Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул. Гагаріна, вул. Муховська. пров. Лесі Українки, вул. Соснова, вул. Конева від КТП-352 в с. Солоницівка Дергачівський район Харківська область
Очікувана вартість
642 964,80 UAH
UA-2020-06-17-009068-c 7b08e4d5f5ad4635962a11f32c4796fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Ганна

+380577052159 asik1936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Бикова Ганна
+380577052159
asik1936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 19:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 642 964,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 214,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул. Гагаріна, вул. Муховська. Пров. Лесі Українки, вул. Соснова, вул. Конева від КТП-352 в с. Солоницівка Дергачівський район Харківська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 19:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 19:38
Додаток 7.xls
17 червня 2020 19:38
ДОДАТОК 6.doc
17 червня 2020 19:38
ДОДАТОК 5.doc
17 червня 2020 19:38
ДОДАТОК 4.doc
17 червня 2020 19:38
ДОДАТОК 3.doc
17 червня 2020 19:38
ДОДАТОК 2.doc
17 червня 2020 19:38
Додаток 1.doc
17 червня 2020 19:38
Вимоги до предмету закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічна документація
Дата подання: 22 червня 2020 11:22
Дата відповіді: 22 червня 2020 16:07
Добрий день! прошу вас надати проектну документацію або схему мереж електроосвітлення при проведенні капітального ремонту вуличного освітлення по вул. Гагаріна, вул. Муховська. пров. Лесі Українки, вул. Соснова, вул. Конева від КТП-352 в с. Солоницівка Дергачівський район Харківська область
Відповідь: Відповідно до ДСТУ БД.1.1-1:2013 п. 5.3.2 При визначені вартості окремих видів капітальних ремонтів кошторисна документація складається за дефектним актом. У дефектному акті визначаються фізичні обєми робіт та умови їх ведення. Відповідно до п. 6.2.2 Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів замовник надає дефектний акт. Замовником у вимогах до предмету закупівлі надано дефектний акт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОЕЛЕКТРОБУД" 564 004,00
UAH з ПДВ
564 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 17:56
Пропозиція.pdf
26 червня 2020 17:56
Кошторисні.pdf
25 червня 2020 09:06
Сертифікат ISO.pdf
25 червня 2020 09:06
Сертифікат ISO 9001.pdf
25 червня 2020 09:06
Пропозиція.pdf
25 червня 2020 09:06
Проект договору.pdf
25 червня 2020 09:06
Паспорта світильників.pdf
25 червня 2020 09:05
Лист дилерства.pdf
25 червня 2020 09:05
Кошторисні.pdf
25 червня 2020 09:05
Копія статуту.pdf
25 червня 2020 09:05
Копія наказу.pdf
25 червня 2020 09:05
Копія договору досвід.pdf
25 червня 2020 09:05
Згоди на обробку ПД.pdf
25 червня 2020 09:05
Документи людей.pdf
25 червня 2020 09:05
Додаток 1 та 7.pdf
25 червня 2020 09:05
Договір досвід (3).pdf
25 червня 2020 09:05
Довідки.pdf
25 червня 2020 09:05
Декларації ЕМС НВО.pdf
25 червня 2020 09:05
Відгук.pdf
25 червня 2020 09:05
відгук (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОЕЛЕКТРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОЕЛЕКТРОБУД"
#43516531
Переможець 564 004,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:52

Документи

03 липня 2020 11:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОЕЛЕКТРОБУД"
#43516531
564 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2020 11:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 17:42
Д.у. 3 до дог.49.20 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 17:42
Д.у. 2 до дог. 49.20 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 11:26
Додаткова угодо 1 до дог. 49.20 (1).pdf зміни до договору
13 липня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 16:58
Договір 49.20.pdf укладений
13 липня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення суми договору на 4008,00 грн
Номер договору про закупівлю: 49/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження голови ХОДА від 17.06.2020 № 349 та від 17.07.2020 № 437 сторони за взаємною домовленістю дійшли згоди найменування Замовника в тексті договору замінити на: "Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації". Інші умови договору від 13.07.2020 № 49/20 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 49/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 3.1. розділу 3. Договірна ціна. фінансування виконання робіт об єкту проведення розрахунків завиконані роботи - нова редакція. 2. Пункт 15.2. розділу 15. Заключні положення - нова редакція. 3. Інші умови до договру від 13.07.2020 № 49/20 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 49/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 553 677,00
UAH