Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення кабельних ліній зв'язку Н12 «ОПП12 - НПП Владимирівка», Дніпропетровська обл., Томаківський р-н та ЗП179а «НПП Владимирівка» - управління ДнЕС, Дніпропетровська обл., Томаківський р-н., Запорізька обл., Запорізький р-н., м. Запоріжжя. Інв. №23333, №2549 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Очікувана вартість
9 740 000,00 UAH
UA-2020-06-18-001006-a 71103510d42b41bdaea9e9ab5948ba32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорохова Юлія Олександрівна

(044)249 16 31 DOROKHOVA.YO@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Дорохова Юлія Олександрівна
(044)249 16 31
DOROKHOVA.YO@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 15:17
Очікувана вартість: 9 740 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення кабельних ліній зв'язку Н12 «ОПП12 - НПП Владимирівка», Дніпропетровська обл., Томаківський р-н та ЗП179а «НПП Владимирівка» - управління ДнЕС, Дніпропетровська обл., Томаківський р-н., Запорізька обл., Запорізький р-н., м. Запоріжжя. Інв. №23333, №2549 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс не більше 20% (двадцяти відсотків) від загальної вартості робіт та устаткування протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури (не раніше дати укладення Договору). Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт Проміжні платежі за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт; Подальшої оплата за устаткування, після повного погашення Підрядником авансового платежу (за Устаткування), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі змонтованого Устаткування, Акту приймання-передачі устаткування, яке не підлягає монтажу з врахуванням суми отриманого авансу за Устаткування; Оплата за виконані проектні роботи протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт) (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника. Однак ця умова не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в коригуванні проектної документації Замовника). Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 10:52
Зміни від 15.07.2020 у ТД 01 078318.pdf
15 липня 2020 10:52
ТД 01 078318 зі змінами від 15.07.2020 р (2).doc
03 липня 2020 15:26
Зміни від 03.07.2020 р. у ТД 01 078318.pdf
18 червня 2020 12:19
Титульна сторінка ТД__01_078318.pdf
15 липня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 10:52
Зміни від 15.07.2020 у ТД 01 078318.pdf
15 липня 2020 10:52
ТД 01 078318 зі змінами від 15.07.2020 р (2).doc
03 липня 2020 15:26
ТД 01 078318 зі змінами від 03.07.2020 р.doc
18 червня 2020 12:19
ТД 01 078318.doc
03 липня 2020 15:26
Зміни від 03.07.2020 р. у ТД 01 078318.pdf
18 червня 2020 12:19
Титульна сторінка ТД__01_078318.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікація
Дата подання: 19 червня 2020 17:01
Дата відповіді: 22 червня 2020 12:23
Згідно кваліфікаційних вимог, а саме Форми 1, потрібно підтвердити досвід роботи головного інженера, головного інженеру проекту та двох інженерів проектувальників досвід роботи в галузі енергетики. Що ви маєте на увазі? Ці люди повинні були працювати в енергетичних компаніях? Яким чином підтверджувати досвід роботи персоналу?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Досвід роботи у галузі енергетики та промисловості на керівних посадах, мається на увазі, що досвіт роботи персоналу повинен бути не менше ніж зазначений відповідно до Форми 1 Додатка 2 Тендерної документації (далі- ТД) на об’єктах енергетики (промисловості), тобто працівники компанії, які виконували роботи в даному секторі (не цивільне будівництво).
Для підтвердження досвіду роботи в галузі енергетики відповідно до Форми 1 Додатку 2 ТД, учасник надає копію трудової книжки або наказ (витяг з наказу) по підприємству на працівника з вищевказаною інформацією .
кваліфікація
Дата подання: 24 червня 2020 15:48
Дата відповіді: 25 червня 2020 17:35
Наше підприємство бажає прийняти участь у торгах № у ЦБД: UA-2020-06-18-001006-a на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення кабельних ліній зв'язку Н12 «ОПП12 - НПП Владимирівка», Дніпропетровська обл., Томаківський р-н та ЗП179а «НПП Владимирівка» - управління ДнЕС, Дніпропетровська обл., Томаківський р-н., Запорізька обл., Запорізький р-н., м. Запоріжжя. Інв. №23333, №2549 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи», та має досвід виконання аналогічних робіт, але наразі ми зіткнулися з дискримінаційною (антиконкурентною) політикою виробників/офіційних представників виробника обладнання, яке вимагається п.2, 4, 5, 6 таблиці 1, Додатку 3 тендерної документації. Виробники/офіційні представники відмовляються надати листи на підтвердження гарантійних зобов’язань, які вимагаються п.2 Додатку 3 тендерної документації мотивуючи своє рішення тим, що вони надають вищезазначені листи тільки тому підприємству, яке «прописало» їхнє обладнання в проекті або тим, що будуть приймати участь у закупівлі самостійно. В свою чергу зазначаємо, що підібрати еквівалент, який би відповідав всім технічним характеристикам обладнанню зазначеному в таблиці 1 майже неможливо, так як декотрі параметри все одно будуть відрізнятись від проектних характеристик, а недобросовісні учасники, які вийдуть з «проектним рішенням», через скаргу в АМКУ доведуть, що учасники які вийшли з «еквівалентом» не відповідають технічним характеристикам. Враховуючи те що наразі ціни на обладнання можна отримати з відкритих джерел, аби унеможливити дискримінаційний характер, нечесну конкуренцію, як наслідок, отримати нижчу вартість пропозиції, тим самим зекономити бюджетні кошти, просимо Вас внести зміни до тендерної документації видаливши п. 2, Додатку 3 до неї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Профільними відділами було розглянуте Ваше запитання/звернення, але Замовник вважає недоцільним вносити зазначені зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-001006-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:43531083
Дата подання: 04 вересня 2020 10:52
ВИМОГА про надання додаткової інформації стосовно акцепту на укладання договору з ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД»
Не згодні з Протокольним рішенням №249/20-КО від 30.09.2020р. Замовника, просимо переглянути тендерну документацію Учасника ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» на наявність порушень кваліфікаційних критеріїв
Скасована
Дата: 04 вересня 2020 11:02
Причина: не вірно вказано дату протоколу
Номер вимоги: UA-2020-06-18-001006-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:43531083
Дата подання: 04 вересня 2020 11:04
ВИМОГА про надання додаткової інформації стосовно акцепту на укладання договору з ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД»
Не згодні з Протокольним рішенням №249/20-КО від 03.09.2020р. Замовника, просимо переглянути тендерну документацію Учасника ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» на наявність порушень кваліфікаційних критеріїв
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 13:58
І. По першому питанню.
Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». Замовником здійснені відповідні звернення для підтвердження інформації наданої учасником ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД", як свідчення ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 228/20-КО де Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. (Аналогічний підхід та оцінка застосований і до учасника ТОВ «ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 39466459).
Згідно отриманих документів на відповідні запити (Додаток 1 -3) було встановлено зв'язок компаній та підтвердження зобов’язання в постачанні. Так було надано Меморандум від 28.04.2015 року між СЕ+Т S.A. та Eltek A.S., а також лист від 21.08.2020 з підтвердженням постачання устаткування та лист щодо постачання устаткування Eltek A.S. ТОВ «Елтек-Україна». Відтак відповідно до наданих документів СЕ+Т S.A. та Eltek A.S. мають партнерські відносини, а не «виробляють чуже обладнання».
Замовником було також враховано та не залишене без уваги запитання Учасника від 24 червня 2020 15:48 «кваліфікація», долучений в пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦЗВ'ЯЗОК" Сертифікат виробника інверторної системи живлення СЕ+Т єдиним (ексклюзивним) офіційним представником їх на території України є підприємство «Пауер-Експерт».
Для встановлення єдиного підходу здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та встановлення обставин, прошу конкретизувати та зазначити, які саме документи мають ознаки фіктивності.
ІІ. По другому питанню.
Вимогою п.2.1. Додатку 1 ТД є надання Учасником Довідки (складена за формою №4 додатку 1 ТД) про наявність в учасника досвіду виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі. Згідно Розділу І Довідки за Формую 4, повинен бути у якості генпідрядника або субпідрядника із виконання аналогічного предмету закупівлі (постачання обладнання/ТМЦ (при необхідності), виконання робіт зіставних за обсягами і складністю, відповідно до робіт з технічного переоснащення кабельної лінії зв'язку), виконаний за останні 5 років.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" надано:
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів) в якій міститься інформація про договір від 20.05.2020 № СП/080051 та договір від 28.12.2018 №04-4/3358-18;
- договір від 20.05.2020 № СП/080051;

Слід зазначити, що вимагалися договори, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю, а не ідентичні роботи за обсягами і складністю, які вказано в тендерній документації Замовника, так Замовник вкладає в слово «обсяг» не об’ємну величину одного виду робіт, а кількість не подібних, а пов’язаних робіт між собою.
Таким чином, наданий договір є аналогічним у розумінні тендерної документації та Замовника, відтак ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" не порушило умови документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги.
ІІІ. По третьому питанню.
Відповідно до наданої трудової книжки головного інженера Скуртул І.С. та записів в ній становлено, що Скуртул І.С. займав посаду головного інженера з 08.04.2014 року по 20.01.2020 року та прийнятий з 27.01.2020 року також на посаду головного інженера в ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД".
Згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ПП"ЕНЕРГО-АКУМУЛЯТОР" працює за наступними видами діяльності:
42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій (основний);
43.21 Електромонтажні роботи;
43.29 Інші будівельно-монтажні роботи;
42.21 Будівництво трубопроводів та інші.
Відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі, як приклад https://clarity-project.info/, можна встановити, що ПП "ЕНЕРГО-АКУМУЛЯТОР" мало зобов’язання по виконанню договорів з такими компаніями: ПрАТ «УКРЕНЕРГО», Філія "УМГ "ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ", Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України", Філія "УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ", що більш як достатньо показує належність до співпраці з енергетичними компаніями.
Таким чином, Замовник вважає, що учасником підтверджено загальний досвід роботи у галузі енергетики та промисловості на керівних посадах головного інженера - Скуртул І.С.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-001006-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД, Код ЄДРПОУ:39466459
Дата подання: 09 вересня 2020 17:07
Вимога щодо скасування процедури закупівлі
Прошу ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО відмінити процедуру закупівлі – ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення кабельних ліній зв'язку Н12 «ОПП12 - НПП Владимирівка», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі уповноваженого органу за № UA-2020-06-18-001006-a, у зв’язку із порушенням основних принципів проведення чесних торгів та дискримінацією учасників
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 14:23
Відповідно до частини 1 Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Закупівля здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Частиною 1 Статті 32 Закону відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, чітко зазначені умови, а саме:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, виходячи з цього.

Замовник дотримується всіх принципів передбачених частиною 1 Статті 5 Закону та немає упередженого ставлення.
Відповідно до Статті 18 Закону ваше підприємство може звернутися до Антимонопольного комітету України для встановлення неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів Учасника.

