Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл. м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування)
Очікувана вартість
29 987 842,00 UAH
UA-2020-06-19-006196-c d21215ce3656453cb18ab051e800e8f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Бабарика

+380624740402 cgb_dzer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецька
Код ЄДРПОУ: 01990418
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Центральна, буд. 55
Контактна особа: Інна Бабарика
+380624740402
cgb_dzer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 12:40
Очікувана вартість: 29 987 842,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 149 939,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі не надання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл. м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, місто Торецьк, вул. Центральна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 15:10
Тендерна документація з додатками.DOC

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СКС-СТРОЙ 28 407 814,32
UAH з ПДВ
28 407 814,32
UAH з ПДВ
Документи
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" 29 877 986,47
UAH з ПДВ
29 877 986,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2020 09:41
Електронний підпис
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ЛСДЦ_4.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ЛСДЦ_3.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ДЦ_5.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ДЦ_4.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ДЦ_3.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_ДЦ_2.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_В1_2-1-2.pdf
05 липня 2020 09:37
10_ДЦ_В1_2-1-1.pdf
05 липня 2020 09:37
ШиляковаГГ посв ОП2.pdf
05 липня 2020 09:37
ШиляковаГГ посв ОП.pdf
05 липня 2020 09:37
посвідчення 1.pdf
05 липня 2020 09:37
посв..pdf
05 липня 2020 09:37
охрана труда.pdf
05 липня 2020 09:37
Шліфмашина Forte.pdf
05 липня 2020 09:37
Шліфмаш 125 Forte.pdf
05 липня 2020 09:37
Перфоратор Grand.pdf
05 липня 2020 09:37
Лебідка електрична.pdf
05 липня 2020 09:37
Договір спецтехніка.pdf
05 липня 2020 09:37
Вишка тура.pdf
05 липня 2020 09:37
Бетонозмішувач Forte.pdf
05 липня 2020 09:37
ЦМКЛ Дружковка.pdf
05 липня 2020 09:37
Письмо НКМЗ.pdf
05 липня 2020 09:36
НКМЗ ЦМК.pdf
05 липня 2020 09:36
НКМЗ ФЛЦ.pdf
05 липня 2020 09:36
НКМЗ СПЦ кровля.pdf
05 липня 2020 09:36
НКМЗ СПЦ желоб.pdf
05 липня 2020 09:36
Лист Крамміськбуд.PDF
05 липня 2020 09:36
Кровля Общежитие.pdf
05 липня 2020 09:36
Крамміськбуд.pdf
05 липня 2020 09:36
Корум ДМЗ.pdf
05 липня 2020 09:36
КБ3 ЗОШ 25.pdf
05 липня 2020 09:36
ЗОШ 32 КБ3.pdf
05 липня 2020 09:36
ДЦ СПЦ.pdf
05 липня 2020 09:36
ДЦ ЗОШ25.pdf
05 липня 2020 09:36
ДЦ ЗОШ 32.pdf
05 липня 2020 09:36
Договір Школа 32.pdf
05 липня 2020 09:36
Договір Школа 25.pdf
05 липня 2020 09:36
Банковская гарантия.zip
05 липня 2020 09:36
Фінансовий звіти 2018.pdf
05 липня 2020 09:36
ПДВ.PDF
05 липня 2020 09:36
Пакт про згоду укр.PDF
05 липня 2020 09:36
Пакт про згоду анг.PDF
05 липня 2020 09:36
Лицензія.PDF
05 липня 2020 09:36
Лицензия АВК.pdf
05 липня 2020 09:36
Загальні відомості.PDF
05 липня 2020 09:36
Довідка судимість.PDF
05 липня 2020 09:36
Довідка санкції.PDF
05 липня 2020 09:36
Довідка корупція.PDF
05 липня 2020 09:36
Довідка банкрутство.PDF
05 липня 2020 09:36
Декларація 2020.PDF
05 липня 2020 09:36
Статут ТОВ СКС СТРОЙ.pdf
05 липня 2020 09:36
Протокол _ 1 от 03.06.2020.PDF
05 липня 2020 09:36
Выписка 17.06.2020.PDF
05 липня 2020 09:36
Тендрна пропозиція.PDF

Публічні документи

20 липня 2020 16:02
Електронний підпис
20 липня 2020 15:54
Документи переможця.pdf
20 липня 2020 15:54
Довідка Кулікова.zip
20 липня 2020 15:54
Довідка. Комплект zip.zip
13 липня 2020 11:53
Електронний підпис
13 липня 2020 11:51
Досвід оновлена.pdf
03 липня 2020 10:00
Електронний підпис
03 липня 2020 09:29
акти ДЮІ з5 по 15.rar
03 липня 2020 09:29
акти ДЮІ з1 по 4.rar
03 липня 2020 09:29
Акти ДУЕТ .rar
03 липня 2020 09:29
Досвід.rar
03 липня 2020 09:29
Витяг 21.02.2020.rtf
03 липня 2020 09:29
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СКС-СТРОЙ

АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СКС-СТРОЙ
#42039213
Відхилено 28 407 814,32
UAH з ПДВ
09 липня 2020 09:51
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ"
#20225439
Переможець 29 877 986,47
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 10:24

Документи

09 липня 2020 09:51
Електронний підпис
09 липня 2020 09:48
розгляд учасника 1.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до тендерної документації (п. 5.3. ч. 5 розділу ІІІ ТД) Учасник на підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічного договору надав інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, завірені копії договорів, акти виконаних робіт. В інформаційній довідці сума договору від 28.03.2017 № 83248238 – 32552633,64грн. (є початковою сумою договору), а сума завантаженого договору з додатками складає 34485372,53грн. 5. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно привести інформаційну довідку в відповідність та завантажити через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ"
#20225439
29 877 986,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:41
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 11:41
ду 7 від 26.11.2021.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 13:28
ду 6 від 18.10.2021.PDF зміни до договору
27 жовтня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 08:44
ду 6 від 18.10.2021.PDF зміни до договору
19 жовтня 2021 08:43
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 16:47
звіт з додатком від 15.07.2021 № 10-0454-21 Торецьк ЦМЛ (термомодернізація).pdf зміни до договору
03 серпня 2021 16:46
ду 5 від 30.07.2021.PDF зміни до договору
03 серпня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 12:38
ду 4 від 01.06.2021.PDF зміни до договору
01 червня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 14:56
ду 3 від 23.03.2021.PDF зміни до договору
23 березня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 12:52
додаткова угода від 27.01.2021.PDF зміни до договору
27 січня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:34
д.у. 2 від 16.12.2020.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 09:44
додаткова угода к договору №356 від 31.07.20р..PDF зміни до договору
04 вересня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 14:01
додатки до договору № 356 від 31.07.2020.PDF укладений
31 липня 2020 13:59
договір підряду № 356 від 31.07.2020.PDF укладений
31 липня 2020 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 356
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі змінами порядку та строків фінансування за Договором відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України «Про внесення змін до наказу Мінрегіону від 07.06.2019року № 128» від 24.11.2020р. № 288 Сторони домовились внести зміни до Додатку № 2 та Додатку № 3 Договору № 356 від 31.07.2020р.
Номер договору про закупівлю: 356
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з подовженням дії спільного з Європейським інвестиційним банком проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» до 30.10.2021року Сторони домовились внести зміни до п. 18.1. Договору № 356 від 31.07.2020р. (надалі – Договір), до Додатку № 2 та Додатку № 3 Договору № 356 від 31.07.2020р. Сторони домовились викласти п. 18.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 30.10.2021року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором»
Номер договору про закупівлю: 356
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 356
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 18.1. Договору, до Додатків 2 та 3 до Договору № 356 від 31.07.2020р.
Номер договору про закупівлю: 356
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Додатку 1 Договору, в зв'язку з отриманим експертним звітом щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу ""Центральної міської лікарні (п'ятиповерховий)" Адреса: Донецька область, місто Торецьк, вул. Центральна, 55 (коригування) №10-0454-21 від 15.07.2021 року, без зміни загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 356
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п. 18.1. Договору в наступній редакції: "Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і діє до 31.12.2021року. За взаємною згодою, Сторони можуть подовжити дію договору на 2022рік із коригуванням ціни, зазначеної в Договорі"
Номер договору про закупівлю: 356
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): не виправлено дату дії договору після внесення додаткової угоди 18.10.2021
Номер договору про закупівлю: 356
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з затвердження плану фінансування на 2021рік проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" Сторони домовились внести зміни до Додатку № 3 Договору № 356 від 31.07.2020р.
Номер договору про закупівлю: 356
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 233 840,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 872 306,68 UAH)