Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
31 854,71 UAH
UA-2020-06-18-000949-a 50c13d5ed904486798d362485852ef1f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошляк Ірина Михайлівна

04133-5-33-18 upszn@mlnrda.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Малинської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192572
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, вул.Тараскіна,5
Контактна особа: Кошляк Ірина Михайлівна
04133-5-33-18
upszn@mlnrda.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Управління праці та соціального захисту населення Малинської районної державної адміністрації у відповідності до покладених на нього функцій забезпечує виплату соціальних допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій. Для своєчасної доставки всіх видів соціальних виплат та компенсацій, які надаються у грошовій формі, виникає нагальна потреба здійснити закупівлю послуг поштового зв’язку.
Відповідно до Законів України, постанов Кабінету Міністрів України та нормативно - правових актів, що регулюють питання виплати соціальних допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого побутового палива і скрапленого газу, виплата здійснюється органами соціального захисту через державні підприємства зв'язку за місцем проживання одержувача або через уповноважені банки, визначені в установленому законодавством порядку за вибором одержувача соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій.
Статтею 15 Закону України "Про поштовий зв'язок" від 04.10.2001 року, встановлено, що для задоволення державних потреб, національний оператор поштового зв'язку на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов'язану з виплатою та доставкою пенсій, допомог, субсидій надавати інші послуги відповідно до законодавства України.
Функції національного оператора поштового зв'язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р "Про національного оператора поштового зв'язку" покладено на Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта" (з 1 березня 2017 року реорганізовано у акціонерне товариство «Укрпошта»).
Послуга з виплати і доставки пенсій, грошових та соціальних допомог надається підрозділами національного оператора відповідно до вимог Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, яка затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28 квітня 2009 року № 464/156.
Згідно з Інструкцією, виплата соціальних допомог проводиться щомісяця за поточний місяць за графіками, які складаються державними підприємствами і об'єднаннями зв'язку та узгоджуються з органами праці та соціального захисту населення на підставі виплатних документів, що готують органи праці та соціального захисту населення.
Оскільки частина мешканців виявили бажання отримувати у 2020 році послуги по виплаті і доставці окремих видів допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій через державні підприємства зв'язку, що прямо передбачено чинними нормативно-правовими актами України з даного питання, в управлінні праці та соціального захисту населення Малинської райдержадміністрації виникла потреба у закупівлі поштових послуг по виплаті та доставки соціальних допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій.
Неукладання або несвоєчасне укладання договору з AT «Укрпошта» на закупівлю поштових послуг призведе до припинення своєчасного отримання соціальних допомог, компенсацій, пільг та житлових субсидій мешканцями Малинського району, які виявили бажання отримувати їх не через банківські установи, та відповідно до порушення конституційного права громадян на соціальний захист.
Відповідно до підпункту 2 пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі відсутності конкуренції з технічних причин.
Зважаючи на вищевикладене, керуючись вимогами Закону України про «Публічні закупівлі» та враховуючи відсутність конкуренції з технічних причин, наявні умови для застосування переговорної процедури закупівлі, передбаченої підпунктом 2 пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», та пунктом 7 статті 40 закупівлю поштових послуг код за ДК 021:2015 - 64110000-0 доцільно провести за переговорною процедурою скороченою, та за результатами процедури укласти договірні відносини з Aкціонерним товариством «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 12:12
Оскарження наміру укласти договір: 24 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Поштові послуги з виплати та доставки пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу

Поштові послуги з виплати та доставки пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг З моменту підписання сторонами акту звіряння розрахунків Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

18 червня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 12:05
протокол 16.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" в особі Житомирської дирекції
#22046132
Переможець 31 854,71
UAH
18 червня 2020 12:12

Документи

18 червня 2020 12:11
Електронний підпис
18 червня 2020 12:11
протокол 17.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 12:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі Житомирської дирекції
#22046132
31 854,71
UAH
Документи

Документи

18 червня 2020 12:11
Електронний підпис
18 червня 2020 12:11
протокол 17.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 15:36
Договір 554.PDF укладений
25 червня 2020 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 854,71
UAH