Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з забезпечення проживання працівників Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області на час відрядження
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2020-06-22-002005-a 964d79d1a6924071982e9584ef066483
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приймачук Віталій Михайлович

+380332770920 zovdasu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 40479801
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Юридична адреса вул. Костюшка,8 Фактична адреса м.Луцьк пр-т Президента Грушевського, 3А
Контактна особа: Приймачук Віталій Михайлович
+380332770920
zovdasu@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55110000-4: Послуги з розміщення у готелях


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з забезпечення проживання працівників Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області на час відрядження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44332, Україна, Волинська область, село Старовойтово, вулиця Миру, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55110000-4 — Послуги з розміщення у готелях

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

22 червня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОМЕНКО АЛЛА АНДРІЇВНА
#2119818561
Переможець 18 000,00
UAH
22 червня 2020 16:40

Документи

22 червня 2020 16:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова 11.09.2020.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:22
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 09:07
Договір 26.pdf зміни до договору
22 червня 2020 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу надання послуги
Номер договору про закупівлю: 46
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу надання послуг
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML