Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні неорганічні хімічні речовини, код ДК 021:2015 – 24310000 -0 (Коагулянт (хлорид сульфат поліалюмінію) для знезараження стічних вод)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2020-06-19-007167-c 2f8cb8b3e1b34d03b5fa3e5fffaa6cb8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Святослав Дмитроца

+380332284061 n.pasichnik@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Луцькводоканал""
Код ЄДРПОУ: 03339489
Вебсайт: http://Vd.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26
Контактна особа: Святослав Дмитроца
+380332284061
n.pasichnik@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 15:33
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 тонни
Основні неорганічні хімічні речовини, код ДК 021:2015 – 24310000 -0 (Коагулянт (хлорид сульфат поліалюмінію) для знезараження стічних вод)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, об’єкти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 16:20
Додаток 6.docx
19 червня 2020 16:20
Додаток 5.docx
19 червня 2020 16:20
Додаток 4.docx
19 червня 2020 16:20
Додаток 3.docx
19 червня 2020 16:20
Додаток 2.docx
19 червня 2020 16:20
Додаток 1.docx
19 червня 2020 16:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 23 червня 2020 16:24
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:42
Шановний замовник, вами оголошено закупівлю “Основні неорганічні хімічні речовини, код ДК 021:2015 – 24310000 -0 (Коагулянт (хлорид сульфат поліалюмінію) для знезараження стічних вод))», де написано, що ви плануєте закупити коагулянт з метою знезараження стічних вод. Відповідно до ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Основні положення проектування» «коагуляція – це процес зчеплення і укрупнення частинок дисперсної фази, ініційований введенням у воду певних хімікатів», такими «хімікатами» саме і є коагулянти; а знезараження води – «це процес знищення патогенних та умовно-патогенних мікроорганізмів шляхом впливу на них фізичних (ультрафіолетове опромінювання, ультразвук тощо), хімічних (хлор, гіпохлорит, озон, діоксид хлору, оксидантний газ тощо) та фізико-хімічних факторів» ("Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною"(ДСанПіН 2.2.4-171-10)). Незрозуміло для яких цілей ви закуповуєте коагулянт. Просимо надати відповідь для яких цілей накуповується коагулянт та виправити назву предмета закупівлі для усунення двоякого трактування, а також задля правильного оформлення тендерної документації потенційним учасником
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» формування річного плану закупівель (формування річної потреби), визначення предмета закупівель, встановлення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі відносить до компетенції Замовника торгів. Проаналізувавши господарську діяльність та потреби підприємства, скориставшись правом наданим чинним законодавством, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення саме таких технічних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, просимо врахувати дану інформацію, при підготовці тендерної пропозиції.
Технічні вимоги
Дата подання: 23 червня 2020 16:25
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:43
У Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» наведено найменування показників «Na» та «SO4». Не зрозуміло, які саме речовини нормуються: металічний натрій - «Na» чи катіон відповідного металу «Na+»; сульфат-аніон – «SO42–» чи якась інша сполука. Просимо надати відповідь які саме сполуки мають нормуватись у реагенті та внести відповідні зміни у технічні вимоги до предмету закупівлі задля правильного складання документації потенційним учасником закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Просимо врахувати дані вимоги при підготовці тендерної пропозиції.
Технічні вимоги
Дата подання: 23 червня 2020 16:25
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:44
У Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» наведено найменування показника «Основність (ОН/3Al)» яке вимірюється у відсотках. Просимо надати його фізичний зміст та роз’яснити яким чином він впливає на ефективність знезараження стічної води?
Відповідь: Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Просимо врахувати дані вимоги при підготовці тендерної пропозиції.
Технічні вимоги
Дата подання: 23 червня 2020 16:26
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:45
У Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі», незрозуміло в яких одиницях вимірюються показники «рН», «Na», «SO4». Просимо внести відповідні зміни до Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» та вказати одиниці вимірювання відповідних показників
Відповідь: Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в Додатку 3 до тендерної документації, у тому числі одиниці вимірювання відповідних показників. Просимо врахувати дані вимоги при підготовці тендерної пропозиції
Технічні вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 23 червня 2020 16:27
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:46
У Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі», також, незрозуміло які діапазони фізичних величин встановлено для наступних показників: рН: від 1,98 до 2,02 чи від 1,0 до 3,0; Na: від 3,96 до 4,04 чи від 3,0 до 5,0; SO4: від 1,98 до 2,02 чи від 1,0 до 3,0? Просимо надати відповідь щодо діапазонів фізичних величин та внести відповідні зміни в тендерну документацію для більш чіткого розуміння вимог, які пред’являються до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Діапозони фізичних величин встановлено у Додатку 3 до тендерної документації - Технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме: рН: від 1,0 до 3,0; Na: від 3,0 до 5,0; SO4: від 1,0 до 3,0. Просимо врахувати дані вимоги при підготовці тендерної пропозиції.
Технічні вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 23 червня 2020 16:29
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:47
У Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі», вказано, що «Масова частка домішок хімічних елементів у воді при застосуванні коагулянтів повинна відповідати вимогам ДБН В.2.5.-75:2013 «Каналізація зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування, вимогам Євронорми EN17034:2018 і гарантувати якість вживаної сировини і технології виробництва». Про які саме домішки хімічних елементів йдеться мова? В ДБН В.2.5.-75:2013 про домішки хімічних елементів у воді, після оброблення коагулянтами, не йдеться мови взагалі. Можливо, такі вимоги є у стандарті EN17034:2018. Так як Замовник прописує дану вимогу у ТД він, напевно, має доступ та ознайомився з даним стандартом, таким чином, просимо надати копію даного документа або цитату, де буде вказано перелік домішок хімічних елементів які вимагаються в ТД Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» встановлення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі відносить до компетенції Замовника торгів. Проаналізувавши господарську діяльність та потреби підприємства, скориставшись правом наданим чинним законодавством, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення саме таких технічних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, просимо врахувати дану інформацію, при підготовці тендерної пропозиції
щодо EN17034:2018
Дата подання: 23 червня 2020 16:30
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:48
Євронорма EN17034:2018 має назву «Хімічні речовини, що використовуються для очищення води, призначеної для споживання людиною. Хлорид алюмінію безводний, хлорид алюмінію основний, пентагідроксид хлориду діалюмінію та гідроксихлорид сульфат алюмінію.» (ориг. «Chemicals used for treatment of water intended for human consumption. Aluminium chloride anhydrous, aluminium chloride basic, dialuminium chloride pentahydroxide and aluminium chloride hydroxide sulfate»). Також, у розділі І «Область використання» («Scope») вказано, що реагенти, які виготовляються за EN17034:2018, використовуються для очистки води призначеної для споживання людиною. Дану закупівлю з метою закупівлі коагулянту для знезараження стічних вод. Яким чином Євронорма EN17034:2018 може регламентувати якість коагулянту, який буде застосовано в очищенні стічних вод? Яким чином, Євронорма EN17034:2018 має відношення до очищення стічних вод?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» встановлення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі відносить до компетенції Замовника торгів. Тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення саме таких технічних вимог до предмета закупівлі. Просимо врахувати дану інформацію, при підготовці тендерної пропозиції.
щодо тари
Дата подання: 23 червня 2020 16:31
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:56
У Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» у п. 9 сказано, що «Товар повинен бути поставлений в тарі або упаковці, яка не допускає його псування або знищення при транспортуванні до Замовника». В якій саме тарі Замовник бажає отримувати товар? Адже збереження товару може бути забезпечене як у автоцистерні, так і в поліетиленових ємностям об’ємом 1 м3, так і в каністрах об’ємом, наприклад 10-20 літрів. Просимо внести відповідні зміни до ТД щодо тари в якій має постачатися продукція.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку 3 до тендерної документації - Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначено, що Товар повинен бути поставлений в тарі або упаковці, яка не допускає його псування або знищення при транспортуванні до Замовника. Таким чином, Замовник самостійно обирає тару в якій буде поставлено Товар необхідної Замовнику кількості (п. 7 Додатку 3 тендерної документації).
Просимо врахувати дану інформацію, при підготовці тендерної пропозиції.
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 24 червня 2020 17:35
Дата відповіді: 26 червня 2020 14:25
Додаток 1 до тендерної документації на закупівлю товару - Основні неорганічні хімічні речовини, код ДК 021:2015 – 24310000 -0 (Коагулянт (хлорид сульфат поліалюмінію) для знезараження стічних вод) передбачає, що учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Форма довідки передбачає зазначення підстави користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору). В примітці передбачено, що обов’язковою умовою є наявність у Учасника спеціалізованого автотранспорту для перевезення коагулянта (хлорид сульфат поліалюмінію) для знезараження стічних вод) (для підтвердження власності автотранспорту надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (для орендованого – копії договорів та свідоцтв) та дозвільні документи (копія свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. Відповідно до ч. 1 ст. 909 ЦК України за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату. Тобто, договір