Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Розробка програмного забезпечення для редагування вебсторінок ДП «АМПУ»)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-06-22-002475-a 8d87d10962db4090b8feea6cb2ce4d80
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсіпова Яна Василівна

0487759516 YANA.YESIPOVA@USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Єсіпова Яна Василівна
0487759516
YANA.YESIPOVA@USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 16:15
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:35
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72230000-6: Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення


ДК 021:2015 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Розробка програмного забезпечення для редагування вебсторінок ДП «АМПУ»). інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 2 до документації яка додається до цього оголошення. Строк надання послуг - складає 8 (вісім) місяців від дня початку надання Послуг. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій зазначена в документації яка додається до цього оголошення. Питома вага критеріїв не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка програмного забезпечення для редагування вебсторінок ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється, поетапно, відповідно до Плану реалізації проєкту, який визначений у Додатку 2 до Договору та є його невід’ємною частиною, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом, на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 09:23
Документація нова редакція від 01.07.2020.docx
26 червня 2020 14:53
Документація нова редакція (4).docx
22 червня 2020 18:06
Документація.docx
01 липня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 09:23
Документація нова редакція від 01.07.2020.docx
26 червня 2020 14:53
Документація нова редакція (4).docx
22 червня 2020 18:06
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо умов зазначених в технічному завданні
Дата подання: 26 червня 2020 11:46
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:07
Під час ознайомлення с технічним завданням в додатку тендерної документації виникло декілька питань -Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу у технічному завданні «Продукт має бути легким для сприйняття, привабливим та відповідати бажаному іміджу ДП «АМПУ»» Що мається на увазі, під бажаним іміджем ДП «АМПУ» Де Участник закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» може ознайомитись з бажаним іміджем ДП «АМПУ» або побачити приклади бажаного іміджа -Додаток 2 п5 до тендерної документації містить вимогу у технічному завданні «Створення графічних матеріалів із використанням фірмового стилю підприємства» Де Участник закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» може ознайомитись з фірмовим стилем підприємства ДП «АМПУ» або побачити приклади
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
Дизайн має бути зручним для користувачів та відповідати сучасним тенденціям, бенчмарки наведені у документації спрощеної закупівлі (Додаток 2) . Також зовнішній вигляд веб-сторінок повинен відповідати бренд-буку ДП «АМПУ», який буде надано безпосередньо підряднику .
щодо технічного завдання
Дата подання: 26 червня 2020 12:44
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:09
Стор.20 ТД Система повинна виконувати функції: керування інформаційною структурою; Питання: Іншими словами замовнику надається можливість змінювати карту сайту? керування зовнішнім виглядом та змістом вебсторінок; Питання: Іншими словами замовнику надається можливість керувати, або змінювати фон, header, footer та зображень які формують стиль веб-сторінок? керування інтерактивними сервісами Питання: Іншими словами замовнику надається можливість керувати наявними інтерактивними сервісами? Якщо це вірно, то повідомте перелік таких сервісів, або підтвердить, що даний перелік буде формуватися в процесі розробки, але не буде перевищувати визначеної до початку тендера кількості? забезпечення інтеграції з системою електронного документообігу, що використовується ДП «АМПУ». Питання: Якою системою документообігу користуються в ДП «АМПУ»? Вона єдина для усіх підрозділів? Які функції інтеграції ви вважаєте обов’язковими (наведіть, будь ласка, хоча б 2-3 приклади)? Чи можливо буде ознайомитись з документацією на Вашу систему документообігу до укладання угоди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне! Адміністратор сайту повинен мати можливість створення сторінок і делегування рівня категорій і підкатегорій сторінок.
Адміністратор сайту повинен мати можливість змінювати зміст header’а і footer’а, для оновлення меню посилань, іконок на соціальні мережі чи зовнішні ресурси.
На даному етапі ДП «АМПУ» не має інтерактивних сервісів для інтеграції з веб-ресурсом.
В ДП «АМПУ» використовується єдина для всіх підрозділів система документообігу на базі SharePoint. API для інтеграції не застосовується, можливо використання поштового протоколу.
Ознайомлення з документацією системи документообігу ДП «АМПУ» до укладання угоди не передбачається.
Щдо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:45
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:11
Чи має до комерційної пропозиції бути включені послуги з хостингу? Терміном до 31.08.2021? Або на 8 місяців? Який граничний обсяг дискового середовища може знадобитися?
Відповідь: Дякуємо за запиання, та повідомляємо наступне!
Витрати на хостинг, який використовується для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику, входять до суми, зазначеній у очікуваній вартості закупівлі.
Щдо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:46
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:14
Стор.23 ТД Пропонуємо Початок проведення робіт з моменту отримання доступів 1 робоча година з моменту створення заявки Замінити на Початок проведення робіт з моменту отримання доступів 1 робоча година з моменту отримання заявки або повідомлення про проблему
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
Замовник не вбачаємо за потрібне (необхідне) здійснювати заміну.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:55
Дата відповіді: 30 червня 2020 10:55
Остаточна сума пропозиції має залежати від чіткого обсягу робіт. За ТД цей обсяг тільки має бути сформованим. Чи можливо навести хоча б назви та тривалість етапів календарного плану?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне.
До вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 документації спрощеної закупівлі) будуть внесені відповідні зміни.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:55
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:03
Чи має ТЗ на розробку містити лише вимоги та завдання виконавця за цим договором? Чи воно має містити також вимоги та завдання на подальшу перспективу, які будуть задовольнятися та виконуватися в рамках інших договорів?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
ТЗ має містити вимоги та завдання виконавця за договором з подальшою перспективою.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:56
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:07
Інформаційне наповнення: Питання: Повідомте обсяги первинного наповлення сторінок, а також на якому етапі виконання робіт Замовнику буде передано інформацію Виконавцю?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повдомляємо наступне!
80% інформації, що міститься на діючому сайті підприємства потрібно буде перенести на новий веб-ресурс.
Також, звертаємо увагу, що до вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 до документації спрощеної закупівлі) будуть внесені відповідні зміни, в.т.ч доповнено "планом графіком реалізації проєкту"
Щодо технічних вимог
Дата подання: 26 червня 2020 12:58
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:13
Чи може специфікація договору містити готові примірники комп’ютерних програм (компонентів програмного коду веб-сторінок), які наявні у виконавця на момент підписання договору (які мають ставку ПДВ 0%)? таким чином ,щоб специфікація виглядала: Товари та послуги Тип ПДВ Інше Програмне забезпечення «Модуль «Персональний кабінет користувача» (приклад) Товар (програмне забезпечення) 0% Програмне забезпечення «Модуль …» Товар (програмне забезпечення) 0% Послуги з становлення програмного забезпечення (перелік модулів) та налаштування програмного забезпечення для редагування вебсторінок Замовника Послуга 20% Послуги з впровадження комплексної системи захисту інформації програмного забезпечення для редагування вебсторінок Замовника Послуга 20%
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
Якщо готові примірники комп’ютерних програм відповідають технічним вимогам (вимогам до предмету закупівлі) , вони можуть бути використанні в пропозиції.
щодо КСЗІ
Дата подання: 26 червня 2020 18:21
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:05
Просимо роз’яснити чи передбачено умовами тендеру побудову КСЗІ та проведення державної експертизи створеної КСЗІ?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
Згідно пункту 6 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) передбачено впровадження комплексної системи захисту інформації програмного забезпечення для редагування вебсторінок ДП «АМПУ» відповідно до вимог НД ТЗІ з наданням відповідного Експертного висновку та Атестату відповідності, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
щодо впровадження КСЗІ
Дата подання: 26 червня 2020 18:27
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:07
Якщо впровадження КСЗІ є частиною договору, чи передбачається, що Виконавець, в рамках цього договору, має закупити спеціалізоване ПЗ для захисту, наприклад, для забезпечення відаленого з’єднання з адміністративним модулем веб-порталу?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!
Додержання вимог НД ТЗІ й отримання Атестату відповідності, а також засоби, якими цих вимог буде дотримано, є відповідальністю Розробника.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 30 червня 2020 17:57
Дата відповіді: 01 липня 2020 15:15
-Додаток 1 п1.3 до тендерної документації містить вимогу щодо обовязкового «зазначення можливості учасника надання послуг з хостингу.» Чи впливає наявність хостинга на рішення Замовника щодо Учасника-переможця у закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення».
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо! Наявність хостинга не впливає на рішення Замовника щодо переможця у закупівлі.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 30 червня 2020 18:04
Дата відповіді: 01 липня 2020 15:16
-Додаток 1 п1.3 до тендерної документації містить вимогу щодо обовязкового «зазначення можливості учасника надання послуг з хостингу.» На який саме період потрібен хостинг який врахован в очікуваній вартості закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”? Для демонстрації роботи вебсайту Замовнику, достатньо використовувати хостинг взагалі декілько разів. Просимо вказати конкретний термін, на який потрібен хостинг і який був врахован при складанні очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне!Хостинг потрібен на період розробки програмного забезпечення для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 30 червня 2020 18:05
Дата відповіді: 01 липня 2020 15:19
-Додаток 1 п1.3 до тендерної документації містить вимогу щодо обовязкового «зазначення можливості учасника надання послуг з хостингу.» Чи є наявність та надання хостингу обовязковою вимогою для участі у закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та повідомляємо наступне! Наявність/відсутність хостингу не є вимогою для участі в спрщеній закупівлі. Учасник повинен зазначити, чи є в нього така можливість або відсутність в нього такої можливості.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-22-002475-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3595004204
Дата подання: 26 червня 2020 11:43
Вимога щодо умов тендерної документації
Під час ознайомлення з Тендерною документацією по закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення” було з’ясовано, що тендерна документація містить деякі невідповідності та сформульовані вимоги щодо надання документів спотворюють закупівлю та створюють дискримінаційні наслідки.
Так,
-Додаток 1 п1.3 до тендерної документації містить вимогу щодо обовязкового «зазначення координатора з яким буде контактувати Замовник та зазначення можливості учасника надання послуг з хостингу.» Стосовно цього п1.3 Додатку 1 виникло декілько суттєвих питань.
Чи є надання хостингу обовязковою вимогою для участі у закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”
Чи впливає наявність хостинга на рішення Замовника щодо Учасника-переможця у закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення».
На який період потрібен хостинг: тимчасове розташування на період розробки програмного забезпечення для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику чи на постійну основу розташування програмного забезпечення, яке розробить Участник-переможець.
Чи входять витрати на хостинг до суми зазначеній у очікуваний вартості закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”
Якщо витрати на хостинг входять до суми зазначеній у очікуваній вартості закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення”, то який саме період використання хостингу враховувався при формуванні Замовником очікуваної вартості закупівлі (місяць, півроку, рік, тощо).
З технічної точки зору, закупівля послуги пов’язаної з наданням хостингу кардинально відрізняється від зазначеної послуги у документації до закупівлі UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» і звісно, одразу зменшує коло потенційних Учасників. Участь у публічній спрощеній закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають змогу надати хостинг, що ініціює дискримінаційні наслідки.

