Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт площ відділення жіночої консультації під відділення постнатальної реабілітації та другого етапу виходжування новонароджених Комунального підприємства «Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради» по вул. Олеся Гончара, 27 В
Очікувана вартість
18 568 679,00 UAH
UA-2020-06-19-001214-c f5ced82356ef4f36887529a316158824
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Годня

+380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Володимир Годня
+380532562010
ukb@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 12:38
Очікувана вартість: 18 568 679,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 843,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Умови забезпечення тендерної пропозиції: викладені в тендерній документації.
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт площ відділення жіночої консультації під відділення постнатальної реабілітації та другого етапу виходжування новонароджених Комунального підприємства «Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради» по вул. Олеся Гончара, 27 В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Олеся Гончара, 27 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється після пред’явлення Учасником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3) або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів Пiсляоплата 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата здійснюється після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 10:05
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 17 570 000,00
UAH з ПДВ
17 477 156,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП Полтава Будкомплекс 18 113 528,98
UAH з ПДВ
17 569 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 16:21
Електронний підпис
14 липня 2020 16:20
Документи ст.17.pdf
02 липня 2020 18:23
Електронний підпис
02 липня 2020 18:21
19537 МАРК СТРОЙ p7s.7z
02 липня 2020 18:21
Частина 4.pdf
02 липня 2020 18:18
Частина 3.pdf
02 липня 2020 18:16
Частина 2.pdf
02 липня 2020 18:14
Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

ПП Полтава Будкомплекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Переможець 17 477 156,60
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
17 477 156,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 13:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 13:16
Дод.угода №14_128_юр_20.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 13:13
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2022 15:13
ду13д128юр-20.pdf зміни до договору
29 серпня 2022 15:08
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2022 11:05
Дод угода № 12.pdf зміни до договору
03 травня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 13:53
Додаткова угода № 11.pdf зміни до договору
30 березня 2022 13:44
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2022 08:42
Додаткова угода № 10.pdf зміни до договору
24 березня 2022 08:37
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:32
Дод уг № 9 до дог № 128.pdf зміни до договору
05 січня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:12
Дод уг № 8 до дог № 128.pdf зміни до договору
05 січня 2022 14:01
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 15:58
Дод угода № 6.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 14:30
Додаткова угода№ 4.pdf зміни до договору
29 липня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 15:45
Календарний графік.pdf укладений
21 липня 2020 15:44
Договірна ціна.pdf укладений
21 липня 2020 15:44
Договір.pdf укладений
21 липня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 128-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вартість робіт на 2021 рік зменшити на 1008,00 тис. грн. відповідно до наданого фінансування
Номер договору про закупівлю: 128-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 128-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору закупівлі робіт №128-юр/20 від 21.07.2020 року виклавши другий абзац п. 3.1. в наступній редакції: "Вартість робіт на 2021 рік, відповідно до наданого фінансування, зменшити на 1292,26654 тис. гривень (один мільйон двісті дев'яносто дві тисячі двісті шістдесят шість гривень 54 копійки) (у т.ч. обладнання, що не монтується) з ПДВ 215,37776 тис. гривень і складає 13022,43555 тис гривень (тринадцять мільйонів двадцять дві тисячі чотириста тридцять три гривні 55 копійок) (у т.ч. обладнання, що не монтується) з ПДВ 2108,28891 тис гривень, і може переглядатися Замовниом протягом терміну дії договору в залежності від надання фінансування (бюджетних асигнуван)". Інші умови не змінені цією Додатковою угодою № 9 та залишаються такими, що діють в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 128-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 128-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 128-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 128-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи затримку фінансування витрат замовника (бюджетних призначень) та керуючись п.4 ч.5 Ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 128-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 128-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 16 150 664,23
UAH (в тому числі ПДВ 2 691 777,37 UAH)