Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області
Current average repair of the local public road O-02-23-01 Stara Guta-Kalynivka-Turbov km 14 + 716 - km 18 + 500, with a length of 3,784 km within the Vinnytsia region
Current average repair of the local public road O-02-23-01 Stara Guta-Kalynivka-Turbov km 14 + 716 - km 18 + 500, with a length of 3,784 km within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
46 679 605,00 UAH
UA-2020-06-17-006288-c ● 6c4954b17da240969a42707a01b0bde9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Вадим Володимирович +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S" |
National ID: | 42434474 |
Contact point: |
Vadim Volodymyrovych +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 14:21 |
Очікувана вартість: | 46 679 605,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 233 398,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1400388.15 UAH |
Publication date: | 17 червня 2020 15:14 |
Enquiries until: | 12 липня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 липня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 46 679 605 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 233 398 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the local public road O-02-23-01 Stara Guta-Kalynivka-Turbov km 14 + 716 - km 18 + 500, with a length of 3,784 km within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за виконані роботи шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.3.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 16:15 |
Перелік змін.docx | |
14 липня 2020 16:15 |
ТД Стара Гута-Калинівка-Турбів (зі змінами).docx | |
17 червня 2020 15:14 |
Технічне завдання.docx | |
17 червня 2020 15:14 |
Проєкт договору.docx |
14 липня 2020 16:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2020 16:15 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 липня 2020 16:15 |
ТД Стара Гута-Калинівка-Турбів (зі змінами).docx
|
|||
17 червня 2020 15:14 |
Технічне завдання.docx
|
|||
17 червня 2020 15:14 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимоги ТД, а саме: відгуку від "Замовника"
Дата подання: 25 червня 2020 15:49
Дата відповіді: 26 червня 2020 08:20
Відповідно до вимог п.3.5 Розділу ІІІ Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Замовником було встановлено, серед іншого, кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2018-2019 р., завірену копію не менше ніж одного аналогічного договору (поточного або капітального ремонту) за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг), згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції; Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від ЗАМОВНИКА щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт.
Чи відповідатиме надання відгуку від ГЕНЕРАЛЬНОГО ПІДРЯДНИКА по аналогічному договору СУБПІДРЯДУ вимогам Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так
Питання щодо п.3.7 розділу 3 Т.Д.
Дата подання: 01 липня 2020 15:28
Дата відповіді: 01 липня 2020 16:25
В п. 3.7. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця
(або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Питання: - у випадку залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зобов'язаний:
-надати довідку у довільній формі;
або
- надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, при цьому враховувати вимоги щодо надання інформації про залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) встановлені додатком № 7 до тендерної докумнетації ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 3.7. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Також інформацію про субпідрядників/ співвиконавців необхідно зазначити при поданні пропозиції на електронному майданчику шляхом заповнення відповідної форми.Вимоги щодо надання інформації про залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) встановлені додатком № 7.
Обов'язкова інформація для заповнення - залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків. Якщо учасник на етапі подачі пропозиції має намір залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то така інформація має бути зазначена, як того вимагає пункт 3.7 Розділу 3 тендерної документації.
Також інформацію про субпідрядників/ співвиконавців необхідно зазначити при поданні пропозиції на електронному майданчику шляхом заповнення відповідної форми.Вимоги щодо надання інформації про залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) встановлені додатком № 7.
Обов'язкова інформація для заповнення - залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків. Якщо учасник на етапі подачі пропозиції має намір залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то така інформація має бути зазначена, як того вимагає пункт 3.7 Розділу 3 тендерної документації.
Питання щодо п.3.7 розділу 3 Т.Д.
Дата подання: 02 липня 2020 18:55
Дата відповіді: 03 липня 2020 10:51
Якою нормою Закону керувалась уповноважена особа замовника, встановлюючи вимогу щодо надання відомостей стосовно залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ?
Відповідь: Частина 3 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для учасника процедури закупівлі законодавством України, учасник процедури закупівлі повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Щодо підписання документів
Дата подання: 07 липня 2020 22:11
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:12
Чи може учасник замість сканованого документу (скан-копії документу) надати електронний документ із накладанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до ч.5 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" ?
Відповідь: Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно до Закону «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Учасник може надавати електронний документ із накладанням кваліфікованого електронного підпису з дотриманням вимог тендерної документації, що не суперечить частині 5 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до Закону «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Учасник може надавати електронний документ із накладанням кваліфікованого електронного підпису з дотриманням вимог тендерної документації, що не суперечить частині 5 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Щодо засвідчення копій документів
Дата подання: 07 липня 2020 22:40
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:23
Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції, якщо учасник замість завірення згідно ДСТУ копій: наказів, положень, рішень, протоколів, актів. листів, документів виданих іншою установою, організацією що містять підписи від іншої організації із подальшим завантаженням скан-копій таких документів, подасть копії таких документів без проставляння печаток і штампів в форматі електронного документу із накладанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до ч.5 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція подається у відповідності до вимог тендерної документації з урахуванням чинного законодавства України.У разі ненадання будь-якого документа чи не підтвердження позицій зазначених у тендерній документації, учасник надає гарантійну довідку з поясненням.
Щодо підписання документів
Дата подання: 07 липня 2020 22:43
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:28
Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції, якщо учасник замість сканованого документу (скан-копії документу) із печаткою і підписом уповноваженої особи учасника надасть електронний документ із накладанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до ч.5 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" ?
Відповідь: Тендерна пропозиція подається у відповідності до вимог тендерної документації з урахуванням чинного законодавства України.У разі ненадання будь-якого документа чи не підтвердження позицій зазначених у тендерній документації, учасник надає гарантійну довідку з поясненням.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-17-006288-c.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-17-006288-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга на дискримінаційні вимоги документації (детальніше у доданій скарзі).
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-17-006288-c.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Скарга на дисркимінаційні вимоги Документації
Скарга на дисркимінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-17-006288-c.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 13 липня 2020 22:16
Дата подання: 13 липня 2020 22:16
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 16 липня 2020 18:11
рішення від 16.07.2020 № 13774.pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 18:11
інформація про перенесення розгляду скарги 11104.pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 10:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2020 № 14724.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 14:47
рішення від 30.07.2020 № 14724.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 21:31
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 серпня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Шляхбудматеріали | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 09:05
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Шляхбудматеріали |
32 650 521,00
UAH з ПДВ
|
23 899 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕОН-Ш" |
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
23 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" |
36 638 821,00
UAH з ПДВ
|
36 638 821,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
37 700 700,00
UAH з ПДВ
|
37 700 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
38 277 000,00
UAH з ПДВ
|
38 277 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Шляхбудматеріали #13333602 |
Очікує рішення |
23 899 990,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 15:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2020 13:09 |
Кінець періоду оскарження: | 19 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 19 вересня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відміна закупівлі згідно частини 1 Статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
08 вересня 2020 13:09
|
Електронний підпис |
08 вересня 2020 12:38
|
Протокол №325 від 08 вересня 2020 року.PDF |