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 10:52
ВИМОГА.pdf

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 11:04
ВИМОГА.pdf

Документи

08 вересня 2020 13:57
Додаток 1.pdf
08 вересня 2020 13:58
Додаток 2.pdf
08 вересня 2020 13:58
Додаток 3.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-18-001006-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:43531083
Дата подання: 08 вересня 2020 20:40
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2020 21:34
рішення від 11.09.2020 № 17090 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 21:33
рішення від 21.09.2020 № 17751.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 21:44
Номер скарги: UA-2020-06-18-001006-a.a5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД, Код ЄДРПОУ:39466459
Скарга на дії замовника
Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО відмінити процедуру закупівлі – ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення кабельних ліній зв'язку Н12 «ОПП12 - НПП Владимирівка», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі уповноваженого органу за № UA-2020-06-18-001006-a.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-18-001006-a.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД, Код ЄДРПОУ:39466459
Дата подання: 11 вересня 2020 13:19
СКАРГА на дії Замовника
Прошу Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО відмінити процедуру закупівлі – ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення кабельних ліній зв'язку Н12 «ОПП12 - НПП Владимирівка», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі уповноваженого органу за № UA-2020-06-18-001006-a.
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 15.09.2020 № 17276.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 21:07

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 20:35
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

15 вересня 2020 21:07
рішення від 15.09.2020 № 17276.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000043 ● 1403f57575c2489ab0f1b0702d4fe9c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-06-18-001006-a 18.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

І. По першому питанню. «Щодо встановлення інших порушень законодавства у сфері закупівель, зокрема, посилання на те, що інформація щодо очікуваної вартості зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-01-003979-c» У відповідь на перше зауваження Замовник керується наступним.. Перше. Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях. Керуючись принципами, викладеними в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», під час оголошення закупівель в системі електронних закупівель ProZorro (на торговому майданчику Smarttender.biz) Замовником вказана очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, чим забезпечено єдиний недискримінаційний підхід до всіх учасників процедур закупівель, з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість (платники єдиного податку, нерезиденти, інш.), по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість, при цьому, в тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником торгів за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ). Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. Аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ, про що зазначено в частині 1 розділу V Тендерної документації «У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.». Окрім того, звертаємо увагу на рішення Верховного суду у справі № 915/105/18 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80685053) за позовом Першого заступника прокурора Миколаївської області до 1) Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Миколаївської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", 2) Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОБУД Україна" про визнання рішень тендерного комітету та договору в якому зазначено, що різниця між тендерною пропозицією без ПДВ та ціною в договорі з ПДВ, не є порушенням, а також рішення постанови Верховного суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89108852) . Друге. Окремо слід зазначити, що складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Проводити планування та визначати орієнтовну суму закупівлі замовник може без затвердженого кошторису. Оголошення закупівлі UA-2020-06-18-001006-a здійснювалось з урахуванням затвердженого кошторису та моніторингу цін на ринку на основі актуальних даних перед початком оголошення закупівлі, що жодним чином не порушує ч. 1 статті 4 Закону, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі зазначена в оголошенні без урахування ПДВ не перевищує очікувану вартість зазначену у формі річного плану закупівель UA-P-2020-06-01-003979-c.» та відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія, ефективність та пропорційність. Третє. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону для підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст. 5 Закону. Згідно з ч.1 ст.20 закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Статтею 21 Закону визначено порядок інформування про проведення відкритих торгів. В п. 4 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію зокрема «очікувану вартість предмета закупівлі» без посилання відповідно до річного плану, на підставі чого можна зробити висновок, що норма очікувана вартість є диспозитивною нормою права, а не імперативною. Разом з тим слід зазначити, що відповідно до ст. 22 Закону відсутня вимога, що очікувана вартість закупівлі зазначається у Тендерній документації. Враховуючи вище викладене замовник керується вимогами Закону, дотримується його норм та принципів проведення публічних закупівель, а описане Державною Аудиторською службою України порушення, частини першої статті 4 Закону, що очікувана вартість закупівлі ID: UA-2020-06-18-001006-a в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-01-003979-c, є необґрунтованим та не доведеним. ІІ. По другому питанню. «Щодо відсутності інформації відповідно до вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону в опублікованому оголошені про проведення відкритих торгів, яке повинно містити інформації про мову». У відповідь на друге зауваження повідомляю наступне. На підставі ч.1 ст. 10 Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”». Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак станом на 18.06.2020 дату публікації закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 8 та 9 ч. 2 ст. 21 Закону. При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро. Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення." Водночас повідомляємо, що під час використання електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua). Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Так ч. 7 Розділу І Тендерної документації, надано повну та вичерпну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а ч.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник діяв в рамках норм та функціональних можливостей, які діяли на дату публікації оголошення та тендерної документації.

2020-09-02 15:24:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення частини першої статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі ID: UA-2020-06-18-001006-a в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-01-003979-c. На порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД 9 142 168,00
UAH
8 947 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" 9 200 000,00
UAH
9 004 600,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦЗВ'ЯЗОК" 9 426 938,00
UAH
9 043 600,00
UAH
Документи
ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ" 9 700 000,00
UAH
9 700 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 14:34
Переможець.zip
24 липня 2020 17:02
Електронний підпис
24 липня 2020 17:02
Технічна частина.zip
24 липня 2020 17:02
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 18:21
Електронний підпис
24 липня 2020 12:56
Електронний підпис
22 липня 2020 09:21
Електронний підпис
22 липня 2020 09:20
Електронний підпис
05 липня 2020 10:39
Електронний підпис
03 липня 2020 18:30
Електронний підпис
03 липня 2020 08:05
Електронний підпис
03 липня 2020 08:04
5.6. Гарантій лист — 2.pdf
03 липня 2020 08:04
5.4. Гарантій лист.pdf
03 липня 2020 08:04
5.2. Постачання муфти.pdf
03 липня 2020 08:04
5.2. Постачання ЕЖУ.pdf
03 липня 2020 08:03
1.1.3. Проектувальник 2.pdf
03 липня 2020 08:03
1.1.3. Головний інжен.pdf
03 липня 2020 08:03
1.1.3 Проектувальник 1.pdf
03 липня 2020 08:03
1.1.2. ГІП.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 11:47
Електронний підпис
27 липня 2020 11:41
Договори 2.rar
27 липня 2020 11:41
Договори 1.rar
27 липня 2020 11:41
Дипломи монтажників.7z
27 липня 2020 11:41
Банківська_гарантія.rar
27 липня 2020 11:41
Проекти укренерго.rar
27 липня 2020 11:40
Гарантійний лист.pdf
27 липня 2020 11:40
Відгуки .rar
27 липня 2020 11:40
Акти виконаних робіт.rar
27 липня 2020 11:40
Статут НТЦЕ УСЕП.pdf
27 липня 2020 11:40
Наказ на директора.pdf
27 липня 2020 11:40
Лицензия СМР.pdf
27 липня 2020 11:40
Витяг ПДВ.pdf
27 липня 2020 11:40
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦЗВ'ЯЗОК"

ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД
#39466459
Відхилено 8 947 000,00
UAH
13 серпня 2020 21:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 12:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
#35567199
Переможець 9 004 600,00
UAH
03 вересня 2020 15:41

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником на вимогу п. 2.2. Додатку 2 Тендерної документації не надано копії документів, а саме: -відповідно до п.п. 2.2. Додатку 2 Тендерної документації – у разі необхідності коригування проекту: договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. -відповідно до 2.4. Додатку 2 Тендерної документації - у разі необхідності коригування проекту: документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: За договорами наданим згідно Розділу ІІ Форми №4: - експертний звіт (без додатків). Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель наступні документи у сканованому вигляді в форматі PDF: 1. У разі необхідності коригування проекту: договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. 2.У разі необхідності коригування проекту: документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: За договорами наданим згідно Розділу ІІ Форми №4: - експертний звіт (без додатків).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
#35567199
9 004 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 10:07
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 16:22
Договір 01-078318-20 від 06.10.2020 ІНТЕХ.pdf укладений
06 жовтня 2020 16:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 259 617,01
UAH (в тому числі ПДВ 1 709 936,17 UAH)