Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с.Оліївка по вул.Зоряна,72а (південний схід с.Сонячне) Житомирського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
3 679 000,00 UAH
UA-2020-06-18-005458-c a7809fbdd14043e89b18ede29086d491
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 15:49
Очікувана вартість: 3 679 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 396,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18394 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с.Оліївка по вул.Зоряна,72а (південний схід с.Сонячне) Житомирського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12402, Україна, Житомирська область, с.Оліївка Житомирського району, вул. вул.Зоряна,72а (південний схід с.Сонячне)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" 3 668 996,00
UAH з ПДВ
3 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ" 3 616 133,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:24
Електронний підпис
03 липня 2020 15:16
Ліцензія з додатком.PDF
03 липня 2020 15:16
Довідка податкова.PDF
03 липня 2020 15:16
Витяг з реєстру.pdf
03 липня 2020 15:16
26. Пояснення.PDF
03 липня 2020 15:16
63.imd
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ТЗ-10.pdf
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ОПР.PDF
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ЛС2_4-1-3.PDF
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ЛС2_2-1-17.PDF
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ЛС2_2-1-16.PDF
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ЛС1_7-1-1.PDF
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ЛС1_6-1-4.PDF
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ЛС1_6-1-3.PDF
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ЛС1_6-1-2.PDF
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ЛС1_6-1-1.PDF
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ЛС1_4-1-2.PDF
03 липня 2020 15:16
63_ДЦ_ЛС1_4-1-1.PDF
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-8.PDF
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-7.PDF
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-3.PDF
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-15.PDF
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-14.PDF
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-13.PDF
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-12.PDF
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-11.PDF
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-10.PDF
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ИВР.pdf
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ДЦ.pdf
03 липня 2020 15:15
63_ДЦ_ДЦ_3.PDF
03 липня 2020 15:15
2. Технічне завдання.PDF

Публічні документи

15 липня 2020 15:57
Електронний підпис
15 липня 2020 15:55
15_ДЦ_ОПРЛС.rar
15 липня 2020 15:55
Обладнання.rar
15 липня 2020 15:55
15_ДЦ_ССРИЭСН.rar
04 липня 2020 17:10
Електронний підпис
04 липня 2020 16:56
Електронний підпис
04 липня 2020 16:51
Електронний підпис
04 липня 2020 16:47
Тендерна_пропозиція.pdf
04 липня 2020 16:47
Фін_звітність.pdf
04 липня 2020 16:47
Установчі.rar
04 липня 2020 16:47
ТП_оренда.pdf
04 липня 2020 16:47
Технічне_завдання.pdf
04 липня 2020 16:47
Субпідрядник_Ст17.pdf
04 липня 2020 16:47
Ст_17.pdf
04 липня 2020 16:47
Розрахунок_зп.pdf
04 липня 2020 16:47
Працівники_скани.rar
04 липня 2020 16:47
Працівник_Ф3.pdf
04 липня 2020 16:47
Працівник_ІТ_Ф2.pdf
04 липня 2020 16:47
Механізми_власніі.rar
04 липня 2020 16:47
Кошторис3.rar
04 липня 2020 16:47
Кошторис2.rar
04 липня 2020 16:47
Кошторис1.rar
04 липня 2020 16:47
Календарний_графік.pdf
04 липня 2020 16:47
Гарантія_банку.rar
04 липня 2020 16:47
Аналогічний_договір.rar
04 липня 2020 16:47
15.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"
#35200610
Відхилено 3 499 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 18:15
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"
#42458956
Відхилено 3 500 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 17:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 17:40

Документи

09 липня 2020 18:15
Електронний підпис
09 липня 2020 18:14
протокол 428.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Привести у відповідність інформацію у відомості про обладнення Матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання робіт з наданими документами 2. Не надані інвентарні картки обліку на механізми, які враховані в складі загальновиробничих витрат .

Документи

15 липня 2020 17:46
Електронний підпис
15 липня 2020 17:44
протокол № 461.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
15 липня 2020 17:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі