Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Дорохова Юлія Олександрівна (044)249 16 31 DOROKHOVA.YO@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 9 740 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 48700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс не більше 20% (двадцяти відсотків) від загальної вартості робіт та устаткування протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури (не раніше дати укладення Договору). | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | Проміжні платежі за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт; Подальшої оплата за устаткування, після повного погашення Підрядником авансового платежу (за Устаткування), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі змонтованого Устаткування, Акту приймання-передачі устаткування, яке не підлягає монтажу з врахуванням суми отриманого авансу за Устаткування; Оплата за виконані проектні роботи протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт) (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника. Однак ця умова не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в коригуванні проектної документації Замовника). | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 10:52 |
Зміни від 15.07.2020 у ТД 01 078318.pdf | |
15 липня 2020 10:52 |
ТД 01 078318 зі змінами від 15.07.2020 р (2).doc | |
03 липня 2020 15:26 |
Зміни від 03.07.2020 р. у ТД 01 078318.pdf | |
18 червня 2020 12:19 |
Титульна сторінка ТД__01_078318.pdf |
15 липня 2020 10:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 липня 2020 10:52 |
Зміни від 15.07.2020 у ТД 01 078318.pdf
|
||||||
15 липня 2020 10:52 |
ТД 01 078318 зі змінами від 15.07.2020 р (2).doc
|
||||||
03 липня 2020 15:26 |
Зміни від 03.07.2020 р. у ТД 01 078318.pdf
|
||||||
18 червня 2020 12:19 |
Титульна сторінка ТД__01_078318.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для підтвердження досвіду роботи в галузі енергетики відповідно до Форми 1 Додатку 2 ТД, учасник надає копію трудової книжки або наказ (витяг з наказу) по підприємству на працівника з вищевказаною інформацією .
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». Замовником здійснені відповідні звернення для підтвердження інформації наданої учасником ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД", як свідчення ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 228/20-КО де Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. (Аналогічний підхід та оцінка застосований і до учасника ТОВ «ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 39466459).
Згідно отриманих документів на відповідні запити (Додаток 1 -3) було встановлено зв'язок компаній та підтвердження зобов’язання в постачанні. Так було надано Меморандум від 28.04.2015 року між СЕ+Т S.A. та Eltek A.S., а також лист від 21.08.2020 з підтвердженням постачання устаткування та лист щодо постачання устаткування Eltek A.S. ТОВ «Елтек-Україна». Відтак відповідно до наданих документів СЕ+Т S.A. та Eltek A.S. мають партнерські відносини, а не «виробляють чуже обладнання».
Замовником було також враховано та не залишене без уваги запитання Учасника від 24 червня 2020 15:48 «кваліфікація», долучений в пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦЗВ'ЯЗОК" Сертифікат виробника інверторної системи живлення СЕ+Т єдиним (ексклюзивним) офіційним представником їх на території України є підприємство «Пауер-Експерт».
Для встановлення єдиного підходу здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та встановлення обставин, прошу конкретизувати та зазначити, які саме документи мають ознаки фіктивності.
ІІ. По другому питанню.
Вимогою п.2.1. Додатку 1 ТД є надання Учасником Довідки (складена за формою №4 додатку 1 ТД) про наявність в учасника досвіду виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі. Згідно Розділу І Довідки за Формую 4, повинен бути у якості генпідрядника або субпідрядника із виконання аналогічного предмету закупівлі (постачання обладнання/ТМЦ (при необхідності), виконання робіт зіставних за обсягами і складністю, відповідно до робіт з технічного переоснащення кабельної лінії зв'язку), виконаний за останні 5 років.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" надано:
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів) в якій міститься інформація про договір від 20.05.2020 № СП/080051 та договір від 28.12.2018 №04-4/3358-18;
- договір від 20.05.2020 № СП/080051;
Слід зазначити, що вимагалися договори, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю, а не ідентичні роботи за обсягами і складністю, які вказано в тендерній документації Замовника, так Замовник вкладає в слово «обсяг» не об’ємну величину одного виду робіт, а кількість не подібних, а пов’язаних робіт між собою.
Таким чином, наданий договір є аналогічним у розумінні тендерної документації та Замовника, відтак ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" не порушило умови документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги.
ІІІ. По третьому питанню.
Відповідно до наданої трудової книжки головного інженера Скуртул І.С. та записів в ній становлено, що Скуртул І.С. займав посаду головного інженера з 08.04.2014 року по 20.01.2020 року та прийнятий з 27.01.2020 року також на посаду головного інженера в ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД".
Згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ПП"ЕНЕРГО-АКУМУЛЯТОР" працює за наступними видами діяльності:
42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій (основний);
43.21 Електромонтажні роботи;
43.29 Інші будівельно-монтажні роботи;
42.21 Будівництво трубопроводів та інші.
Відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі, як приклад https://clarity-project.info/, можна встановити, що ПП "ЕНЕРГО-АКУМУЛЯТОР" мало зобов’язання по виконанню договорів з такими компаніями: ПрАТ «УКРЕНЕРГО», Філія "УМГ "ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ", Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України", Філія "УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ", що більш як достатньо показує належність до співпраці з енергетичними компаніями.
Таким чином, Замовник вважає, що учасником підтверджено загальний досвід роботи у галузі енергетики та промисловості на керівних посадах головного інженера - Скуртул І.С.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 1 Статті 32 Закону відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся, чітко зазначені умови, а саме:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, виходячи з цього.
Замовник дотримується всіх принципів передбачених частиною 1 Статті 5 Закону та немає упередженого ставлення.
Відповідно до Статті 18 Закону ваше підприємство може звернутися до Антимонопольного комітету України для встановлення неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів Учасника.
Скарги до процедури
Дата подання: 08 вересня 2020 20:40
Дата подання: 11 вересня 2020 13:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-06-000043 ● 1403f57575c2489ab0f1b0702d4fe9c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-06-18-001006-a 18.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
І. По першому питанню. «Щодо встановлення інших порушень законодавства у сфері закупівель, зокрема, посилання на те, що інформація щодо очікуваної вартості зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-01-003979-c» У відповідь на перше зауваження Замовник керується наступним.. Перше. Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях. Керуючись принципами, викладеними в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», під час оголошення закупівель в системі електронних закупівель ProZorro (на торговому майданчику Smarttender.biz) Замовником вказана очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, чим забезпечено єдиний недискримінаційний підхід до всіх учасників процедур закупівель, з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість (платники єдиного податку, нерезиденти, інш.), по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість, при цьому, в тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником торгів за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ). Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. Аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ, про що зазначено в частині 1 розділу V Тендерної документації «У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.». Окрім того, звертаємо увагу на рішення Верховного суду у справі № 915/105/18 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80685053) за позовом Першого заступника прокурора Миколаївської області до 1) Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Миколаївської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", 2) Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОБУД Україна" про визнання рішень тендерного комітету та договору в якому зазначено, що різниця між тендерною пропозицією без ПДВ та ціною в договорі з ПДВ, не є порушенням, а також рішення постанови Верховного суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89108852) . Друге. Окремо слід зазначити, що складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Проводити планування та визначати орієнтовну суму закупівлі замовник може без затвердженого кошторису. Оголошення закупівлі UA-2020-06-18-001006-a здійснювалось з урахуванням затвердженого кошторису та моніторингу цін на ринку на основі актуальних даних перед початком оголошення закупівлі, що жодним чином не порушує ч. 1 статті 4 Закону, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі зазначена в оголошенні без урахування ПДВ не перевищує очікувану вартість зазначену у формі річного плану закупівель UA-P-2020-06-01-003979-c.» та відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія, ефективність та пропорційність. Третє. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону для підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст. 5 Закону. Згідно з ч.1 ст.20 закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Статтею 21 Закону визначено порядок інформування про проведення відкритих торгів. В п. 4 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію зокрема «очікувану вартість предмета закупівлі» без посилання відповідно до річного плану, на підставі чого можна зробити висновок, що норма очікувана вартість є диспозитивною нормою права, а не імперативною. Разом з тим слід зазначити, що відповідно до ст. 22 Закону відсутня вимога, що очікувана вартість закупівлі зазначається у Тендерній документації. Враховуючи вище викладене замовник керується вимогами Закону, дотримується його норм та принципів проведення публічних закупівель, а описане Державною Аудиторською службою України порушення, частини першої статті 4 Закону, що очікувана вартість закупівлі ID: UA-2020-06-18-001006-a в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-01-003979-c, є необґрунтованим та не доведеним. ІІ. По другому питанню. «Щодо відсутності інформації відповідно до вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону в опублікованому оголошені про проведення відкритих торгів, яке повинно містити інформації про мову». У відповідь на друге зауваження повідомляю наступне. На підставі ч.1 ст. 10 Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”». Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак станом на 18.06.2020 дату публікації закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 8 та 9 ч. 2 ст. 21 Закону. При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро. Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення." Водночас повідомляємо, що під час використання електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua). Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Так ч. 7 Розділу І Тендерної документації, надано повну та вичерпну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а ч.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник діяв в рамках норм та функціональних можливостей, які діяли на дату публікації оголошення та тендерної документації.
2020-09-02 15:24:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення частини першої статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі ID: UA-2020-06-18-001006-a в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-01-003979-c. На порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД |
9 142 168,00
UAH
|
8 947 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" |
9 200 000,00
UAH
|
9 004 600,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦЗВ'ЯЗОК" |
9 426 938,00
UAH
|
9 043 600,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ" |
9 700 000,00
UAH
|
9 700 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПІВДЕННИЙ ЕНЕРГОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД #39466459 |
Відхилено |
8 947 000,00
UAH
|
13 серпня 2020 21:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 12:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" #35567199 |
Переможець |
9 004 600,00
UAH
|
03 вересня 2020 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2022 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 16:22
|
Договір 01-078318-20 від 06.10.2020 ІНТЕХ.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 16:21
|