Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція об'єктів благоустрою мікрорайону «Військове містечко» вул. Садова та вул. Ізяславська м. Славута Хмельницької області
Очікувана вартість
18 650 016,80 UAH
UA-2020-06-22-000746-c eef19115e236441bb4507a0a9b0450ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новак Тетяна Василівна

+380977713092 sl_nova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Славутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23563639
Місцезнаходження: 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вул. Соборності, 7
Контактна особа: Новак Тетяна Василівна
+380977713092
sl_nova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 09:49
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 09:49
Початок аукціону: 08 липня 2020 11:27
Очікувана вартість: 18 650 016,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 250,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція об'єктів благоустрою мікрорайону «Військове містечко» вул. Садова та вул. Ізяславська м. Славута Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, місто Славута, мікрорайон «Військове містечко» вул. Садова та вул. Ізяславська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 09:44
Додаток 7 Тех.завдання.rtf
22 червня 2020 09:44
Додаток 6 Проект договору.doc
22 червня 2020 09:44
Додаток 5 до ТД.doc
22 червня 2020 09:44
Додаток 4 до ТД.doc
22 червня 2020 09:44
Додаток 3 до ТД.doc
22 червня 2020 09:44
Додаток 2 до ТД.doc
22 червня 2020 09:44
Додаток 1 до ТД.doc
22 червня 2020 09:44
1 ТД Військове містечко.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо прибутку для розрахунку
Дата подання: 24 червня 2020 10:17
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:06
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, який брати прибуток для розрахунку , так як у Додатку 7 Технічного завдання вказано: Категорія складності об’єкта – СС1 Усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку - 2,96 А згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (зміна №2) при категорії складності об’єкта – СС1 Усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку - 7,4 Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою проведення процедури закупівлі робіт замовник розробляє технічне завдання відповідно до проектної документації з урахуванням усіх показників, які передбачалися робочим проектом. Так, технічним завданням передбачено усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку - 2,96.
Відповідно до вимог п.15.5 наказу №45 від 16.05.2011р. «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» проектна документація на об’єкти будівництва, побудовані повністю або частково відповідно до затвердженого проекту, не підлягає коригуванню у зв’язку з введенням нових нормативних актів, за винятком випадків, коли це коригування зумовлено підвищенням у нових нормативних актах таких вимог з безпеки: забезпечення механічного опору та стійкості (міцності), електро-, вибухо-, пожежобезпечності, енергоефективності об’єкта та вимог нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Враховуючи вказане, а також те, що пропозиція учасника повинна в повній мірі відповідати вимогам замовника, під час визначення розміру кошторисного прибутку учасник повинен застосовувати показники, визначені технічним завданням замовника (додаток 7 тендерної документації).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 18 398 285,56
UAH з ПДВ
18 398 285,56
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» 18 450 000,00
UAH з ПДВ
18 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 16:21
Електронний підпис
22 липня 2020 15:11
Кошторис
22 липня 2020 15:11
Довідка
14 липня 2020 15:56
Електронний підпис
06 липня 2020 18:02
Електронний підпис
06 липня 2020 18:00
Євробуд.7z
06 липня 2020 18:00
14.imd
06 липня 2020 18:00
14.7z
06 липня 2020 18:00
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
#32625535
Переможець 18 398 285,56
UAH з ПДВ
15 липня 2020 10:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 17:03

Вимога про усунення невідповідностей

Директору ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» Монічу А.О. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. В результаті розгляду Вашої тендерної пропозиції, поданої на участь у відкритих торгах №UA-2020-06-22-000746-с по об’єкту закупівлі «Реконструкція об'єктів благоустрою мікрорайону «Військове містечко» вул. Садова та вул. Ізяславська м. Славута Хмельницької області» в її складі тенедерним комітетом було виявлено ряд невідповідностей вимогам тендерної документації. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» виконавчий комітет Славутської міської ради, як замовник даних торгів, вимагає вжити заходів для усунення виявлених невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а також перелік інформації та/або документів, які Ви повинні подати для усунення виявлених невідповідностей наведені в таблиці: Перелік виявлених невідповідностей Вимога тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником не підтверджено: - наявності у нього катка дорожнього масою 18 т. - наявності у нього скреперів причіпніих; - викорчовувачів-збірніх з трактором. Додаток 1 тендерної документації Учасник повинен надати відомості про наявність в нього, або можливість залучення на договірних засадах, тощо, вказаної у стовбцю 1 техніки. З цією метою учасник надає інформаційну довідку про вищевказану техніку у формі, що передбачена додатком 1 тендерної документації та відповідні підтверджуючі документи щодо приналежності останнього. У довідці про досвід виконання аналогічного договору учасником вказано, зокрема, договір генерального підряду №49-РЄ від 11.06.2015р. на виконання робіт з будівництва кварталу житлової та громадської забудови на вулицях Костромська та Гагаріна у м.Рівне, проте до копії вказаного договору не долучено його невід’ємної частини – кошторисів (п.1.3 договору). Даток 3 тендерної документації Учасник повинен долучити кошториси, які є невід’ємною частиною договору генерального підряду №49-РЄ від 11.06.2015р. на виконання робіт з будівництва кварталу житлової та громадської забудови на вулицях Костромська та Гагаріна у м.Рівне. Разом з тим, застерігаємо, що у разі не виправлення Вами виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення, Вашу пропозицію буде відхилено на підставі аб.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Заступник міського голови, голова тендерного комітету Солоха Т.І. Новак Т.В., 097-771-30-92, Яцишин Р.Г.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
#32625535
18 398 285,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2023 10:32
Угода про розірвання договору укладений
22 травня 2023 10:31
Електронний підпис укладений
20 квітня 2022 09:11
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
20 квітня 2022 09:10
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 08:14
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 11:46
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
25 червня 2021 11:14
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:39
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:17
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:06
Дод. угода _1-258 до договору про закупівлю робіт _258 Реконстр. об_єктів благоустрою м-ну Військове містечко вул. Садовата_ вул. Ізяславська.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 16:08
Договір укладений
04 серпня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування сум фінансування по роках
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/258
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування сум фінансування по роках
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна матеріалів в межах кошторисної вартості
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт через відсутність повної суми фінансування у поточному році
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/258
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна будівельних матеріалів
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/258
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та коригування сум фінансування у зв'язку із відсутністю у поточному році необхідної суми асигнувань
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/258
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 551 156,74
UAH (в тому числі ПДВ 425 192,79 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін