Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шляхова,55 у с. Покалів Овруцького району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
3 569 058,00 UAH
UA-2020-06-18-007183-c 902d86d277e14ddea0ec5878afa14e4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 15:05
Очікувана вартість: 3 569 058,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 846,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17845 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шляхова,55 у с. Покалів Овруцького району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11132, Україна, Житомирська область, с. Покалів, Овруцького району, вул. Шляхова, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:08
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
18 червня 2020 16:08
Додаток 7 до тендерної документації.rar
18 червня 2020 16:08
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АртХаус 3 562 590,42
UAH з ПДВ
3 562 590,42
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕПТ 3 564 309,00
UAH з ПДВ
3 564 309,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 14:35
Електронний підпис
15 липня 2020 14:32
Документи переможця 5
15 липня 2020 14:32
Документи переможця 4
15 липня 2020 14:32
Документи переможця 3
15 липня 2020 14:32
Документи переможця 2
15 липня 2020 14:32
Документи переможця 1
06 липня 2020 11:56
Електронний підпис
06 липня 2020 11:55
Тех.завд. Кошторис 4.pdf
06 липня 2020 11:55
Форма ТП.pdf
06 липня 2020 11:55
Тех.завд. Кошторис 3.pdf
06 липня 2020 11:54
Тех.завд. Кошторис 2.pdf
06 липня 2020 11:54
Тех.завд. Розрах ЗП.pdf
06 липня 2020 11:54
Тех.завд. Кошторис 1.pdf
06 липня 2020 11:54
Тех.завд. Графік.pdf
06 липня 2020 11:54
Субпідряд.pdf
06 липня 2020 11:54
Ст.16. Аналог договір.pdf
06 липня 2020 11:54
Ст. 17..pdf
06 липня 2020 11:54
Ст. 16. Фін звітність.pdf
06 липня 2020 11:54
Ст. 16. Працівники.pdf
06 липня 2020 11:54
Ліцензія_ дозвіл.pdf
06 липня 2020 11:54
Реєстр документів.pdf
06 липня 2020 11:54
Інші довідки_ листи.pdf
06 липня 2020 11:54
Інша інформація.pdf
06 липня 2020 11:54
Відгук.pdf
06 липня 2020 11:54
Guarantee_20-43GR0027.rar
06 липня 2020 11:54
521 Покалів.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АртХаус

ПП ЕПТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АртХаус
#34394610
Переможець 3 562 590,42
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АртХаус
#34394610
3 562 590,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:45
Додаткова угода № 2 до Д-ру № 59-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 16:36
Договір № 59-20.pdf зміни до договору
23 липня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 14:48
14438_ГАРАНТІЯ_ВИКОНАННЯ.rar укладений
23 липня 2020 14:47
договір № 59-20.pdf укладений
23 липня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підписаний договір № 59-20 від 23.07.2020 року
Номер договору про закупівлю: 59-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 59-20 від 23.07.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов'язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021 та, відповідно, викласти Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 59-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 562 590,42
UAH (в тому числі ПДВ 593 765,07 UAH)