Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ЄЗС ДК 021:2015) код 33140000-3 Медичні матеріали (47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 58490 Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 16631 Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань; 34920 Катетер для периферійного судинного вливання)
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2020-06-22-000600-b fe6f6e63205c402284d0832b10bfea9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

380442923271 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
380442923271
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 12:38
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Ціна з ПДВ. Кошти НСЗУ, власні кошти. Місцезнаходження - 02094, Україна, м. Київ, вул. Краківська, 13; Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (згідно тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10900 штуки
(ЄЗС ДК 021:2015) код 33140000-3 Медичні матеріали (47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 58490 Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 16631 Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань; 34920 Катетер для периферійного судинного вливання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Краківська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 10:24
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
22 червня 2020 10:24
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx
22 червня 2020 10:24
ДОКУМЕНТАЦIЯ_шприци, системи_2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 99 360,00
UAH з ПДВ
99 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМЛіДЕР" 193 486,00
UAH з ПДВ
193 486,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Імперіос 203 348,00
UAH з ПДВ
203 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 09:04
Електронний підпис
08 липня 2020 09:03
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ТОВ "ФАРМЛіДЕР"

ТОВ Імперіос

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
Відхилено
99 360,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 12:42
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 липня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ФАРМЛіДЕР"
#38193051
Переможець 193 486,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 13:02

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211

№ рішення у справі

70/67-р/к

Дата рішення у справі

13.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

13 липня 2020 12:40
Електронний підпис
13 липня 2020 12:40
протокол 56.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМЛіДЕР"
#38193051
193 486,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:22
додаткова 2.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:02
додаткова 1 до 076.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 14:36
Договір 076 2020.pdf укладений
27 липня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.10.2 Договору сторони домовилися: - продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31 березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 076/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з продовженням строку дії Договору до «31» березня 2021 р., Сторони домовилися збільшити вартість Договору на 38 697,00 (тридцять вісім тисяч шістсот дев’яносто сім гривень 00 коп.) без ПДВ, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. 2. Внести зміни до п 3.1. Договору, та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 232 183,00 грн (Двісті тридцять дві тисячі сто вісімдесят три гривні 00 копійок), без ПДВ, в т.ч. на 2021 рік - 38 697,00 (тридцять вісім тисяч шістсот дев’яносто сім гривень 00 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 076/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 232 183,00
UAH