Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public highway of state importance T-16-08 Bolgrad - Kubey - Artsyz, km 39 + 500 - km 45 + 900
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 14:39 |
Очікувана вартість: | 89 803 175,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,90% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2600000 UAH |
Publication date: | 19 червня 2020 11:48 |
Enquiries until: | 07 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 89 803 175 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 600 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,90 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 15:20 |
Перелік змін Т-16-08 39-45 17 07 20.docx | |
17 липня 2020 15:20 |
ТД НР Т-16-08 39-45 17 07 20.docx | |
19 червня 2020 11:45 |
ТД Т-16-08 39-45 (1).docx | |
19 червня 2020 11:45 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (1).docx |
17 липня 2020 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 15:20 |
Перелік змін Т-16-08 39-45 17 07 20.docx
|
|||
17 липня 2020 15:20 |
ТД НР Т-16-08 39-45 17 07 20.docx
|
|||
19 червня 2020 11:45 |
ТД Т-16-08 39-45 (1).docx
|
|||
19 червня 2020 11:45 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (1).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-19-000021 ● ddf4edc1c63e438cb0f5890fb22a0b5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2020 Одеса № 274
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 19.08.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 19.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Витяг з Додатку до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2020 № 274
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-06-19-001770-b 19.06.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-25 10:41:41
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 19.08.2020 № 274 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-19-001770-b,
дата оприлюднення 19.06.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- чому Замовником у пункті 1.1.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, тоді як відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті?
- чому Замовником у пункті 1.1.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір для надання переможцем процедури закупівлі документів для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, тоді як відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-28 16:59:28
відповідь на запит про надання пояснення
Тендерна документація складалася на примірнику тендерної документації розробленої до набрання чиності 19.04.2020р. змін в ЗУ "Про публічні закупівлі". З огляду на це, та через людський фактор, до деяких положень тендерної документації не було внесено відповідні зміни.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 17:34 |
Кінець періоду оскарження: | 12 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 12 вересня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | в ході проведення моніторингу торгів № UA-2020-06-19-001770-b та № UA-2020-06-19-001788-b, було виявлено наступні порушення законодавства: 1) Замовником у пункті 1.1.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі довідки для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, тоді як відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті; 2) Замовником у пункті 1.1.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір для надання переможцем процедури закупівлі документів для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, тоді як відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Виправлення вказаних порушень унеможливлене у зв’язку із завершенням строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2, ч.1, ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», викладене є причиною для відміни торгів. З огляду на вищезазначене, прийнято рішення щодо відміни процедур закупівель з: поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград - Кубей – Арциз, км 39+500 – км 45+900 (код 45233142-6 — Ремонт доріг); поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград - Кубей – Арциз, км 45+900 – км 75+900 (код 45233142-6 — Ремонт доріг) згідно з п. 2, ч.1, ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі». |
01 вересня 2020 17:34
|
Електронний підпис |
01 вересня 2020 17:34
|
ПР 4 відм Т-16-08 01 09 20.docx |