Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 39290000-1 – Фурнітура різна (Похоронна атрибутика)
Очікувана вартість
2 355 780,00 UAH
UA-2020-06-18-005074-c bdbc810fea834e1392b78ab08ab77733
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Горбатенко

+380674425778 mdrsdp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21926724
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ, будинок 18, приміщення 119
Контактна особа: Денис Горбатенко
+380674425778
mdrsdp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 22:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:44
Очікувана вартість: 2 355 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 557,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Місце поставки товарів: вул. Полігонна, буд. 18-Б, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., Україна, 49000.
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування):не потребується.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4719 штуки
Код ДК 021:2015: 39290000-1 – Фурнітура різна (Похоронна атрибутика)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Олександра Поля, буд. 18, приміщення 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата 100% вартості Товару проводиться протягом 180 календарних днів після реалізації товару та після отримання оплати за такий Товар від споживачів (замовників). Оплата здійснюється у безготівковій формі, на банківський поточний рахунок Постачальника на підставі рахунка Постачальника. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рісінська Вікторія Павлівна 1 818 980,00
UAH з ПДВ
1 818 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гарькавий Володимир Ілліч 1 870 780,00
UAH з ПДВ
1 870 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Столяров Станіслав Миколайович 2 063 680,00
UAH з ПДВ
2 063 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2020 15:54
Електронний підпис
11 липня 2020 15:52
Довідка ч.2 ст. 17
11 липня 2020 15:52
Довідка п.12 ст.17
11 липня 2020 15:52
Довідка МВС
04 липня 2020 18:39
Електронний підпис
04 липня 2020 18:35
стор. 145-243.pdf
04 липня 2020 18:35
стор. 59-144.pdf
04 липня 2020 18:35
стор. 2-58.pdf
04 липня 2020 18:35
стор. 1 (Реєстр).jpeg
29 червня 2020 17:17
Електронний підпис
29 червня 2020 17:00
стор.1. Реєстр.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 10:55
Паспорт.PDF
02 липня 2020 10:55
Тендер.PDF

Публічні документи

03 липня 2020 14:38
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 14:38
Пояснення.pdf
03 липня 2020 14:38
Копія паспорта.pdf
03 липня 2020 14:38
Калькуляція.pdf

Конфіденційні документи

03 липня 2020 14:38
Податкова декларація.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить комерційну таємницю

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рісінська Вікторія Павлівна

ФОП Гарькавий Володимир Ілліч

ФОП Столяров Станіслав Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рісінська Вікторія Павлівна
#2537412942
Переможець 1 818 980,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 08:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 08:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рісінська Вікторія Павлівна
#2537412942
1 818 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2022 10:05
Звіт про виконання договору.pdf укладений
27 травня 2022 10:04
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2022 10:01
ДУ № 4 договір №39 від 20.07.20.pdf зміни до договору
27 травня 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:27
ДУ №3 від 30 березня.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 09:48
ДУ39-2.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:12
ДУ.39-1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 13:49
договір № 39 від 20.07.2020р.pdf укладений
20 липня 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Цей договор набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.03.2021р., а в частині розрахунку до повного виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено п.п. 4.1 в новій редакції: Загальна сума цього Договору становить: 968011 грн.00 коп. (дев’ятсот шістдесят вісім тисяч одинадцять грн. 00 коп.) без ПДВ. Внесено відповідні зміни до специфікації.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявною заборгованістю Покупця за поставлений товар, Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до повного виконання його Сторонами, а саме: оплати Покупцем за поставлений товар.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено п.п. 4.1 в новій редакції: Загальна сума цього Договору становить: 792304 грн.00 коп. без ПДВ. Внесено відповідні зміни до специфікації та виправлення до попередньої додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 26 травня 2022
Сума оплати за договором: 792 304,00
UAH