Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052169 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
Контактна особа: |
Личана Тетяна Володимирівна 0564920308 vdzue@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 11:30 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 11:30 |
Очікувана вартість: | 945 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 15:35 |
Перелік змін (7).docx | |
26 червня 2020 15:35 |
ТД зі змінами 43.doc | |
18 червня 2020 16:06 |
проект договору (10).doc | |
18 червня 2020 16:06 |
ТД 43.doc |
26 червня 2020 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2020 15:35 |
Перелік змін (7).docx
|
|||
26 червня 2020 15:35 |
ТД зі змінами 43.doc
|
|||
18 червня 2020 16:06 |
проект договору (10).doc
|
|||
18 червня 2020 16:06 |
ТД 43.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-09-000020 ● 1f1006af5b7748d7b7141a060387fb28
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2020 21:38 |
09.07.2020 № 132
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-06-18-004625-b 18.06.2020 Виконавчий комітет Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 04052169)
Інформація, отримана від громадських організацій, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд висновку Держаудитслужби та рішення Замовника Відповідно до вимог ч. 11 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються відомості, в тому числі, щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником у тендерній документації визначено що тендерні пропозиції вважаються дійсними 90 днів з моменту розкриття тендерних пропозицій. Оскільки Законом замовнику надано право встановлення строку більшого за 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а тендерна документація передбачає що тендерна пропозиція учасника буде дійсною протягом 92 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то замовником дотримано вимоги Закону та імперативної норми. Крім того, Замовником 26.06.2020 внесені зміни до п. 4 розділу ІІІ тендерної документації, де зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник не вбачає в своїх діях порушень, оскільки дотримано вимоги та принципи Закону. Інформуємо, що видатки на дану закупівлю скорочено, тому її буде визнано такою що не відбулась відповідно до п.2 ч.5 ст.32 Закону.
2020-07-28 13:07:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
842 094,00
UAH з ПДВ
|
842 094,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
865 843,20
UAH з ПДВ
|
865 843,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" |
909 600,00
UAH з ПДВ
|
889 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ» |
909 966,96
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМАРТПРОФІ" |
944 973,73
UAH з ПДВ
|
944 973,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Очікує рішення |
842 094,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 12:09
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 13:11 |
Кінець періоду оскарження: | 08 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 08 серпня 2020 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Видатки на дану закупівлю скорочено, тому прийнято рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся |
28 липня 2020 13:11
|
Електронний підпис |
28 липня 2020 13:11
|
Витяг відміна БФП.doc |