінювати фон, header, footer та зображень які формують стиль веб-сторінок?
керування інтерактивними сервісами
Питання: Іншими словами замовнику надається можливість керувати наявними інтерактивними сервісами? Якщо це вірно, то повідомте перелік таких сервісів, або підтвердить, що даний перелік буде формуватися в процесі розробки, але не буде перевищувати визначеної до початку тендера кількості?
забезпечення інтеграції з системою електронного документообігу, що використовується ДП «АМПУ».
Питання: Якою системою документообігу користуються в ДП «АМПУ»? Вона єдина для усіх підрозділів? Які функції інтеграції ви вважаєте обов’язковими (наведіть, будь ласка, хоча б 2-3 приклади)? Чи можливо буде ознайомитись з документацією на Вашу систему документообігу до укладання угоди?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне! Адміністратор сайту повинен мати можливість створення сторінок і делегування рівня категорій і підкатегорій сторінок.
Адміністратор сайту повинен мати можливість змінювати зміст header’а і footer’а, для оновлення меню посилань, іконок на соціальні мережі чи зовнішні ресурси.
На даному етапі ДП «АМПУ» не має інтерактивних сервісів для інтеграції з веб-ресурсом.
В ДП «АМПУ» використовується єдина для всіх підрозділів система документообігу на базі SharePoint. API для інтеграції не застосовується, можливо використання поштового протоколу.
Ознайомлення з документацією системи документообігу ДП «АМПУ» до укладання угоди не передбачається.
Адміністратор сайту повинен мати можливість змінювати зміст header’а і footer’а, для оновлення меню посилань, іконок на соціальні мережі чи зовнішні ресурси.
На даному етапі ДП «АМПУ» не має інтерактивних сервісів для інтеграції з веб-ресурсом.
В ДП «АМПУ» використовується єдина для всіх підрозділів система документообігу на базі SharePoint. API для інтеграції не застосовується, можливо використання поштового протоколу.
Ознайомлення з документацією системи документообігу ДП «АМПУ» до укладання угоди не передбачається.
Щдо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:45
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:11
Чи має до комерційної пропозиції бути включені послуги з хостингу? Терміном до 31.08.2021? Або на 8 місяців? Який граничний обсяг дискового середовища може знадобитися?
Відповідь: Дякуємо за запиання, та повідомляємо наступне!
Витрати на хостинг, який використовується для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику, входять до суми, зазначеній у очікуваній вартості закупівлі.
Витрати на хостинг, який використовується для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику, входять до суми, зазначеній у очікуваній вартості закупівлі.
Щдо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:46
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:14
Стор.23 ТД
Пропонуємо
Початок проведення робіт з моменту отримання доступів
1 робоча година з моменту створення заявки
Замінити на
Початок проведення робіт з моменту отримання доступів
1 робоча година з моменту отримання заявки або повідомлення про проблему
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
Замовник не вбачаємо за потрібне (необхідне) здійснювати заміну.
Замовник не вбачаємо за потрібне (необхідне) здійснювати заміну.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:55
Дата відповіді: 30 червня 2020 10:55
Остаточна сума пропозиції має залежати від чіткого обсягу робіт. За ТД цей обсяг тільки має бути сформованим. Чи можливо навести хоча б назви та тривалість етапів календарного плану?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне.
До вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 документації спрощеної закупівлі) будуть внесені відповідні зміни.
До вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 документації спрощеної закупівлі) будуть внесені відповідні зміни.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:55
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:03
Чи має ТЗ на розробку містити лише вимоги та завдання виконавця за цим договором? Чи воно має містити також вимоги та завдання на подальшу перспективу, які будуть задовольнятися та виконуватися в рамках інших договорів?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
ТЗ має містити вимоги та завдання виконавця за договором з подальшою перспективою.
ТЗ має містити вимоги та завдання виконавця за договором з подальшою перспективою.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:56
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:07
Інформаційне наповнення:
Питання: Повідомте обсяги первинного наповлення сторінок, а також на якому етапі виконання робіт Замовнику буде передано інформацію Виконавцю?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повдомляємо наступне!
80% інформації, що міститься на діючому сайті підприємства потрібно буде перенести на новий веб-ресурс.
Також, звертаємо увагу, що до вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 до документації спрощеної закупівлі) будуть внесені відповідні зміни, в.т.ч доповнено "планом графіком реалізації проєкту"
80% інформації, що міститься на діючому сайті підприємства потрібно буде перенести на новий веб-ресурс.
Також, звертаємо увагу, що до вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 до документації спрощеної закупівлі) будуть внесені відповідні зміни, в.т.ч доповнено "планом графіком реалізації проєкту"
Щодо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:58
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:13
Чи може специфікація договору містити готові примірники комп’ютерних програм (компонентів програмного коду веб-сторінок), які наявні у виконавця на момент підписання договору (які мають ставку ПДВ 0%)?
таким чином ,щоб специфікація виглядала:
Товари та послуги
Тип
ПДВ
Інше
Програмне забезпечення «Модуль «Персональний кабінет користувача» (приклад)
Товар (програмне забезпечення)
0%
Програмне забезпечення «Модуль …»
Товар (програмне забезпечення)
0%
Послуги з становлення програмного забезпечення (перелік модулів) та налаштування програмного забезпечення для редагування вебсторінок Замовника
Послуга
20%
Послуги з впровадження комплексної системи захисту інформації програмного забезпечення для редагування вебсторінок Замовника
Послуга
20%
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
Якщо готові примірники комп’ютерних програм відповідають технічним вимогам (вимогам до предмету закупівлі) , вони можуть бути використанні в пропозиції.
Якщо готові примірники комп’ютерних програм відповідають технічним вимогам (вимогам до предмету закупівлі) , вони можуть бути використанні в пропозиції.
щодо КСЗІ
Дата подання: 26 червня 2020 18:21
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:05
Просимо роз’яснити чи передбачено умовами тендеру побудову КСЗІ та проведення державної експертизи створеної КСЗІ?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
Згідно пункту 6 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) передбачено впровадження комплексної системи захисту інформації програмного забезпечення для редагування вебсторінок ДП «АМПУ» відповідно до вимог НД ТЗІ з наданням відповідного Експертного висновку та Атестату відповідності, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Згідно пункту 6 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) передбачено впровадження комплексної системи захисту інформації програмного забезпечення для редагування вебсторінок ДП «АМПУ» відповідно до вимог НД ТЗІ з наданням відповідного Експертного висновку та Атестату відповідності, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
щодо впровадження КСЗІ
Дата подання: 26 червня 2020 18:27
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:07
Якщо впровадження КСЗІ є частиною договору, чи передбачається, що Виконавець, в рамках цього договору, має закупити спеціалізоване ПЗ для захисту, наприклад, для забезпечення відаленого з’єднання з адміністративним модулем веб-порталу?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
Додержання вимог НД ТЗІ й отримання Атестату відповідності, а також засоби, якими цих вимог буде дотримано, є відповідальністю Розробника.
Додержання вимог НД ТЗІ й отримання Атестату відповідності, а також засоби, якими цих вимог буде дотримано, є відповідальністю Розробника.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 30 червня 2020 17:57
Дата відповіді: 01 липня 2020 15:15
-Додаток 1 п1.3 до тендерної документації містить вимогу щодо обовязкового «зазначення можливості учасника надання послуг з хостингу.»
Чи впливає наявність хостинга на рішення Замовника щодо Учасника-переможця у закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення».
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо! Наявність хостинга не впливає на рішення Замовника щодо переможця у закупівлі.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 30 червня 2020 18:04
Дата відповіді: 01 липня 2020 15:16
-Додаток 1 п1.3 до тендерної документації містить вимогу щодо обовязкового «зазначення можливості учасника надання послуг з хостингу.»
На який саме період потрібен хостинг який врахован в очікуваній вартості закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”? Для демонстрації роботи вебсайту Замовнику, достатньо використовувати хостинг взагалі декілько разів. Просимо вказати конкретний термін, на який потрібен хостинг і який був врахован при складанні очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!Хостинг потрібен на період розробки програмного забезпечення для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 30 червня 2020 18:05
Дата відповіді: 01 липня 2020 15:19
-Додаток 1 п1.3 до тендерної документації містить вимогу щодо обовязкового «зазначення можливості учасника надання послуг з хостингу.»
Чи є наявність та надання хостингу обовязковою вимогою для участі у закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне! Наявність/відсутність хостингу не є вимогою для участі в спрщеній закупівлі. Учасник повинен зазначити, чи є в нього така можливість або відсутність в нього такої можливості.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-22-002475-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3595004204
Дата подання: 26 червня 2020 11:43
Вимога щодо умов тендерної документації
Під час ознайомлення з Тендерною документацією по закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення” було з’ясовано, що тендерна документація містить деякі невідповідності та сформульовані вимоги щодо надання документів спотворюють закупівлю та створюють дискримінаційні наслідки.
Так,
-Додаток 1 п1.3 до тендерної документації містить вимогу щодо обовязкового «зазначення координатора з яким буде контактувати Замовник та зазначення можливості учасника надання послуг з хостингу.» Стосовно цього п1.3 Додатку 1 виникло декілько суттєвих питань.
Чи є надання хостингу обовязковою вимогою для участі у закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”
Чи впливає наявність хостинга на рішення Замовника щодо Учасника-переможця у закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення».
На який період потрібен хостинг: тимчасове розташування на період розробки програмного забезпечення для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику чи на постійну основу розташування програмного забезпечення, яке розробить Участник-переможець.
Чи входять витрати на хостинг до суми зазначеній у очікуваний вартості закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”
Якщо витрати на хостинг входять до суми зазначеній у очікуваній вартості закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”, то який саме період використання хостингу враховувався при формуванні Замовником очікуваної вартості закупівлі (місяць, півроку, рік, тощо).
З технічної точки зору, закупівля послуги пов’язаної з наданням хостингу кардинально відрізняється від зазначеної послуги у документації до закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» і звісно, одразу зменшує коло потенційних Учасників. Участь у публічній спрощеній закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають змогу надати хостинг, що ініціює дискримінаційні наслідки.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації та правильно сформувати тип закупівлі в тендерній документації, чітко зазначити вимоги щодо наявності хостингу, виключити з тендерної документації дискримінаційні наслідки.
Розгорнути
Згорнути
Так,
-Додаток 1 п1.3 до тендерної документації містить вимогу щодо обовязкового «зазначення координатора з яким буде контактувати Замовник та зазначення можливості учасника надання послуг з хостингу.» Стосовно цього п1.3 Додатку 1 виникло декілько суттєвих питань.
Чи є надання хостингу обовязковою вимогою для участі у закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”
Чи впливає наявність хостинга на рішення Замовника щодо Учасника-переможця у закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення».
На який період потрібен хостинг: тимчасове розташування на період розробки програмного забезпечення для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику чи на постійну основу розташування програмного забезпечення, яке розробить Участник-переможець.
Чи входять витрати на хостинг до суми зазначеній у очікуваний вартості закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”
Якщо витрати на хостинг входять до суми зазначеній у очікуваній вартості закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”, то який саме період використання хостингу враховувався при формуванні Замовником очікуваної вартості закупівлі (місяць, півроку, рік, тощо).
З технічної точки зору, закупівля послуги пов’язаної з наданням хостингу кардинально відрізняється від зазначеної послуги у документації до закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» і звісно, одразу зменшує коло потенційних Учасників. Участь у публічній спрощеній закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають змогу надати хостинг, що ініціює дискримінаційні наслідки.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації та правильно сформувати тип закупівлі в тендерній документації, чітко зазначити вимоги щодо наявності хостингу, виключити з тендерної документації дискримінаційні наслідки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 11:31
В Додатках 1 та 4 документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) замовником в т.ч. встановлено вимогу наступного змісту "можливість учасника надання послуг з хостингу". Тобто, учаснику необхідно зазначити, чи є в нього можливість надання послуг з хостингу або відсутність можливості в учасника надання послуг з хостингу.
Тимчасовий хостинг потрібен на період розробки програмного забезпечення для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику.
Витрати на хостинг, який використовується для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику, входять до суми, зазначеній у очікуваній вартості закупівлі.
Закупівля UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення” не пов’язана з наданням постійного хостингу й відповідно не зменшує коло потенційних Учасників, що в свою чергу не призводить до дискримінаційних наслідків.
Тимчасовий хостинг потрібен на період розробки програмного забезпечення для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику.
Витрати на хостинг, який використовується для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику, входять до суми, зазначеній у очікуваній вартості закупівлі.
Закупівля UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення” не пов’язана з наданням постійного хостингу й відповідно не зменшує коло потенційних Учасників, що в свою чергу не призводить до дискримінаційних наслідків.
Номер вимоги: UA-2020-06-22-002475-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛГОРІТМ-Х", Код ЄДРПОУ:41098587
Дата подання: 26 червня 2020 13:04
щодо змін умов завдання
Стор.23 ТД
Пропонуємо
Початок проведення робіт з моменту отримання доступів
1 робоча година з моменту створення заявки
Замінити на
Початок проведення робіт з моменту отримання доступів
1 робоча година з моменту отримання заявки або повідомлення про проблему
Пропонуємо
Початок проведення робіт з моменту отримання доступів
1 робоча година з моменту створення заявки
Замінити на
Початок проведення робіт з моменту отримання доступів
1 робоча година з моменту отримання заявки або повідомлення про проблему
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 11:37
Замовником не вбачає за необхідне вносити відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-06-22-002475-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛГОРІТМ-Х", Код ЄДРПОУ:41098587
Дата подання: 26 червня 2020 13:09
щодо календарного плану та відображення в ньому етапів
Остаточна сума пропозиції має залежати від чіткого обсягу робіт. За ТД цей обсяг тільки має бути сформованим. Пропонуємо визначити етапи виконання замовлення та їх тривалість в календарному плані
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 11:44
Повідомляємо Вам, що до предмета закупівлі (до додатку 4 документації спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни, в т.ч доповнено "План-графік реалізації проєкту "
Номер вимоги: UA-2020-06-22-002475-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛГОРІТМ-Х", Код ЄДРПОУ:41098587
Дата подання: 26 червня 2020 13:14
щодо інформаційного наповнення
Повідомте обсяги первинного наповлення сторінок, а також терміни чи етап виконання робіт коли Замовник передасть інформацію Виконавцю для інформаційного наповнення
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 11:48
80% інформації, що міститься на діючому сайті підприємства потрібно буде перенести на новий веб-ресурс.
Також, звертаємо увагу, що до вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 до документації спрощеної закупівлі) будуть внесені відповідні зміни, в.т.ч доповнено "планом графіком реалізації проєкту"
Також, звертаємо увагу, що до вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 до документації спрощеної закупівлі) будуть внесені відповідні зміни, в.т.ч доповнено "планом графіком реалізації проєкту"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ТИХОНОВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ" |
495 000,00
UAH
|
400 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ ГЕНЕРАЦІЯ" |
590 000,00
UAH
|
404 404,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АЛГОРІТМ-Х" |
650 000,00
UAH
|
410 000,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА |
583 200,00
UAH
|
419 200,00
UAH
|
Документи |
ПП НОЛТ ТЕХНОЛОДЖИС |
580 000,00
UAH
|
450 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБАРБ" |
640 000,00
UAH
|
479 800,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТИХОНОВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ" #2629805516 |
Переможець |
400 000,00
UAH
|
20 липня 2020 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2020 12:37
|
39-В-АМПУ-20 07.08.2020 Тихонов В.Ю. ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 12:37
|
39-В-АМПУ-20 від 07.08.2020.pdf | укладений |
10 серпня 2020 10:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо припинення надання послуг за Договором, що має наслідком розірвання Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 39-В-АМПУ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 серпня 2020 — 31 серпня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди припинити надання послуг за .договором на підставі Додаткової угоди №1 від 26.10.2020 |