Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair public roads of local importance O240529 /N-08/ - Nova Dmytrivka - Zolotonosha km 0+150 - 2+620 (separate plots), Zolotonosha district, Cherkasy region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Бутук Ганна Олександрівна 380936025768, dp.smad.ch@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION" |
National ID: | 42009566 |
Contact point: |
Butuk Ganna Oleksandrivna 380936025768, dp.smad.ch@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 6 941 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 533,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 19 червня 2020 17:42 |
Enquiries until: | 20 липня 2020 22:00 |
Complaints submission until: | до 26 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 липня 2020 22:00 |
Information
Estimated total value: | 6 941 640 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 55 533 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,80 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
The source of funding for the purchase is local budget funds
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 20:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 20:37 |
ТД ПСР 240529 зі змінами.docx | |
21 липня 2020 20:37 |
1. протокол ЗТД 240529.doc | |
21 липня 2020 20:37 |
Додаток 3 зі змінами.docx | |
21 липня 2020 20:37 |
ТД ПСР 240529 нова редакція.docx | |
21 липня 2020 20:37 |
Додаток 3 нова редакція.docx | |
19 червня 2020 17:43 |
Додаток 2.xls |
21 липня 2020 20:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 липня 2020 20:37 |
ТД ПСР 240529 зі змінами.docx
|
|||
21 липня 2020 20:37 |
1. протокол ЗТД 240529.doc
|
|||
21 липня 2020 20:37 |
Додаток 3 зі змінами.docx
|
|||
21 липня 2020 20:37 |
ТД ПСР 240529 нова редакція.docx
|
|||
21 липня 2020 20:37 |
Додаток 3 нова редакція.docx
|
|||
19 червня 2020 17:43 |
Додаток 2.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000095 ● 530b080cbf9c4fbe9a65409133cc4b67
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2020 Одеса № 324
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2020 № 324
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2020-06-19-004522-b 19.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-01 14:08:14
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2020 № 324 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводилась державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-19-004522-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника товариством з обмеженою відповідальністю «ГЛАВШЛЯХБУД» (далі – ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД») вимогам пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» та щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД» до Акту приймання виконаних будівельних робіт № 2, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 6, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 8, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 10, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 11, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 12, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 13, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 15 (за формою КБ-2в) не надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3). Також, не надано Акт приймання виконаних будівельних робіт № 17 (за формою КБ-2в) та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3), тоді як тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД» містить Акт приймання виконаних будівельних робіт № 16 з Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати та Акт приймання виконаних будівельних робіт № 18 з Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-06 18:30:18
пояснення
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації (нова редакція), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 21.07.2020 для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в частині будівельно-монтажних робіт у складі пропозиції учасник повинен надати повністю виконаний аналогічний договір та акти (акт) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідкою (довідками) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі. _______
Сума актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, які надано у складі пропозиції, складає 63072189,60 грн. __________
Саме така сума відображена у Листі-відгуку Служби автомобільних доріг у Черкаській області від 17.07.2020 №1658/05, довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2018 від 11.10.2018. Надані документи підтвердили приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі. Пропозиція відповідала умовам тендерної документації._________
Підстав вважати, що учасником торгів не надано акт №17 та такий акт існує, не було.__________
Відповідно до умов документації учасник повинен був надати довідки або довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, що підтверджує приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі. Надана остаточна довідка за жовтень 2018 року підтверджує вартість повністю виконаного договору в сумі 63072189,60 грн._________
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3 не складається до кожного акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в окремо, тому повноважень вимагати її до кожного акту додатково у складі пропозиції у замовника не було. _________
Учасником торгів надано акти (акт) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідку (довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі.__________
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД #39699671 |
Переможець |
6 720 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 14:06
|
д.у 2 главшлях.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 20:45
|
додаток до догов.30.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 20:43
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 08:55
|
дог 30.pdf | укладений |
03 вересня 2020 08:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Викласти Додаток 1 – Календарний графік надання послуг, Додаток 3 – Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації, Додаток 4 – Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації в новій редакції, які додаються до даної додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Дана додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках. 4. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили: 1.Викласти п.3.1. в такій редакції: «3.1.Загальна вартість послуг за цим договором складає: 6 720 000,00 грн. (шість мільйонів сімсот двадцять тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ - 1 120 000,00 грн, та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 2 до Договору)»; 2.Викласти п.10.1. в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020, в частині надання послуг до останнього терміну, зазначеного у календарному графіку надання послуг, в частині розрахунків по договору до повного розрахунку.» 3.Викласти Додаток 1 – Календарний графік надання послуг та Додаток 6 – План фінансування послуг в редакції, що додається. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Дана додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках. 6. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |