Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція І поверху частини нежитлової будівлі операційного корпусу під відділення екстреної медичної допомоги по вул. Здоров'я, 1 в м. Бердичів» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
8 338 000,00 UAH
UA-2020-06-18-003767-c 58a5123d77e44dbb9d8014c77045bf99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 15:23
Очікувана вартість: 8 338 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41689 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція І поверху частини нежитлової будівлі операційного корпусу під відділення екстреної медичної допомоги по вул. Здоров'я, 1 в м. Бердичів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:56
Перелік змін.pdf
03 липня 2020 13:55
Тендерна документація зі змінами.docx
18 червня 2020 12:37
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
18 червня 2020 12:37
Додаток 7 до тендерної документації.rar
03 липня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:56
Перелік змін.pdf
03 липня 2020 13:55
Тендерна документація зі змінами.docx
18 червня 2020 12:37
Тендерна документація.docx
18 червня 2020 12:37
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
18 червня 2020 12:37
Додаток 7 до тендерної документації.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000012 ● 2c0c4923c5d04e8585904f5e25877f14
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 13:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.01.2021 № 3

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 20.01.2021 №003100-18/696-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.01.2021 №3

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-06-18-003767-c 18.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-29 11:51:18

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Реконструкція І поверху частини нежитлової будівлі операційного корпусу під відділення екстреної медичної допомоги по вул. Здоров'я, 1 в м. Бердичів» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-18-003767-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:

1. Чому Замовником повідомлення про внесення змін до договору будівельного підряду від 04.08.2020 № 66-20 оприлюднено 18 серпня 2020 року, зважаючи, що датою внесення змін до договору відповідно до інформації опублікованій в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, є 04 серпня 2020?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-03 13:20:47

Відповідь на звернення

У відповідь на запит про надання пояснень Західному офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) від 29.01.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція І поверху частини нежитлової будівлі операційного корпусу під відділення екстреної медичної допомоги по вул. Здоров'я, 1 в м. Бердичів» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-18-003767-c), Департамент регіонального розвитку повідомляє, що відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 р. № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», після виникнення змін у мережі внаслідок внесення змін у річний розпис місцевих бюджетів та помісячний розпис, що підтверджується довідкою про зміни до річного розпису бюджету на 2020 рік від 11.08.2020 №359, що відбулося після внесення змін до рішення відповідної ради про місцевий бюджет, Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА було подано до органу Державної казначейської служби України «Реєстр змін до мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету на 2020 рік».
Після внесення змін у мережу Департаменту, нами було подано Заявку на відкриття рахунків по КПКВК № 617369, за яким відбувалося фінансування проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, як наслідок станом на 14.08.2020 року Головним управлінням Державної казначейської служби України у Житомирській області було відкрито рахунки, про свідчить повідомлення про відкриття рахунків від 14.08.2020.
Кошторис по КПКВК №617369 «Реалізації проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах» був затверджений Житомирською обласною державною адміністрацією 17.08.2020 та зареєстрований в органах казначейства 18.08.2020.
Таким чином, станом на дату первісного оприлюднення Договору, органи казначейської служби не здійснили відкриття рахунків з яких повинна відбуватися оплата виконаних робіт, що унеможливовило повне зазначення реквізитів Замовника. Впраховуючи це, 18.08.2020 одразу після відкриття казначейських рахунків, було внесено в реквізити Замовника інформацію, що була відстуня та повторно опубліковано Договір з метою реєстрації Договору в органах Казначейства.
Додаток:
- Довідка про до річного розпису бюджету на 2020 рік.
- Копія повідомлення про відкриття рахунків від 14.08.2020 року.
- Затвердження кошторису на 2020 рік.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок Західного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Реконструкція І поверху частини нежитлової будівлі операційного корпусу під відділення екстреної медичної допомоги по вул. Здоров'я, 1 в м. Бердичів» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція) за ідентифікатором UA-2020-06-18-003767-c, яким при здійсненні аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тетерів-Будпроект» (далі – учасник) встановлено порушення вимог п. 11 ч. 1 ст. 10 п. 1 ч. 1 статті 31 Закону, зазначаємо наступне: Стосовно твердження, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено Замовником з порушенням термінів визначених частиною першою статті 10 Закону, пояснюємо наступне: Під час повторної публікації Договору 66-20 у системі електронних закупівель було допущено технічну помилку при обранні дати у графі «Дата внесення змін до договору», оскільки фактично даною датою визначено 18.08.2020 року. За результатом виявлення даної помилки було складено відповідний протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку від 18.08.2020 року, який додається. Також повідомляємо, що повторна публікація Договору 66-20 відбулася у зв'язку із наступним. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 р. № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», після виникнення змін у мережі внаслідок внесення змін у річний розпис місцевих бюджетів та помісячний розпис, що підтверджується довідкою про зміни до річного розпису бюджету на 2020 рік від 11.08.2020 №359, що відбулося після внесення змін до рішення відповідної ради про місцевий бюджет, Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА було подано до органу Державної казначейської служби України «Реєстр змін до мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету на 2020 рік». Після внесення змін у мережу Департаменту, нами було подано Заявку на відкриття рахунків по КПКВК № 617369, за яким відбувалося фінансування проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, як наслідок станом на 14.08.2020 року Головним управлінням Державної казначейської служби України у Житомирській області було відкрито рахунки, про свідчить повідомлення про відкриття рахунків від 14.08.2020. Кошторис по КПКВК №617369 «Реалізації проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах» був затверджений Житомирською обласною державною адміністрацією 17.08.2020 та зареєстрований в органах казначейства 18.08.2020. Таким чином, станом на дату первісного оприлюднення Договору, органи казначейської служби не здійснили відкриття рахунків з яких повинна відбуватися оплата виконаних робіт, що унеможливило повне зазначення реквізитів Замовника. Враховуючи це, 18.08.2020 одразу після відкриття казначейських рахунків, до зазначеного Договору № 66-20 від 04.08.2020 року, використовуючи письмове приладдя у вигляді кулькової ручки з чорнилом синього кольору, у графі «р/р» реквізитів Замовника Розділу XXV Договору було внесено відсутню раніше інформацію, а саме - номери наданих Казначейством розрахункових рахунків, з повторною публікацією даного Договору задля його реєстрації в органах Казначейства. Слід зазначити, що законодавство, яким регулюються відносини у сфері здійснення публічних закупівель, не містить заборон чи будь-яких обмежень, що стосуються повторної публікації договору за результатом проведення закупівлі. Висновком моніторингу також зазначено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону, а саме: проект договору Замовника не містить пунктів 7.2.6 та 17.7, тоді як укладений Договір містить вищезазначену інформацію та, відповідно до частини першої статті 43 Закону, Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог згаданої частини четвертої статті 41 Закону. Замовник не погоджується із цим твердженням, у зв'язку із наступним. Відповідно до ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; Договір 71-20 укладено за результатами відкритих торгів, отже дана умова нікчемності договору не може бути застосована до Договору 66-20. 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; Ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; Повідомлення про намір укласти Договір, у чіткій відповідності із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено 20.07.2020, а сам Договір 66-20 укладено 04.08.2020, тобто на 15 день після оприлюднення повідомлення, що цілком відповідає строку визначеному в ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Договір 66-20 укладено 04.08.2020, через 15 днів, після розміщення повідомлення про намір його укласти, що відповідає строкам визначеним частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 7 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві Постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 (зі змінами), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Закупівля робіт за рахунок державних коштів здійснюється в порядку та на умовах, визначених законодавством. Договір підряду, що укладається на підставі державного замовлення, повинен відповідати умовам цього замовлення. Відтак, договір підряду, який укладено з ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» за результатом проведення закупівлі, повністю відповідає як умовам замовлення та тендерної документації замовника, так і акцептованій тендерній пропозиції самого учасника. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що Договір 66-20 відповідає вимогам законодавства, укладений у відповідності до процедури визначеної Законом України «Про публічні закупівлі» та не підпадає під жодний випадок нікчемності договору, визначений ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що Договір 66-20 відповідає вимогам законодавства, укладений у відповідності до процедури визначеної Законом України «Про публічні закупівлі» та не підпадає під жодний випадок нікчемності договору, визначений ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, на виконання норм ч. 9 ст. 8 Закону, просимо Західний офіс державної аудиторської служби України протягом 5 робочих днів переглянути та змінити висновок за результатом моніторингу даної закупівлі з урахуванням поданих документів та аргументованих заперечень.

2021-02-15 13:54:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі враховуючи пояснення Замовника - усунуто

2021-02-22 16:11:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 7 969 542,00
UAH з ПДВ
7 844 472,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 8 015 159,16
UAH з ПДВ
7 865 159,16
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОЛІССЯ-ІНТЕРБУД" 8 220 733,18
UAH з ПДВ
8 220 733,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАН-ДОР" 8 299 516,88
UAH з ПДВ
8 299 516,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 17:34
Електронний підпис
30 липня 2020 17:29
Довідка податкова
30 липня 2020 17:25
Довідка ст.17 ч. 1 п.3
30 липня 2020 17:25
Довідка ст.17 ч.1 п.2
30 липня 2020 17:25
Довідка банкрутство
27 липня 2020 14:21
Довідка ст 17 ч.1 п.11
27 липня 2020 14:21
Довідка ст 17 ч.1 п. 12
27 липня 2020 14:21
Довідка ст 17 ч.2
24 липня 2020 15:15
Довідка УМВС
14 липня 2020 17:43
Електронний підпис
14 липня 2020 17:42
5. Копії документів.pdf
14 липня 2020 17:42
1. Реєстр.pdf
14 липня 2020 17:42
8. Довідка досвід.pdf
14 липня 2020 17:42
3. Довідка обладнання.pdf
14 липня 2020 17:42
44. Розрахунки до ДЦ.pdf
14 липня 2020 17:41
37. Копія Статуту.pdf
14 липня 2020 17:41
36. Копія Витягу ПДВ.pdf
14 липня 2020 17:41
34. Guarantee_20-43GR0025.rar
14 липня 2020 17:41
25. Розрахунок в АВК.rar
14 липня 2020 17:41
15. Договірна ціна.pdf
14 липня 2020 17:41
13. Довідки ст 17.pdf
14 липня 2020 17:41
10. Відгук.pdf
14 липня 2020 17:41
6. Довідка працівники.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 22:40
Електронний підпис
13 липня 2020 22:39
3 Технічна частина1.zip
13 липня 2020 22:39
ДЦ1_2 випр.pdf
13 липня 2020 22:39
4 Кваліфікація3.zip
13 липня 2020 22:39
5 Інші документи.zip
13 липня 2020 22:39
4 Кваліфікація2.zip
13 липня 2020 22:39
ДЦ2_2 випр.pdf
13 липня 2020 22:39
4 Кваліфікація1.zip
13 липня 2020 22:39
2 Забезпечення.zip
13 липня 2020 22:39
ДЦ1_1 випр.pdf
13 липня 2020 22:39
ДЦ2_1 випр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

ТОВ "ПОЛІССЯ-ІНТЕРБУД"

ТОВ "БЛАН-ДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Переможець 7 844 472,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 18:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
7 844 472,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:11
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 17:12
66-20.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 15:02
Договір.pdf укладений
04 серпня 2020 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 66-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 66-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 66-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 844 472,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 307 412,00 UAH)