Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ" КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА ФІЛІЯ ДУ "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇН |
Код ЄДРПОУ: | 38531914 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., м Краматорськ, вул Аероклубна, буд 2 |
Контактна особа: |
Руденко Ольга Іванівна +380507264055 buhgalteriya.kf.dolc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38950000-9: Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 14:43 |
Додаток 5.docx | |
18 червня 2020 14:43 |
Додаток 4.docx | |
18 червня 2020 14:43 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
18 червня 2020 14:43 |
Додаток 2 .doc | |
18 червня 2020 14:43 |
Додаток 1.doc | |
18 червня 2020 14:43 |
ТД Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000082 ● a177b2d26abc4710b4af2b824be2878d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2020 № 31
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Катерина КОЛОТИЛО
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 05.08.2020 року № 31
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-06-18-001606-a від 18.06.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-13 08:27:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автоматична станція пробопідготовки для eкстракціі РНК (60736 Пристрій для приготування зразків нуклеїнових кислот ІВД, автоматичне)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-18-001606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Яким чином учасник ФОП Буря Р.М., якого обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору?
Так, згідно пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації аналогічним є договір щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ФОП Буря Р.М. надала договір від 18.07.2019 №74, предметом якого є прилад рН-метр рН-150МІ.
Так, прилад рН-метр рН-150МІ призначений для вимірювання значень рН (величина, що показує міру активності іонів водню (Н+) в розчині), окисно-відновлювального потенціалу Eh (міра окиснювальної або відновлювальної здатності середовища Еh, яка залежить від зміни в розчині концентрацій йонів Н+ та ОН−), температури водних розчинів в технологічних розчинах, природніх і стічних водах.
Предметом закупівлі є Автоматична станція пробопідготовки для eкстракції РНК, яка відповідно до тендерної документації призначена для використання при автоматичній преаналітичного підготовки зразків для подальшого аналізу нуклеїнових кислот. Прилад може бути використаний для приготування різних типів зразків через один або більше преаналітичного етапів, які можуть включати руйнування клітин, лізис, виділення нуклеїнової кислоти, ферментативне розщеплення і / або очищення нуклеїнової кислоти.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-08-17 13:15:35
Пояснення з власної ініціативи
На запит від 13.08.2020 р. повідомляємо, що на вимогу тендерної документації, щодо закупівлі за предметом код ДК 021:2015 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції (Автоматична станція пробопідготовки для eкстракціі РНК (60736 Пристрій для приготування зразків нуклеїнових кислот ІВД, автоматичне) учасник ФОП Буря Р.М. надала договір на постачання лабораторного обладнання № 74 від 18.07.2019 р., предметом якого за кодом ДК 021:2015 38416000-4 є прилад рН-метр рН-150МІ.
В зв’язку з тим, що автоматична станція пробопідготовки для eкстракціі РНК та прилад рН-метр рН-150МІ відносяться до одного розділу ДК 021:2015 – 38000000-5 Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз), було прийнято рішення вважати наданий договір аналогічним.
З повагою, Краматорська міська філія ДУ ДОЛЦ МОЗ України.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформуємо Вас про те, що згідно висновку Державної аудиторської служби України від 20.08.2020 р. для усунення виявлених порушень, «Донецький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» в особі Краматорської міської філії ДУ «Донецький ОЛЦ МОЗ України» розриває договір № 24/07-1 від 24.07.2020 р. з ФОП Буря Р.М. про закупівлю автоматичної станції пробопідготовки для екстракції РНК. Доброго дня!
2020-08-26 09:30:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2020-09-09 16:33:09
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пульс-24" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРЯ РОЗА МИКОЛАЇВНА |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пульс-24" #40994373 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 12:36
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРЯ РОЗА МИКОЛАЇВНА #3379510460 |
Переможець |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 11:51
|
протокол | укладений |
26 серпня 2020 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 11:09
|
договір | укладений |
24 липня 2020 11:00
|