На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації та правильно сформувати тип закупівлі в тендерній документації, чітко зазначити вимоги щодо наявності хостингу, виключити з тендерної документації дискримінаційні наслідки.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 11:31
В Додатках 1 та 4 документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) замовником в т.ч. встановлено вимогу наступного змісту "можливість учасника надання послуг з хостингу". Тобто, учаснику необхідно зазначити, чи є в нього можливість надання послуг з хостингу або відсутність можливості в учасника надання послуг з хостингу.

Тимчасовий хостинг потрібен на період розробки програмного забезпечення для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику.
Витрати на хостинг, який використовується для демонстрації роботи програмного забезпечення Замовнику, входять до суми, зазначеній у очікуваній вартості закупівлі.
Закупівля UA-2020-06-22-002475-a «ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення” не пов’язана з наданням постійного хостингу й відповідно не зменшує коло потенційних Учасників, що в свою чергу не призводить до дискримінаційних наслідків.
Номер вимоги: UA-2020-06-22-002475-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛГОРІТМ-Х", Код ЄДРПОУ:41098587
Дата подання: 26 червня 2020 13:04
щодо змін умов завдання
Стор.23 ТД
Пропонуємо
Початок проведення робіт з моменту отримання доступів
1 робоча година з моменту створення заявки
Замінити на
Початок проведення робіт з моменту отримання доступів
1 робоча година з моменту отримання заявки або повідомлення про проблему
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 11:37
Замовником не вбачає за необхідне вносити відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-06-22-002475-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛГОРІТМ-Х", Код ЄДРПОУ:41098587
Дата подання: 26 червня 2020 13:09
щодо календарного плану та відображення в ньому етапів
Остаточна сума пропозиції має залежати від чіткого обсягу робіт. За ТД цей обсяг тільки має бути сформованим. Пропонуємо визначити етапи виконання замовлення та їх тривалість в календарному плані
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 11:44
Повідомляємо Вам, що до предмета закупівлі (до додатку 4 документації спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни, в т.ч доповнено "План-графік реалізації проєкту "
Номер вимоги: UA-2020-06-22-002475-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛГОРІТМ-Х", Код ЄДРПОУ:41098587
Дата подання: 26 червня 2020 13:14
щодо інформаційного наповнення
Повідомте обсяги первинного наповлення сторінок, а також терміни чи етап виконання робіт коли Замовник передасть інформацію Виконавцю для інформаційного наповнення
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 11:48
80% інформації, що міститься на діючому сайті підприємства потрібно буде перенести на новий веб-ресурс.
Також, звертаємо увагу, що до вимог до предмета закупівлі (Додаток 4 до документації спрощеної закупівлі) будуть внесені відповідні зміни, в.т.ч доповнено "планом графіком реалізації проєкту"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИХОНОВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ" 495 000,00
UAH
400 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ ГЕНЕРАЦІЯ" 590 000,00
UAH
404 404,00
UAH
Документи
ТОВ "АЛГОРІТМ-Х" 650 000,00
UAH
410 000,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА 583 200,00
UAH
419 200,00
UAH
Документи
ПП НОЛТ ТЕХНОЛОДЖИС 580 000,00
UAH
450 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБАРБ" 640 000,00
UAH
479 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 12:59
Електронний підпис
10 липня 2020 12:57
Наказ на директора.pdf.p7s
10 липня 2020 12:57
Лист-відгук.pdf.p7s.signs.pdf
10 липня 2020 12:57
Лист-відгук.pdf.p7s
10 липня 2020 12:57
Довідка про досвід.pdf.p7s

Публічні документи

09 липня 2020 18:06
Електронний підпис
09 липня 2020 17:59
Витяг ПДВ скан копія.pdf
09 липня 2020 17:59
Рішення скан копії.pdf
09 липня 2020 17:59
Наказ скан копії.pdf
09 липня 2020 17:59
Відгук ІТГІП.pdf
09 липня 2020 17:59
відгук Айті-Солюшнс.pdf
09 липня 2020 17:59
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 14:12
docs.zip

Публічні документи

09 липня 2020 18:05
Електронний підпис
09 липня 2020 18:04
Електронний підпис
09 липня 2020 18:04
ТОВ РУБАРБ тендер.pdf
09 липня 2020 18:04
Додаток 3.jpg
09 липня 2020 18:04
Додаток 2.pdf
09 липня 2020 18:04
Відгук ДП Антонов.jpg
09 липня 2020 18:04
Відгук ДТЕК.pdf
09 липня 2020 18:04
Довідка про фахівців.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИХОНОВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ ГЕНЕРАЦІЯ"

ТОВ "АЛГОРІТМ-Х"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА

ПП НОЛТ ТЕХНОЛОДЖИС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБАРБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТИХОНОВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ"
#2629805516
Переможець 400 000,00
UAH
20 липня 2020 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИХОНОВ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ"
#2629805516
400 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 12:39
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 12:37
39-В-АМПУ-20 07.08.2020 Тихонов В.Ю. ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 12:37
39-В-АМПУ-20 від 07.08.2020.pdf укладений
10 серпня 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо припинення надання послуг за Договором, що має наслідком розірвання Договору.
Номер договору про закупівлю: 39-В-АМПУ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди припинити надання послуг за .договором на підставі Додаткової угоди №1 від 26.10.2020