Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0, Комп’ютерне обладнання (багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
945 000,00 UAH
UA-2020-06-18-004625-b 8ff687d93c1c4adfb6e3136a26a2dc6b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Личана Тетяна Володимирівна

0564920308 vdzue@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1,
Контактна особа: Личана Тетяна Володимирівна
0564920308
vdzue@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:30
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:30
Очікувана вартість: 945 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


75 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штуки
30230000-0, Комп’ютерне обладнання (багатофункціональні пристрої)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:35
Перелік змін (7).docx
26 червня 2020 15:35
ТД зі змінами 43.doc
18 червня 2020 16:06
проект договору (10).doc
18 червня 2020 16:06
ТД 43.doc
26 червня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:35
Перелік змін (7).docx
26 червня 2020 15:35
ТД зі змінами 43.doc
18 червня 2020 16:06
проект договору (10).doc
18 червня 2020 16:06
ТД 43.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-09-000020 ● 1f1006af5b7748d7b7141a060387fb28
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2020 21:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.07.2020 № 132

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-06-18-004625-b 18.06.2020 Виконавчий комітет Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 04052169)
Інформація, отримана від громадських організацій, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про розгляд висновку Держаудитслужби та рішення Замовника Відповідно до вимог ч. 11 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються відомості, в тому числі, щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником у тендерній документації визначено що тендерні пропозиції вважаються дійсними 90 днів з моменту розкриття тендерних пропозицій. Оскільки Законом замовнику надано право встановлення строку більшого за 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а тендерна документація передбачає що тендерна пропозиція учасника буде дійсною протягом 92 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то замовником дотримано вимоги Закону та імперативної норми. Крім того, Замовником 26.06.2020 внесені зміни до п. 4 розділу ІІІ тендерної документації, де зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник не вбачає в своїх діях порушень, оскільки дотримано вимоги та принципи Закону. Інформуємо, що видатки на дану закупівлю скорочено, тому її буде визнано такою що не відбулась відповідно до п.2 ч.5 ст.32 Закону.

2020-07-28 13:07:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 842 094,00
UAH з ПДВ
842 094,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 865 843,20
UAH з ПДВ
865 843,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 909 600,00
UAH з ПДВ
889 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ» 909 966,96
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМАРТПРОФІ" 944 973,73
UAH з ПДВ
944 973,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:21
Електронний підпис
03 липня 2020 15:20
інші документи.pdf
03 липня 2020 15:06
технічні вимоги.pdf
03 липня 2020 15:06
Biдповідність ст 17.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 11:38
Електронний підпис
03 липня 2020 11:36
7.5. Гарантійний лист.zip
03 липня 2020 11:36
7.4. Лист-гарантія.zip
03 липня 2020 11:35
7.1. Лист-розяснення.zip

Публічні документи

03 липня 2020 20:20
Електронний підпис
03 липня 2020 17:34
Юридичні документи.rar
03 липня 2020 17:34
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 17:34
ПРОЕКТ Дог-ру.pdf
03 липня 2020 17:34
Досвід постачання.rar
03 липня 2020 17:32
Юридичні документи.rar
03 липня 2020 17:32
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 17:32
ПРОЕКТ Дог-ру.pdf
03 липня 2020 17:32
Досвід постачання.rar

Публічні документи

03 липня 2020 16:21
СКАЙВЕЛЛ.pdf
03 липня 2020 16:21
СКАЙВЕЛЛ.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 16:14
Статут_Смартпрофі.pdf
03 липня 2020 16:14
Лист санкції.pdf
03 липня 2020 16:14
Лист гарантія.pdf
03 липня 2020 16:14
Анкета Смартпрофі.pdf
03 липня 2020 16:14
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 16:14
Специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМАРТПРОФІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Очікує рішення 842 094,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 12:09

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 липня 2020 13:11
Кінець періоду оскарження: 08 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 08 серпня 2020 00:02
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Видатки на дану закупівлю скорочено, тому прийнято рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся
Документи:
28 липня 2020 13:11
Електронний підпис
28 липня 2020 13:11
Витяг відміна БФП.doc