Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Голуб Олександр Валентинович +380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 82 931 458,61 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 414000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | При умові, що тендерна пропозиція переможця торгів буде містити будь-які умови авансування (до 5% від вартості робіт , але не більше ніж 4 000 000,00 грн. без ПДВ), оплата вартості виконаних робіт, здійснюється на підставі довідки (ф.КБ-3) оформленої в установленому порядку, з урахуванням зменшення сум, що підлягають оплаті на суму щомісячного погашеного авансу, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 45 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. При умові, що тендерна пропозиція не містить жодних умов авансування, оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 45 календарних днів з дати підписання довідки Замовником (у такому випадку розмір післяоплати становить 100%). | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 95 |
Дата подання заявки | При умові, що тендерна пропозиція переможця торгів буде містити будь-які умови авансування (до 5% від вартості робіт, але не більше ніж 4 000 000,00 грн. без ПДВ), у відповідності з п.п. 4.1 та 4.2 проекту договору (Додаток №3 до тендерної документації), протягом 90 днів з дати отримання авансового платежу Підрядник зобов'язаний використати аванс на мобілізацію обладнання та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та/або повернути невикористані суми авансу Замовнику. При цьому, Підрядник протягом 90 днів з дати отримання авансового платежу, щомісячно, відповідно виконаному об’єму робіт, погашає виданий аванс зменшенням сум, що підлягають оплаті, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3). | Аванс | 30 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
умови оплати: | 5% |
Учасник не вимагає аванс: | 5% |
Учасник вимагає на будь-яких умовах аванс: | 0% |
19 червня 2020 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2020 13:34 |
Додаток №1 Технічна специфікація до предмету закупівлі.pdf | |
19 червня 2020 13:34 |
Додаток №2 Форма цінової пропозиції.doc | |
19 червня 2020 13:34 |
Тендерна документація.docx | |
19 червня 2020 13:34 |
Додаток №3 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В тендерній документації передбачено надання довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників, які мають досвід з виконання будівельно – монтажних робіт особливої складності, в частині заміни конструктивних елементів, збірних деталей, що є складовими частинами турбін К-1000-60/1500-2 та конденсаторів виготовлених АТ «ТУРБОАТОМ».
Данна вимога тендерної документації Учасника штучно звужує коло потенційних учасників торгів. Замовник встановив у ТД надмірно специфічні вимоги до учасника, які можуть бути виконані лише учасниками, які вже виконували роботи на об’єктах ДП “НАЕК “Енергоатом”, позбавляючи інших учасників, які відповідають іншим кваліфікаційним критеріям і мають можливість виконати дані роботи взяти участь.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Голова ознака умов ТД, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Таким чином, щоб штучно звузити коло потенційних учасників торгів, замовник встановив у ТД надмірно специфічні вимоги до учасника ,а саме надання довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників, які мають досвід з виконання будівельно – монтажних робіт особливої складності, в частині заміни конструктивних елементів, збірних деталей, що є складовими частинами турбін К-1000-60/1500-2 та конденсаторів виготовлених АТ «ТУРБОАТОМ», досвіду роботи за аналогічними договорами, надання довідки виробника щодо технічних характеристик.
Тобто, Замовником встановлено у ТД дискримінаційні умови у частині технічних вимог до предмета закупівлі, яким відповідає лише один виробник, а також встановлено у тендерній документації «приховані» вимоги до учасників у розділах, які не стосуються змісту пропозиції.
Нижче наводимо приклади умов, які визнаються АМКУ дискримінаційними за результатами розгляду скарг про оскарження умов ТД.
•Вимога замовника про підтвердження досвіду виконання двох та більше аналогічних договорів або виконання договорів за замовленням держави/для певної категорії підприємств, закладів. Позиція АМКУ: ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв (зокрема, досвід виконання аналогічного договору). Отже, вимога замовника про надання підтверджень виконання щонайменше двох договорів або виконання за замовленням держави/для конкретної категорії підприємств є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним.
•Вимога замовника про надання доказів виконання аналогічного договору, при цьому замовник встановлює деталізовані вимоги до договору, який може вважатися аналогічним (вимоги до обсягу, видів робіт та періоду їх виконання (1 рік), виконання робіт в обсязі не менше ніж 50% від технічного завдання замовника). Позиція АМКУ: встановивши такі вимоги, замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають певний договір, при цьому не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у ТД такої вимоги.
•Вимога замовника про надання договору оренди автомобіля у ТД на закупівлю послуг перевезення вантажів. Позиція АМКУ: за таких умов замовник значно звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які мають укладені договори про надання послуг з перевезення, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання (зокрема, щодо осіб, які мають такий транспорт).
•Вимога замовника про надання завіреної виробником копії сертифіката щодо характеристик предмета закупівлі або копії договору на поставку з виробником/інших документів від виробника. Позиція АМКУ: такі вимоги обмежують коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
•Вимога замовника про встановлення у ТД на виконання робіт з будівництва вимог щодо обладнання, яким відповідає лише продукція конкретного виробника. Позиція АМКУ: за таких умов замовник значно звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання (зокрема, щодо скаржника, який пропонує продукцію іншого виробника).
•Вимога замовника про закупівлю одним предметом лікарських засобів з 49 найменуваннями, при чому лише 4 з них вимагали наявності в учасника ліцензії на обіг наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів. Позиція АМКУ: за таких умов взяти участь у закупівлі могли лише ті суб'єкти господарювання, які мають відповідну ліцензію, що значно обмежувало коло учасників, а також було дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання, які мають необхідні документи на інші 45 найменувань.
Враховуючи вищенаведене та практику АМК України, можна дійти висновку, що наведені Замовником умови порушують права та інтереси ТОВ «ІНТЕРЕНЕРГОСЕРВІС» та ст. ст. 3,5 Закону України « Про публічні закупівлі».
У зв'язку з цим, Вимагаємо зазначену необґрунтовану вимогу тендерної документації прибрати або внести відповідні зміни щодо обов’язку учасника в разі визнання переможцем оформити зазначений дозвіл.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Разом з тим, згідно з ч.3 та 4 ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Аналогічна позиція викладена в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017р. №3302-06/3812-06.
В тендерній документації передбачено надання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням переліку працівників (ПІБ, посада, категорія допуску), яких планується залучити до виконання робіт, та які мають допуск до особливих робіт (згідно з постановою КМУ від 25.12.97р. № 1471 «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання»). Відповідно до вимог постанови КМ України №1471 від 25.12.1997 року оформлення керівнику підрядної організації допуску до виконання особливих робіт здійснюється після підписання договору, після чого допуск оформлюється іншим працівникам підрядної організації (п.6 постанови КМ України №1471). Просимо надати роз’яснення яким чином учасник може отримати допуск до виконання особливих робіт і додати його до складу тендерної пропозиції до укладення договору, оскільки такий порядок Постановою КМ України №1471 не передбачено.
Данна вимога тендерної документації Учасника штучно звужує коло потенційних учасників торгів. Замовник встановив у ТД надмірно специфічні вимоги до учасника, які можуть бути виконані лише учасниками, які вже виконували роботи на об’єктах ДП “НАЕК “Енергоатом”, позбавляючи інших учасників, які відповідають іншим кваліфікаційним критеріям і мають можливість виконати дані роботи взяти участь.
У зв'язку з цим, Вимагаємо зазначену необґрунтовану вимогу тендерної документації прибрати або внести відповідні зміни щодо обов’язку учасника в разі визнання переможцем оформити зазначений дозвіл.
Спеціальну перевірку виконують на підставі відповідного запиту державні органи, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність згідно з законодавством.
Порядок проведення спеціальної перевірки встановлює Кабінет Міністрів України».
Відповідно до ст.1 Закону: «Ядерні установки - об'єкти по виробництву ядерного палива, ядерні підкритичні установки, ядерні реактори, які включають критичні та підкритичні збірки; дослідницькі реактори; атомні електростанції; підприємства і установки по збагаченню та переробці палива, а також сховища відпрацьованого палива (крім розділу XIII, де цей термін вживається у значенні відповідно до частини другої цієї статті)».
Порядок проведення спеціальної перевірки затверджений постановою КМУ №1471 від 25.12.1997р. «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання» (надалі – Порядок).
Згідно з п.п.3,4 Порядку, до особливих робіт належить у тому числі роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження, а з урахуванням зони обмеження доступу до ядерних установок та ядерних матеріалів, до третьої категорії особливих робіт відноситься виконання робіт у захищених зонах.
Відповідно до ст.61 Закону: «Забороняються експлуатація ядерних установок, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, інших джерел іонізуючого випромінювання, а також проведення особливих робіт з використання ядерних матеріалів у будь-якій формі та під час їх виробництва, використання, перероблення, транспортування або зберігання, якщо не вжито заходів для виконання вимог до забезпечення фізичного захисту».
Наказом Державного комітету ядерного регулювання України №116 від 04.08.2006р. затверджені «Правила фізичного захисту ядерних установок та ядерних матеріалів» (надалі – Наказ).
Згідно з п.1.2 Наказу, захищена зона - оточена фізичним бар'єром територія, що знаходиться під захистом, в якій розміщуються внутрішні та особливо важливі зони, ядерні установки та ядерні матеріали II категорії.
Слід зазначити, що територія ВП ЗАЕС оточена фізичним бар'єром, що знаходиться під захистом, в якій розміщуються внутрішні та особливо важливі зони, ядерні установки та ядерні матеріали II категорії, тобто є захищеною зоною.
Крім того, згідно з ОРД ДП «НАЕК «Енергоатом» вимоги, встановлені відповідно до Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.021.1995 № 39/35-ВР та пов’язаних із ним нормативно-правових актів, не можуть вважатися дискримінаційними.
На підставі зазначеного очевидно, що допуск осіб до роботи на території ВП ЗАЕС потребує наявності в них допуску до виконання особливих робіт згідно із вимогами Закону.
Таким чином, зазначена вимога не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною, а є нормою спеціального Закону.
В тендерній документації передбачено надання в довільній формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує інформацію щодо наявності у учасника комісії по перевірці знань з питань охорони праці, норм і правил з ядерної, радіаційної та пожежної безпеки.
Аналіз наведених Вами вимог замовника дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на наступне.
Порядок проведення навчання і перевірки знань з питань ядерної та радіаційної безпеки у персоналу експлуатуючої організації (оператора) та юридичних осіб, які залучаються експлуатуючими організаціями як підрядники затверджено наказом Державна інспекція ядерного регулювання України, від 18.10.2012, № 188. Порядком визначено суб’єкти діяльності, на яких розповсюджуються обов’язок створити комісії по перевірці знань з питань охорони праці, норм і правил з ядерної, радіаційної та пожежної безпеки. Такими суб’єктами є експлуатуюча організація (оператор) або юридична особа, яка залучається експлуатуючою організацією (оператором) як підрядник безпосередньо до здійснення діяльності, що підлягає державному регулюванню згідно із статтею 27 Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку". Роботи по даному тендеру не входять до переліку робіт, наведених в ст.27 Закону України. Крім того Порядком передбачено порядок проведення перевірки знань підрядних організацій комісіями, створеними експлуатуючою організацією (оператором). За зверненням підрядної організації експлуатуюча організація (оператор) може організувати для персоналу цієї організації проведення перевірки знань та відповідних навчань перед проходженням перевірки знань.
Отже, на законодавчому рівні відсутня вимога до підрядної організації, діяльність якої не підлягає державному регулюванню згідно із статтею 27 Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" створювати комісії по перевірці знань з питань охорони праці, норм і правил з ядерної, радіаційної та пожежної безпеки.
Ви позбавляєте можливості участі у закупівлі юридичних осіб, в яких не створено зазначену комісію, яка відповідно до вимог діючого законодавства не має бути створена у підрядника, який має можливість виконувати роботи, передбачені тендерною документацією. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. У зв'язку з цим, Вимагаємо зазначену необґрунтовану вимогу тендерної документації прибрати або внести відповідні зміни
1.1.Цей Порядок встановлює вимоги до проведення навчання і перевірки знань з питань ядерної та радіаційної безпеки у персоналу експлуатуючої організації (оператора) та юридичних осіб, які залучаються експлуатуючими організаціями (операторами) як підрядники для здійснення робіт та надання послуг, що впливають на забезпечення ядерної та радіаційної безпеки під час використання ядерної енергії (далі – підрядні організації).
1.2.Цей Порядок є обов'язковим для органів державного управління у сфері використання ядерної енергії та у сфері поводження з радіоактивними відходами (далі – органи державного управління), Держатомрегулювання України, експлуатуючих організацій (операторів), а також для підрядних організацій.
Згідно листа Державної інспекції ядерного регулювання України від 10.07.2015 №21-18/4398 надані роз'яснення з питань застосування нормативно-правових актів з питання навчань та перевірки знань з питань ядерної та радіаційної безпеки.
Нормативно-правові акти, зазначені у цьому листі мають визначення сфери їх застосування, а саме:
Персонал експлуатуючої організації (оператора) та юридичних осіб, які залучаються експлуатуючими організаціями (операторами) як підрядники, персонал суб'єктів поводження з радіоактивними відходами, має проходити навчання та перевірку знань з питань ядерної та радіаційної безпеки у Порядку, затвердженому наказом Держатомрегулювання України, від 18.10.2012 № 188 ,зареєстрованого в Мін'юсті України 31.10.2012 за №1817/22129 (пункти 1.1 та 1.2 цього порядку).
Вимога щодо аналогічного договору в частині надання що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів (договору) із заміни конденсатора турбін виготовлених АТ «ТУРБОАТОМ», за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність виконаних учасником робіт (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних робіт завірені підписом уповноваженої особи учасника)., в тексті тендерної документації є дискримінаційною і суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі», саме:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів закупівель є недискримінація учасників. Частина 4 ст. 5 цього закону забороняє замовникам встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 вказаного Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. адже законом не встановлено вимог до певного виробника та окремих особливостей. Вимагаємо викласти таку вимогу у відповідності із законом, а саме на підтвердження надати Довідку із зазначення аналогічного(их) договорів. На підтвердження інформації в довідці надати договір, який зазначений в цій довідці та лист-відгук від Замовника. Наявність досвіду виконання аналогічного договору на інших енергетичних підприємствах (АЕС, ТЕС, ТЕЦ) це жодним чином не впливає на якість виконаних робіт.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, працівниками , які виконували будівельно-монтажні роботи для ДП “НАЕК “Енергоатом”, оскільки турбіни К-1000-60/1500-2 та конденсатори виготовлені АТ «ТУРБОАТОМ» на території України встановлені лише в ДП “НАЕК “Енергоатом”, та є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника, які мають досвід виконання аналогічних робіт на турбінах 800.
Також, слід зазначити, що відповідно до п.5. ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. У зв'язку з цим, Вимагаємо зазначену необґрунтовану вимогу тендерної документації прибрати або внести відповідні зміни
Згідно з ч.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Разом з тим, згідно з ч.3 та 4 ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Аналогічна позиція викладена в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017р. №3302-06/3812-06.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-06-000029 ● 0cf35400ea0643ad9dbd37dce1df6348
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 18:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-06-19-001299-a 19.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення.
2020-09-08 08:45:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок від 02.09.2020р. оскаржено до Окружного адміністративного суду міста Києва |
Дата публікації: | 18 вересня 2020 |
Документи:
18 вересня 2020 14:11
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГОСЕРВІС" |
75 031 212,20
UAH
|
75 031 212,20
UAH
|
1 | 75 031 212.20 | Документи |
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" |
81 750 000,00
UAH
|
81 750 000,00
UAH
|
1 | 81 750 000 | Документи |
Дочірнє підприємство "Костянтинівське монтажне управління" Публічного акціонерного товариства "Теплоенергомонтаж" |
82 430 000,00
UAH
|
82 430 000,00
UAH
|
1 | 82 430 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГОСЕРВІС" #34063592 |
Відхилено |
75 031 212,20
UAH
|
13 липня 2020 16:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 15:29
|
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" #30568931 |
Переможець |
81 750 000,00
UAH
|
13 липня 2020 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 11:38
|
Угода про розірвання договору.pdf | укладений |
15 січня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 13:27
|
Додаткова угода №1 (1) (1).pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 15:06
|
Договір.pdf | укладений |
05 серпня 2020 15:05
|
Витяг п.3.5 від 30.07.2020.pdf | укладений |
31 липня 2020 10:49
|
Обгрунтування.pdf | укладений |
31 липня 2020 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 п.4 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 968-30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |