Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240529 /Н-08/ – Нова Дмитрівка – Золотоноша, км 0+150 − км 2+620 (окремими ділянками), Золотоніський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance O240529 /N-08/ - Nova Dmytrivka - Zolotonosha km 0+150 - 2+620 (separate plots), Zolotonosha district, Cherkasy region
Очікувана вартість
6 941 640,00 UAH
UA-2020-06-19-004522-b 95860aed482d4e84accbf1db3b685893
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутук Ганна Олександрівна

380936025768
dp.smad.ch@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бутук Ганна Олександрівна
380936025768,
dp.smad.ch@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION"
National ID: 42009566
Contact point: Butuk Ganna Oleksandrivna
380936025768,
dp.smad.ch@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 22:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:41
Очікувана вартість: 6 941 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 533,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 19 червня 2020 17:42
Enquiries until: 20 липня 2020 22:00
Complaints submission until: до 26 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 липня 2020 22:00

Information

Estimated total value: 6 941 640 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 533 UAH
Minimal lowering step, %: 0,80 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника надається документ, що складений іншою мовою, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Допускається подання документів російською мовою.
all documents necessary to prepare in Ukrainian. If there is an a document in other language in a proposition, then participant should give notarized translaton of this document. It is allowed to give documents in Russian language.
The source of funding for the purchase is local budget funds
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240529 /Н-08/ – Нова Дмитрівка – Золотоноша, км 0+150 − км 2+620 (окремими ділянками), Золотоніський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Золотоноша, автомобільнf дорогf загального користування місцевого значення О 240529 /Н-08/ – Нова Дмитрівка – Золотоноша, км 0+150 − км 2+620 (окремими ділянками), Золотоніський район, Черкаська область
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair public roads of local importance O240529 /N-08/ - Nova Dmytrivka - Zolotonosha km 0+150 - 2+620 (separate plots), Zolotonosha district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 20:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 20:37
ТД ПСР 240529 зі змінами.docx
21 липня 2020 20:37
1. протокол ЗТД 240529.doc
21 липня 2020 20:37
Додаток 3 зі змінами.docx
21 липня 2020 20:37
ТД ПСР 240529 нова редакція.docx
21 липня 2020 20:37
Додаток 3 нова редакція.docx
19 червня 2020 17:43
Додаток 2.xls
21 липня 2020 20:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 20:37
ТД ПСР 240529 зі змінами.docx
21 липня 2020 20:37
1. протокол ЗТД 240529.doc
21 липня 2020 20:37
Додаток 3 зі змінами.docx
21 липня 2020 20:37
ТД ПСР 240529 нова редакція.docx
19 червня 2020 17:43
ТД ПСР 240529.docx
21 липня 2020 20:37
Додаток 3 нова редакція.docx
19 червня 2020 17:43
Додаток 3.docx
19 червня 2020 17:43
Додаток 2.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо невідповідності інформації в Додатку № 2 та № 3 до тендерної документації
Дата подання: 03 липня 2020 11:59
Дата відповіді: 03 липня 2020 17:10
Доброго дня! В п. 4 додатку № 2 до тендерної документації зазначено що замовником виступає Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації, але в оголошені про проведення процедури закупівлі замовником зазначається ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області». Також в проекті договору, який є додатком № 3 до тендерної документації зазначено що Замовник діє на підставі Положення. Оскільки Замовником є ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО, воно діє на підставі СТАТУТУ. Просимо, з вищезазначених питань надати роз’яснення та/або виправити недоліки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: тендерну документацію буде відкореговано
Щодо ПКД
Дата подання: 06 липня 2020 09:12
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:13
Доброго дня! Вимогами тендерної документації передбачено, що переможець відповідної закупівлі повинен виготовити проектно-кошторисну документацію; В п. 6.1 розд. 6 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» зазначено що поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Враховуючи вище викладене просимо надати роз’яснення та/або додати до тендерної документації Дефектний АКТ або матеріали інженерних вишукувань чи обстежень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником торгів додатком 2 до Тендерної документації надано Технічне завдання, в якому зазначено види робіт та їх обсяги.
Щодо процедури закупівлі
Дата подання: 09 липня 2020 14:18
Дата відповіді: 13 липня 2020 17:55
Доброго дня! Вимогами тендерної документації передбачено, що переможець відповідної закупівлі за кінцеву цінову пропозицію повинен: - Виготовити проектно-кошторисну документацію; - Провести експертизу кошторисної частини проектної документації; - Здійснювати авторський нагляд на об’єкті будівництва; - Надати послуги з поточного середнього ремонту. П. 21 та 27 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено поняття послуги та роботи, а згідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – (CPV) роботи з виготовлення ПКД та послуги з поточного середнього ремонту зазначаються під різними кодами. ЗУ «Про публічні закупівлі» та роз’ясненнями Мінекономрозвитку не передбачається включення до однієї закупівлі послуг та робіт. Просимо надати роз’яснення з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником торгів визначено предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000095 ● 530b080cbf9c4fbe9a65409133cc4b67
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2020 Одеса № 324

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.09.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.09.2020 № 324
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2020-06-19-004522-b 19.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-01 14:08:14

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2020 № 324 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводилась державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-19-004522-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника товариством з обмеженою відповідальністю «ГЛАВШЛЯХБУД» (далі – ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД») вимогам пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» та щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД» до Акту приймання виконаних будівельних робіт № 2, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 6, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 8, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 10, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 11, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 12, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 13, Акту приймання виконаних будівельних робіт № 15 (за формою КБ-2в) не надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3). Також, не надано Акт приймання виконаних будівельних робіт № 17 (за формою КБ-2в) та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3), тоді як тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД» містить Акт приймання виконаних будівельних робіт № 16 з Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати та Акт приймання виконаних будівельних робіт № 18 з Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-06 18:30:18

пояснення

Відповідно до Додатку 2 тендерної документації (нова редакція), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 21.07.2020 для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в частині будівельно-монтажних робіт у складі пропозиції учасник повинен надати повністю виконаний аналогічний договір та акти (акт) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідкою (довідками) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі. _______
Сума актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, які надано у складі пропозиції, складає 63072189,60 грн. __________
Саме така сума відображена у Листі-відгуку Служби автомобільних доріг у Черкаській області від 17.07.2020 №1658/05, довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2018 від 11.10.2018. Надані документи підтвердили приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі. Пропозиція відповідала умовам тендерної документації._________
Підстав вважати, що учасником торгів не надано акт №17 та такий акт існує, не було.__________

Відповідно до умов документації учасник повинен був надати довідки або довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, що підтверджує приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі. Надана остаточна довідка за жовтень 2018 року підтверджує вартість повністю виконаного договору в сумі 63072189,60 грн._________
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3 не складається до кожного акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в окремо, тому повноважень вимагати її до кожного акту додатково у складі пропозиції у замовника не було. _________
Учасником торгів надано акти (акт) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідку (довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі.__________


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 серпня 2020
UA-2020-06-19-004522-b95860aed482d4e84accbf1db3b685893
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:33
Довідки ст17 СМАД.pdf
20 серпня 2020 12:33
Dovidka_20213630340100450285.pdf
20 серпня 2020 12:33
Dovidka_20213630340100450285.pdf.p7s
20 серпня 2020 12:33
Довідка ДПС СМАД.pdf
30 липня 2020 20:01
Електронний підпис
30 липня 2020 20:01
Електронний підпис
30 липня 2020 19:59
Техніка 1.rar
30 липня 2020 19:59
Працівники 3 ТК ІТП.zip
30 липня 2020 19:59
Досвід.rar
30 липня 2020 19:59
Працівники 1.rar
30 липня 2020 19:59
АБЗ.zip
30 липня 2020 19:59
Техніка 2 свідоцтва.rar
30 липня 2020 19:59
Працівники 2.rar
30 липня 2020 19:59
Документи 2.zip
30 липня 2020 19:59
Документи 1.rar
30 липня 2020 19:59
Субпідряд проектант.rar
30 липня 2020 19:59
Довідки.rar
30 липня 2020 19:59
G7850.20.7z

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

30 липня 2020 20:05
Електронний підпис
30 липня 2020 20:05
Електронний підпис
30 липня 2020 20:01
Статут.pdf
30 липня 2020 20:01
ліцензія нова.PDF
30 липня 2020 20:01
витяг ПДВ оригінал.PDF
30 липня 2020 20:01
витяг з статуту.pdf
30 липня 2020 20:00
Виписка.pdf
30 липня 2020 20:00
додаток до ліцензії.PDF
30 липня 2020 20:00
гарантия 200 000.zip
30 липня 2020 20:00
Паспорт Геращенко.PDF
30 липня 2020 20:00
протокол оригінал.PDF
30 липня 2020 20:00
рішення.pdf
30 липня 2020 20:00
Пояснення.PDF
30 липня 2020 20:00
санкційне.PDF
30 липня 2020 20:00
Сертіфікат ISO.pdf
30 липня 2020 20:00
Захист довкілля.PDF
30 липня 2020 20:00
довідка облік ДПС.PDF
30 липня 2020 20:00
ітр укрдіпродор.pdf
30 липня 2020 20:00
ст. 17 ДП СМАД.pdf
30 липня 2020 20:00
Трактор Т-170.pdf
30 липня 2020 20:00
Маркувальна машина.pdf
30 липня 2020 20:00
Причіп ПСЕ-20-01.pdf
30 липня 2020 20:00
котки бомаг.pdf
30 липня 2020 20:00
ГАЗ 33104.pdf
30 липня 2020 20:00
МАЗ 5516.pdf
30 липня 2020 20:00
МТБ.PDF
30 липня 2020 20:00
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
30 липня 2020 20:00
BomagBW 120 AD-4.PDF
30 липня 2020 20:00
Трудові 6 чол.pdf
30 липня 2020 20:00
Накази 6 чол.pdf
30 липня 2020 20:00
Накази 4 чол.pdf
30 липня 2020 20:00
посвідчення 4 чол.pdf
30 липня 2020 20:00
Повірка АБЗ-1.pdf
30 липня 2020 20:00
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
30 липня 2020 20:00
Сертифікат.pdf
30 липня 2020 20:00
Повірка облавтодор.pdf
30 липня 2020 20:00
Договір лабораторія.pdf
30 липня 2020 20:00
АБЗ Картка обліку.pdf
30 липня 2020 20:00
Технол. регламент ч.І.pdf
30 липня 2020 20:00
Лист БУД+ Єв.pdf
30 липня 2020 20:00
Потужність АБЗ.PDF
30 липня 2020 20:00
Гарантійні листи.pdf
30 липня 2020 20:00
Договір 601.pdf
30 липня 2020 20:00
Лист розяснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 6 720 000,00
UAH з ПДВ
6 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 6 900 900,00
UAH з ПДВ
6 900 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:33
Довідки ст17 СМАД.pdf
20 серпня 2020 12:33
Dovidka_20213630340100450285.pdf
20 серпня 2020 12:33
Dovidka_20213630340100450285.pdf.p7s
20 серпня 2020 12:33
Довідка ДПС СМАД.pdf
30 липня 2020 20:01
Електронний підпис
30 липня 2020 20:01
Електронний підпис
30 липня 2020 19:59
Техніка 1.rar
30 липня 2020 19:59
Працівники 3 ТК ІТП.zip
30 липня 2020 19:59
Досвід.rar
30 липня 2020 19:59
Працівники 1.rar
30 липня 2020 19:59
АБЗ.zip
30 липня 2020 19:59
Техніка 2 свідоцтва.rar
30 липня 2020 19:59
Працівники 2.rar
30 липня 2020 19:59
Документи 2.zip
30 липня 2020 19:59
Документи 1.rar
30 липня 2020 19:59
Субпідряд проектант.rar
30 липня 2020 19:59
Довідки.rar
30 липня 2020 19:59
G7850.20.7z

Публічні документи

30 липня 2020 20:05
Електронний підпис
30 липня 2020 20:05
Електронний підпис
30 липня 2020 20:01
Статут.pdf
30 липня 2020 20:01
ліцензія нова.PDF
30 липня 2020 20:01
витяг ПДВ оригінал.PDF
30 липня 2020 20:01
витяг з статуту.pdf
30 липня 2020 20:00
Виписка.pdf
30 липня 2020 20:00
додаток до ліцензії.PDF
30 липня 2020 20:00
гарантия 200 000.zip
30 липня 2020 20:00
Паспорт Геращенко.PDF
30 липня 2020 20:00
протокол оригінал.PDF
30 липня 2020 20:00
рішення.pdf
30 липня 2020 20:00
Пояснення.PDF
30 липня 2020 20:00
санкційне.PDF
30 липня 2020 20:00
Сертіфікат ISO.pdf
30 липня 2020 20:00
Захист довкілля.PDF
30 липня 2020 20:00
довідка облік ДПС.PDF
30 липня 2020 20:00
ітр укрдіпродор.pdf
30 липня 2020 20:00
ст. 17 ДП СМАД.pdf
30 липня 2020 20:00
Трактор Т-170.pdf
30 липня 2020 20:00
Маркувальна машина.pdf
30 липня 2020 20:00
Причіп ПСЕ-20-01.pdf
30 липня 2020 20:00
котки бомаг.pdf
30 липня 2020 20:00
ГАЗ 33104.pdf
30 липня 2020 20:00
МАЗ 5516.pdf
30 липня 2020 20:00
МТБ.PDF
30 липня 2020 20:00
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
30 липня 2020 20:00
BomagBW 120 AD-4.PDF
30 липня 2020 20:00
Трудові 6 чол.pdf
30 липня 2020 20:00
Накази 6 чол.pdf
30 липня 2020 20:00
Накази 4 чол.pdf
30 липня 2020 20:00
посвідчення 4 чол.pdf
30 липня 2020 20:00
Повірка АБЗ-1.pdf
30 липня 2020 20:00
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
30 липня 2020 20:00
Сертифікат.pdf
30 липня 2020 20:00
Повірка облавтодор.pdf
30 липня 2020 20:00
Договір лабораторія.pdf
30 липня 2020 20:00
АБЗ Картка обліку.pdf
30 липня 2020 20:00
Технол. регламент ч.І.pdf
30 липня 2020 20:00
Лист БУД+ Єв.pdf
30 липня 2020 20:00
Потужність АБЗ.PDF
30 липня 2020 20:00
Гарантійні листи.pdf
30 липня 2020 20:00
Договір 601.pdf
30 липня 2020 20:00
Лист розяснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД
#39699671
Переможець 6 720 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД
#39699671
6 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:59
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 14:06
д.у 2 главшлях.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 20:45
додаток до догов.30.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 20:43
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 08:55
дог 30.pdf укладений
03 вересня 2020 08:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Викласти Додаток 1 – Календарний графік надання послуг, Додаток 3 – Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації, Додаток 4 – Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації в новій редакції, які додаються до даної додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Дана додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках. 4. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили: 1.Викласти п.3.1. в такій редакції: «3.1.Загальна вартість послуг за цим договором складає: 6 720 000,00 грн. (шість мільйонів сімсот двадцять тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ - 1 120 000,00 грн, та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 2 до Договору)»; 2.Викласти п.10.1. в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020, в частині надання послуг до останнього терміну, зазначеного у календарному графіку надання послуг, в частині розрахунків по договору до повного розрахунку.» 3.Викласти Додаток 1 – Календарний графік надання послуг та Додаток 6 – План фінансування послуг в редакції, що додається. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Дана додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках. 6. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 619 227,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 103 204,60 UAH)