Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція
Очікувана вартість
7 699,00 UAH
UA-2020-06-22-001797-b 1e6bbe3646c94bfc9cfabcc249f79ec0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слоньова Лариса Вікторівна

+380666349102 dptnz-pgl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Першотравенський гірничий ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02541740
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Шахтарської Слави, буд.16
Контактна особа: Слоньова Лариса Вікторівна
+380666349102
dptnz-pgl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 12:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 12:39
Очікувана вартість: 7 699,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Друкована продукція (журнали обліку теоретичного навчання (288 стор., 192 стор.,52 стор.); журнал обліку виробничого навчання/практики (60 стор./52 стор.);; Журнал реєстрації документів абітурієнтів (196 стор); щоденники виробничої практики (38 стор.,.) книга протоколів засідання методичної комісії(196 стор.),журнал обліку та видачі свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти(196 стор), книга протоколів засідання педагогічної ради(196 стор.), журнал реестрації довідок(196 стор.), протокол ДКА( бланк), журнал бракеражу готової продукції (96 стор.),журнал бракеражу сирих продуктів(96 стор.), журнал здоров’я працівників харчоблоку (48 стор.),санітарний журнал( 48 стор.), журнал реєстрації наказів (196 стор.),журнал реєстрації вхідних документів(196 стор.),журнал реєстрації договорів(96 стор.), Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них(196 стор.), журнал реєстрації інструктажів з питань ОП на робочому місці(48 стор.), журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці(48 стор.),журнал реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів з БЖД здобувачів освіти(48 стор.),журнал реєстрації інструкцій з охорони праці (48 стор.),журнал обліку відвідування ПТНЗ(48 стор.), грамоти, подяки, дипломи (№1,№2,№3,№5,№6,№17), журнал реєстрації документів абітурієнтів (196 стор.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
547 штуки
Друкована продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, м.Першотравенськ, вул,Шахтарської Слави 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 12:48
ОГОЛОШЕННЯ друкована продукція червень 2020.doc
22 червня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 12:48
ОГОЛОШЕННЯ друкована продукція червень 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 6 537,30
UAH з ПДВ
6 537,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 11:11
Mondi_offset_Slovakia.pdf
30 червня 2020 11:11
Бумвинил.jpg
30 червня 2020 11:11
Висновок UPM News C.pdf
30 червня 2020 11:11
Lumiset_Швеция.pdf
30 червня 2020 11:11
MM karton Servis.pdf
30 червня 2020 11:11
ДСЕЕ_фарба.PDF
30 червня 2020 11:11
Висновки СЕС(2).PDF
30 червня 2020 11:11
Договір УОВК. Полт. МР.pdf
30 червня 2020 11:11
Виписка завірена.pdf
30 червня 2020 11:11
Договір Гусятин.pdf
30 червня 2020 11:11
Цінова_пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Переможець 6 537,30
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:06

Документи

03 липня 2020 11:06
Електронний підпис
03 липня 2020 11:04
протокол 49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
6 537,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2020 11:06
Електронний підпис
03 липня 2020 11:04
протокол 49.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 17:52
додаток друкована продукція.pdf зміни до договору
21 липня 2020 17:51
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 16:36
договір 81 (2).pdf укладений
07 липня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із провадженням адаптивного карантину на території України, у відповідності до статі 29 Закону України « Про захист населення від інфекційних хвороб » з метою запобігання розповсюдження на території України коронавіруса Covid-19, оскільки є можливість затримки постачання необхідних товарів 1.Викласти у новій редакції п.5.1. «Термін поставки до 05.08.2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 537,30
UAH (в тому числі ПДВ 1 089,55 UAH)