перевезення не передбачає виникнення права користування. Однак, вимогами тендерної документації передбачено надання саме договору про користування. Укладення договору оренди покладає додаткові фінансові навантаження, зокрема сплата орендної плати, відшкодування амортизаційних затрат, оплата пального, запчастин тощо. Так як наше підприємство користується послугами перевезення, просимо внести зміни в тендерну документацію. У разі бездіяльності замовника на дискримінаційні положення тендерної документації буде подано скаргу до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 1 до тендерної документації передбачає необхідність зазначення підстави користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору). Дане визначення надає можливість для підтвердження права користування автотранспортними засобами надати, у тому числі, договір на надання послуг на перевезення. Просимо врахувати дану інформацію, при підготовці тендерної пропозиції.
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 24 червня 2020 17:35
Дата відповіді: 26 червня 2020 14:26
Додаток 1 до тендерної документації на закупівлю товару - Основні неорганічні хімічні речовини, код ДК 021:2015 – 24310000 -0 (Коагулянт (хлорид сульфат поліалюмінію) для знезараження стічних вод) передбачає, що учасник повинен надати підтвердження наявності в Учасника уповноваженого з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів (копія наказу про призначення, копія свідоцтва (сертифікату) уповноваженого). Що мається під фразою «підтвердження наявності в Учасника»? Наше підприємство користується послугами перевезення, а тому може надати відповідні документи лише на перевізника. Просимо внести зміни в тендерну документацію. У разі бездіяльності замовника на дискримінаційні положення тендерної документації буде подано скаргу до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток № 1 тендерної документації – «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», не містить вимоги щодо надання підтвердження наявності в Учасника уповноваженого з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів (копія наказу про призначення, копія свідоцтва (сертифікату) уповноваженого).
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 24 червня 2020 17:37
Дата відповіді: 26 червня 2020 14:27
Додаток 1 до тендерної документації на закупівлю товару - Основні неорганічні хімічні речовини, код ДК 021:2015 – 24310000 -0 (Коагулянт (хлорид сульфат поліалюмінію) для знезараження стічних вод) передбачає, що учасник повинен надати підтвердження наявності в Учасника водіїв які мають право здійснювати перевезення небезпечних вантажів (копія свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі та підтвердження проходження підготовки з правил охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.62-12). Що мається під фразою «підтвердження наявності в Учасника»? Наше підприємство користується послугами перевезення, а тому може надати відповідні документи лише на перевізника. Просимо внести зміни в тендерну документацію. У разі бездіяльності замовника на дискримінаційні положення тендерної документації буде подано скаргу до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток № 1 тендерної документації – «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», не містить вимоги щодо надання підтвердження наявності в Учасника водіїв, які мають право здійснювати перевезення небезпечних вантажів (копія свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв, що перевозять небезпечні вантажі та підтвердження проходження підготовки з правил охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.62-12).
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
2 099 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 2 850 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 3 577 500,00
UAH з ПДВ
3 577 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 09:28
Електронний підпис
03 липня 2020 09:27
стаття 17.pdf
03 липня 2020 09:27
Гарантія 5493-20.7z
03 липня 2020 09:27
Лист для клієнтів.7z
03 липня 2020 09:26
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 09:26
Протокол НР.7z
03 липня 2020 09:26
Банківська ліцензія.7z
03 липня 2020 09:26
Наказ Фролова Ю.М.7z
03 липня 2020 09:26
Витяг із Статуту.7z

Публічні документи

14 липня 2020 16:34
Електронний підпис
14 липня 2020 16:32
Обгрунтування ціни
03 липня 2020 18:07
Електронний підпис
03 липня 2020 18:06
Тендерна пропозиція.rar
03 липня 2020 18:06
Інші документи.rar

Публічні документи

03 липня 2020 22:07
Електронний підпис
03 липня 2020 22:06
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 22:06
Інша інформація.pdf
03 липня 2020 22:06
Додаток 3.pdf
03 липня 2020 22:06
Додаток 2.pdf
03 липня 2020 22:06
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Марілайф"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Відхилено 2 099 850,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:56
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Відхилено
2 100 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:47
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 липня 2020 00:00
ТОВ "ЕКСТРАГРУП"
#42660817
Відхилено 3 577 500,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:52

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Інформація про відміну

Дата відміни
17 липня 2020 15:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі