Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160701 Болград-Табаки-Залізничне, на ділянці км 0+000 - км 3+300, Одеська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе)
Очікувана вартість
70 747 096,00 UAH
UA-2020-06-18-002381-a ecab54637a7e45db814399a4d7d0b62e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 12:12
Очікувана вартість: 70 747 096,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160701 Болград-Табаки-Залізничне, на ділянці км 0+000 - км 3+300, Одеська область. (Джерело фінансування - кошти державного та/або місцевого та/або інших бюджетів.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Детально у проекті договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:55
Проект договору КР (1).doc
18 червня 2020 16:55
ТД_КРС160701 Болград-Табаки від_18_06_20 (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000033 ● 6a133ebb6fb74b13923d6cd757a530a4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020 14:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352

Витяг з переліку процедур закупівель
6 UA-2020-06-18-002381-a 18.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 70 650 000,00
UAH з ПДВ
70 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 70 680 000,00
UAH з ПДВ
70 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:39
Електронний підпис
17 липня 2020 16:37
Документи переможця.pdf
15 липня 2020 11:35
Електронний підпис
05 липня 2020 17:17
Електронний підпис
05 липня 2020 17:16
Аналогічний договір.pdf
05 липня 2020 17:16
Персонал.pdf
05 липня 2020 17:16
Техніка.pdf
05 липня 2020 17:16
Лабораторія.pdf
05 липня 2020 17:16
АБЗ.pdf
05 липня 2020 17:16
персонал.doc
05 липня 2020 17:16
техніка.doc
05 липня 2020 17:16
Повноваження.pdf
05 липня 2020 17:16
Інші документи.pdf
05 липня 2020 17:16
Гарантія 016-001-24058-2020.zip
05 липня 2020 17:16
80-02-19.pdf.p7s.p7s
05 липня 2020 17:16
Гарантія Заявка 80-02-19.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 10:52
Електронний підпис
03 липня 2020 10:45
гар 586.rar
03 липня 2020 10:44
78. Проект договору.PDF
03 липня 2020 10:44
75. Технічне завдання.PDF
03 липня 2020 10:44
74. Форма 4-ОПП.pdf
03 липня 2020 10:44
73. Статут.PDF
03 липня 2020 10:44
70. Скан витягу ПДВ.pdf
03 липня 2020 10:44
7. Лист від БК Ескадор.PDF
03 липня 2020 10:44
68. Опис.pdf
03 липня 2020 10:44
66. Ліцензія.pdf
03 липня 2020 10:44
63. Відомості ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2020 10:44
62. Витяг зі статуту.PDF
03 липня 2020 10:44
61. Формальні помилки.pdf
03 липня 2020 10:44
60. лист-згода.PDF
03 липня 2020 10:44
6. ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
03 липня 2020 10:44
46. Довідка по ст. 17.PDF
03 липня 2020 10:44
45. Гарантійний лист.PDF
03 липня 2020 10:44
44. Гарантійний лист.PDF
03 липня 2020 10:44
43. Рішення Оттема.PDF
03 липня 2020 10:44
10. Транспортна схема.PDF
03 липня 2020 10:44
42. Швець РВ.PDF
03 липня 2020 10:44
41. Устуянов.PDF
03 липня 2020 10:44
40. Іванов.PDF
03 липня 2020 10:43
39. Тихоненко.PDF
03 липня 2020 10:43
38. Терещенко.PDF
03 липня 2020 10:43
37. Танцюра.PDF
03 липня 2020 10:43
36. Сулима.PDF
03 липня 2020 10:43
35. Мордик.PDF
03 липня 2020 10:43
34. Молозін.PDF
03 липня 2020 10:43
33. Маренич.PDF
03 липня 2020 10:43
32. Мамалига.PDF
03 липня 2020 10:43
31. Колесник.PDF
03 липня 2020 10:43
30. Кілор.PDF
03 липня 2020 10:43
29. Кириленко.PDF
03 липня 2020 10:43
28. Зібровський.PDF
03 липня 2020 10:43
27. Дудьєв.PDF
03 липня 2020 10:43
26. Гриценко.PDF
03 липня 2020 10:43
25. Гончар.PDF
03 липня 2020 10:43
24. Гайдай.PDF
03 липня 2020 10:43
23. Боцу.PDF
03 липня 2020 10:43
22. Бортневський.PDF
03 липня 2020 10:43
21. Блажко.PDF
03 липня 2020 10:43
20. Березовський.PDF
03 липня 2020 10:43
19. Андрюшин.PDF
03 липня 2020 10:43
18. Ангелов.PDF
03 липня 2020 10:43
56. КБ 121.19 ч.7.pdf
03 липня 2020 10:43
55. КБ 121.19 ч.6.pdf
03 липня 2020 10:43
54. КБ часть 5.pdf
03 липня 2020 10:43
53. КБ 121.19 ч...4.pdf
03 липня 2020 10:43
52. КБ 121.19 ч...3.pdf
03 липня 2020 10:43
51. КБ 121.19 ч.2.pdf
03 липня 2020 10:43
50. КБ 121.19 ч.1.PDF
03 липня 2020 10:43
48. Договір №121-19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
Переможець 70 300 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 16:18

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Евродор», поданій на торги «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160701 Болград-Табаки-Залізничне, на ділянці км 0+000 - км 3+300, Одеська область» 1. Перелік виявлених невідповідностей: - У складі поданої тендерної пропозиції ТОВ «Евродор» надав «Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 02 липня 2020 року №731, в якій виявлено невідповідність в трудовій книжці між наказом про призначення працівника Кравченко Олександра Яковлевича (водій автотранспортних засобів як зазначено в довідці), проте в трудовій книжці в нього вказується як «обязанности водителя автогудернатора» а в наказі про призначення від 21.03.2019р. №12-ОК «обязанности машиниста автогудернатора». Також в довідці не було надано наказів про призначення на працівників «Головний інженер - Авєтісян Артак Георгійович» та «Водій автотранспортних засобів – Качиян Віталій Анатолійович». Та на працівників Блідар Дениса Олександровича за посадою «Майстер шляхової дільниці» зазначена невідповідна кваліфікація в довідці «спеціаліст з автомобільних доріг і аеродромів» та Бурлаков Володимир Леонідович за посадою «Майстер шляхової дільниці» кваліфікація «інженер шляхів сполучення» проте Тендерною документацією зазначається Майстер (мінімум 2 особи) Обов’язкова наявність освіти з кваліфікацією будівельник. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до пункту 1.2, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає надання довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: * найменування учбового закладу вказується, якщо у працівника освіта вище середньої. - На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. - На працівників за посадами «Виконроб» та «Майстер» для підтвердження кваліфікації мають додаватися дипломи (сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). - Відповідно тендерної документації вимагається надання довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначається наступна інформація: Виконроб (мінімум 1 особа) Обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією будівельник, рівнем не нижче бакалавра; Майстер (мінімум 2 особи) Обов’язкова наявність освіти з кваліфікацією будівельник 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог пунктом 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність трудові книжки працівників та накази про призначення на посаду. Надати відсутні накази про призначення на посаду на працівників та надати підтверджуючі документи кваліфікації на працівників або виправити «Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
70 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 13:41
Ду №12.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 13:41
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 12:55
ДУ11 до 12К _20 від 29.07.20.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 12:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:33
ДУ 7 до 12К_20 від 29.12.21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 09:56
12К_20 від 29.07.2020 Болград-Табаки ТОВ_Евродор_.pdf укладений
31 липня 2020 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік зменшити на 16 542 268,20 грн та встановити у розмірі – 15 206 610,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 28 813 271,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п..3, п. 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2022 р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 12К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік зменшити на 13 167 550,20 грн та встановити у розмірі – 3 374 718,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 3 374 718,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п..3, п. 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2023 р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 12К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 17.4. розділу XVII. Договору «Фінансування робіт», у зв’язку зі встановленням плану фінансування за рахунок субвенції державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517462) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції державного бюджету» на капітальний ремонт, встановити у розмірі 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п. 21.1., п. 21.1.1, розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2024 р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами і діє протягом дії Договору
Номер договору про закупівлю: 12К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML