Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками)» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Services on technical supervision over performance of works on object: «Current average repair of the highway of the general use of the state value M-19 Domanove (on Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (on Bucharest) km 345 + 000 - km 447 + 904 separate sites) "(71520000-9 - Services for the supervision of construction works)
Очікувана вартість
17 727 903,00 UAH
UA-2020-06-18-002519-a bf389079d0514651808a45abf144ccb3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Ternopil region
National ID: 25887079
Contact point: Striletska Mariia
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:56
Очікувана вартість: 17 727 903,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 639,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88600 UAH
Publication date: 18 червня 2020 18:15
Enquiries until: 14 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 20 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 17 727 903 UAH including VAT
Minimal lowering step: 88 640 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні в електронній системі закупівель. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Електронна гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розгорнути Згорнути
All documents of the tender proposal prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Documents drawn up by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, minutes of meetings, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc. Exceptions are also standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods, works or services to be procured, provided for in existing international or national standards, norms and regulations, set out in the language of their common application; information when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not exclusively, the address of the Internet, e-mail address, trademark (mark for goods and services), common international terms).
If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.
Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal: To confirm the authenticity of the original official documents of the participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille" (apostille), if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.
The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice).
The document confirming the submission of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine.
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement in the electronic procurement system. The guarantee must take effect from the date of its provision. The electronic guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the balance of the account issued by the Guarantor Bank, certified by the seal of the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of the Guarantor Bank to confirm the authority of such Authorized Person from the Guarantor Bank.
It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками)»
(71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Services on technical supervision over performance of works on object: «Current average repair of the highway of the general use of the state value M-19 Domanove (on Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (on Bucharest) km 345 + 000 - km 447 + 904 separate sites) "(71520000-9 - Services for the supervision of construction works)
CPV: 71520000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником на підставі належним чином оформлених звітів про надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 17:33
перелік змін до тендерної документації № 3.pdf
17 липня 2020 17:33
тендерна документація технагляд М-19 нова редакція 3.docx
10 липня 2020 15:48
тендерна документація технагляд М-19 нова редакція 2.docx
03 липня 2020 14:13
тендерна документація технагляд М-19 нова редакція.docx
18 червня 2020 18:12
тендерна документація технагляд М-19.docx
17 липня 2020 17:33
Додаток 2 Технічне завдання нова редакція.docx
18 червня 2020 18:12
Додаток 2 Технічне завдання.docx
10 липня 2020 15:48
перелік змін до тендерної документації № 2.pdf
10 липня 2020 15:48
Додаток 3 Проект Договору нова редакція 2.docx
03 липня 2020 14:13
Додаток 3 Проект Договору нова редакція.docx
18 червня 2020 18:12
Додаток 3 Проект Договору.docx
10 липня 2020 15:48
Додаток 1 Перелiк_документiв нова редакція 2.docx
03 липня 2020 14:13
Додаток 1 Перелiк_документiв нова редакція.docx
18 червня 2020 18:12
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx
03 липня 2020 14:13
Перелік змін до тендерної документації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження кваліфікаційних вимог
Дата подання: 30 червня 2020 15:26
Дата відповіді: 03 липня 2020 14:17
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи може учасник для підтвердження відповідності таким критеріям як "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( а саме наявність інженера технічного нагляду)" та " Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) згідно форми наведеної Таблиці 1, які будуть залучені при наданні послуг, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації. Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин інженерів з технічного нагляду, інформація про яких, буде зазначена, а отже не може залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Для підтвердження інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник також не може залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців тому, що Учасник має підтвердити саме власний досвід виконання аналогічного договору.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000007 ● d38bf6becf8d4e3e8fabd0bad3b7ef16
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 09:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.09.2020 №58
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Ганна ШКЛЯР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.09.2020 №58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

3. UA-2020-06-18-002519-a від 18.06.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-18 10:57:36

Запит про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками)» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-18-002519-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Замовником допущено до аукціону пропозиції Консорціуму «ІНСІ» та Представництва «DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI».
Аналізом пропозиції Консорціуму «ІНСІ» встановлено, що учасником відповідно до вимог тендерної документації не подано:
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- гарантійного листа, яким гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції.
Також, моніторингом установлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 24.07.2020 року (дата подання тендерної пропозиції Консорціум «ІНСІ») та станом на 18.09.2020 року відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме: дата народження, серія та номер паспорта громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника Лазаренко Ю.В.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити чому не відхилені пропозицію Консорціуму «ІНСІ», як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, моніторингом установлено, що переможцем торгів Представництвом «DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI», на порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6, 12, 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити чому не відхилені пропозицію переможця представництво «DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI».
При цьому, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник відміняє торги.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-23 16:19:16

Відповідь на запит

Враховуючи наведені вами факти та у звязку з неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, дану процедуру закупівлі буде відмінено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедура закупівлі відмінена відповідно до протокольного рішення тендерного комітету від 01.10.2020

2020-10-01 16:07:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

порушення усунуто

2020-10-07 13:49:46

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 серпня 2020
UA-2020-06-18-002519-abf389079d0514651808a45abf144ccb3
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Учасник Документи Рішення Додатково
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI Документи
Допущено до аукціону
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 17:25

Публічні документи

24 липня 2020 17:30
Електронний підпис
24 липня 2020 17:30
Електронний підпис
24 липня 2020 15:25
Електронний підпис
24 липня 2020 15:25
Електронний підпис
24 липня 2020 14:52
64_Статут Долсар.pdf
24 липня 2020 14:52
58_Проект договору.pdf
24 липня 2020 14:52
41_Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 14:52
22_Працівники_Гель В.Ф.pdf
24 липня 2020 14:52
80_Гарантіи_нии_ лист.pdf

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 16:29
Електронний підпис
24 липня 2020 16:29
Електронний підпис
24 липня 2020 16:29
гарантійний лист (1).pdf
24 липня 2020 16:29
перелік документів.pdf
24 липня 2020 16:29
банківська гарантія.rar
24 липня 2020 16:26
Електронний підпис
24 липня 2020 16:26
Електронний підпис
24 липня 2020 15:47
Електронний підпис
24 липня 2020 15:47
Електронний підпис
24 липня 2020 15:36
Електронний підпис
24 липня 2020 15:36
Електронний підпис
24 липня 2020 15:36
розрахунок.pdf
24 липня 2020 15:36
листи-гарантії.pdf
24 липня 2020 15:36
лист згода ТЗ.pdf
24 липня 2020 15:35
довідка ст.17.pdf
24 липня 2020 15:35
довідка обєднання.pdf
24 липня 2020 15:35
довідка Директор.pdf
24 липня 2020 15:35
Накази техн нагляд.rar
24 липня 2020 15:35
працівники.rar
24 липня 2020 15:35
ІНСІ.pdf
24 липня 2020 15:35
Т.С..pdf
24 липня 2020 15:35
Сертифікат.pdf
24 липня 2020 15:35
Договір_Mega-Adabag (1).pdf
24 липня 2020 15:35
лицензия 36703.pdf
24 липня 2020 15:35
офіс, обладнання.rar
24 липня 2020 15:35
звіт про прибутки.pdf
24 липня 2020 15:35
Баланс.pdf
24 липня 2020 15:35
ІНСІ.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: - вказано недостатню кількість сертифікованих інженерів з технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг обєктів класу наслідків СС3 (п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації); - надано копії наказів про призначення відповідальних іжненерів технічного нагляду за аналогічими обєктами класу наслідків СС3 не по всіх інженерах технічного нагляду (п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - вказати достатню кількість сертифікованих інженерів з технічногонагляду за будівництвом автомобільних доріг обєктів класу наслідків СС3; - надати копії наказів про призначення відповідальних інженерів технічного нагляду за аналогічними обєктами класу наслідків СС3 по всіх інженерах технічного нагляду.

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 17:45
установчі.rar
24 липня 2020 17:45
Самсоновнаказ.pdf
24 липня 2020 17:45
працівники.rar
24 липня 2020 17:45
Юнір, 1.pdf
24 липня 2020 17:45
офіс, обладнання.rar
24 липня 2020 17:45
Додаткова угода №3.pdf
24 липня 2020 17:45
банківська гарантія.rar
24 липня 2020 17:45
лист-відгук.pdf
24 липня 2020 17:45
договір+опис.pdf
24 липня 2020 17:45
акти-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI 15 157 304,95
UAH з ПДВ
15 157 304,95
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 15 955 860,67
UAH з ПДВ
15 955 860,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 17:30
Електронний підпис
24 липня 2020 17:30
Електронний підпис
24 липня 2020 15:25
Електронний підпис
24 липня 2020 15:25
Електронний підпис
24 липня 2020 14:52
64_Статут Долсар.pdf
24 липня 2020 14:52
58_Проект договору.pdf
24 липня 2020 14:52
41_Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 14:52
22_Працівники_Гель В.Ф.pdf
24 липня 2020 14:52
80_Гарантіи_нии_ лист.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 16:29
Електронний підпис
24 липня 2020 16:29
Електронний підпис
24 липня 2020 16:29
гарантійний лист (1).pdf
24 липня 2020 16:29
перелік документів.pdf
24 липня 2020 16:29
банківська гарантія.rar
24 липня 2020 16:26
Електронний підпис
24 липня 2020 16:26
Електронний підпис
24 липня 2020 15:47
Електронний підпис
24 липня 2020 15:47
Електронний підпис
24 липня 2020 15:36
Електронний підпис
24 липня 2020 15:36
Електронний підпис
24 липня 2020 15:36
розрахунок.pdf
24 липня 2020 15:36
листи-гарантії.pdf
24 липня 2020 15:36
лист згода ТЗ.pdf
24 липня 2020 15:35
довідка ст.17.pdf
24 липня 2020 15:35
довідка обєднання.pdf
24 липня 2020 15:35
довідка Директор.pdf
24 липня 2020 15:35
Накази техн нагляд.rar
24 липня 2020 15:35
працівники.rar
24 липня 2020 15:35
ІНСІ.pdf
24 липня 2020 15:35
Т.С..pdf
24 липня 2020 15:35
Сертифікат.pdf
24 липня 2020 15:35
Договір_Mega-Adabag (1).pdf
24 липня 2020 15:35
лицензия 36703.pdf
24 липня 2020 15:35
офіс, обладнання.rar
24 липня 2020 15:35
звіт про прибутки.pdf
24 липня 2020 15:35
Баланс.pdf
24 липня 2020 15:35
ІНСІ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI
#3100607433
Переможець 15 157 304,95
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI
#3100607433
15 157 304,95
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 16:02
Кінець періоду оскарження: 12 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 12 жовтня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити торги щодо предмету закупівлі: Технічний нагляд за капітальним ремонтом на об’єкті: Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками)» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), номер оголошення- UA-2020-06-18-002519-a у відповідності до ч. 1 ст. 32 Закону, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та враховуючи висновок ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу закупівлі від 01.10.2020
Документи:
01 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:01
протокол відміни.pdf