Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки
Очікувана вартість
109 900,00 UAH
UA-2020-06-17-006052-c ● a75389629ec94a32ae1aa5cf40aef2ef
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Вікторія Макогонова +380563723360 koffe777@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 15:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 109 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1161230 штуки
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2020 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2020 14:01 |
Документація з вимогами до закупівлі - ред. від 23.06.20 - продовжено термін подання.docx | |
17 червня 2020 15:03 |
Макеті.rar | |
17 червня 2020 15:03 |
Проект Договору.doc |
23 червня 2020 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 червня 2020 14:01 |
Документація з вимогами до закупівлі - ред. від 23.06.20 - продовжено термін подання.docx
|
||||||
17 червня 2020 15:03 |
Макеті.rar
|
||||||
17 червня 2020 15:03 |
Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сумма закупки не соответствует действительности!!!!
Дата подання: 23 червня 2020 08:56
Дата відповіді: 23 червня 2020 13:47
Уважаемый заказчик, путем сложения количества заданных пунктов в вашем запросе, на выходе получается, что количество пачек БЕЛОЙ ОФИСНОЙ БУМАГИ 1680 пачек, это без картона, который также присутствует в вашем задании. В среднем пачка бумаги стоит 70 грн, это означает, что только по бумаге необходимо вложить поставщику 117600 грн!!!!! это без расходов на краску , доставку вашей продукции!!! КАК У ВАС ТАК ПОЛУЧАЕТСЯ??? а мы обьясним: ДАННЫЕ ТРЕБОВАНИЯ ПРОПИСАНЫ С ЦЕЛЬЮ, ЧТОБЫ ВЫШЕЛ НА ТОРГИ ОДИН ПОСТАВЩИК,ДАННЫЙ, КОНКРЕТНЫЙ И НИКТО БОЛЕЕЕ, ПОТОМ ОН НАПЕЧАТАЕТ ВАМ ВСЕ НА ГАЗЕТНОЙ БУМАГЕ, КАК УЖЕ БЫЛО НЕОДНОКРАТНО, ПРИЛОЖЕННЫЕ СКАНЫ ОБРАЗЦОВ ОБ ЭТОМ СВИДЕТЕЛЬСТВУЮТ НАГЛЯДНО, ЧТО ПЕЧАТЬ НА ГАЗЕТНОЙ БУМАГЕ И ПРОИЗВОДИТСЯ, ХОТЯ В ГОД, КОГДА ПОБЕДИЛА ДАННАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ, ОБРАЗЦЫ КОТОРОЙ ПРИКОЛОТЫ К ЗАКУПКЕ, В ТРЕБОВАНИЯХ БЫЛ - ОФИСНАЯ БУМАГА, И ОНИ ДВА РАЗА ПОСЛЕ ОСПАРИВАНИЯ ПРИКАЛЫВАЛИ ПАКЕТ ТЕХНИЧЕСКОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ.во избежание проверок после проведения закупки, отмените в техническом требовании печать на офисной бумаге и поставте печать на газетной бумаге, это соответствует сумме , которая была выставлена
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Ваше роз’яснення стосовно виходу одного постачальника на закупівлю є безпідставним, оскільки переможцями процедур аналогічних закупівель були різні учасники. Також звертаємо Вашу увагу на те, що макети, подані у сканованому вигляді, мають різний період походження (про що свідчать різні назви підрозділів до об’єднання закладу) і сканувались за наявності на складі. Окрім того, тендерною документацією замовника не передбачена саме щільність білого офісного паперу, отже визначається учасником самостійно.
У своєму запитанні на майданчику Ви пишете: «ПРИЛОЖЕННЫЕ СКАНЫ ОБРАЗЦОВ ОБ ЭТОМ СВИДЕТЕЛЬСТВУЮТ НАГЛЯДНО…. ХОТЯ В ГОД, КОГДА ПОБЕДИЛА ДАННАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ, ОБРАЗЦЫ КОТОРОЙ ПРИКОЛОТЫ К ЗАКУПКЕ, В ТРЕБОВАНИЯХ БЫЛ - ОФИСНАЯ БУМАГА, И ОНИ ДВА РАЗА ПОСЛЕ ОСПАРИВАНИЯ ПРИКАЛЫВАЛИ ПАКЕТ ТЕХНИЧЕСКОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ». Про яку саме організацію Ви маєте на увазі?
Визначення предмету закупівлі замовник здійснює самостійно, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Беручи до уваги Ваше зауваження, прийнято рішення внести зміни до п.п 1-3, 9 Додатку №4.
Ваше роз’яснення стосовно виходу одного постачальника на закупівлю є безпідставним, оскільки переможцями процедур аналогічних закупівель були різні учасники. Також звертаємо Вашу увагу на те, що макети, подані у сканованому вигляді, мають різний період походження (про що свідчать різні назви підрозділів до об’єднання закладу) і сканувались за наявності на складі. Окрім того, тендерною документацією замовника не передбачена саме щільність білого офісного паперу, отже визначається учасником самостійно.
У своєму запитанні на майданчику Ви пишете: «ПРИЛОЖЕННЫЕ СКАНЫ ОБРАЗЦОВ ОБ ЭТОМ СВИДЕТЕЛЬСТВУЮТ НАГЛЯДНО…. ХОТЯ В ГОД, КОГДА ПОБЕДИЛА ДАННАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ, ОБРАЗЦЫ КОТОРОЙ ПРИКОЛОТЫ К ЗАКУПКЕ, В ТРЕБОВАНИЯХ БЫЛ - ОФИСНАЯ БУМАГА, И ОНИ ДВА РАЗА ПОСЛЕ ОСПАРИВАНИЯ ПРИКАЛЫВАЛИ ПАКЕТ ТЕХНИЧЕСКОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ». Про яку саме організацію Ви маєте на увазі?
Визначення предмету закупівлі замовник здійснює самостійно, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Беручи до уваги Ваше зауваження, прийнято рішення внести зміни до п.п 1-3, 9 Додатку №4.
газетний, білий???
Дата подання: 23 червня 2020 15:14
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:37
це який?? або щільність 45 г/м газетний папір , або щільність 55-80 г/м - білий?
Відповідь: Згідно тендерної документації, Додатку №4. Бажано, щоб щильність газетного паперу була не меншою за 45 г/м
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Поліграф-Сервіс" |
81 078,97
UAH з ПДВ
|
74 813,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович |
89 780,06
UAH з ПДВ
|
74 908,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" |
93 324,68
UAH з ПДВ
|
93 324,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Поліграф-Сервіс" #23696346 |
Переможець |
74 813,69
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2020 10:18
|
Протокол УО - уточнення інформації у повідомленні.PDF | зміни до договору |
17 липня 2020 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 10:04
|
Дог. 178 від 17.07.20 - бланки.PDF | укладений |
17 липня 2020 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Деталізація інформації у графі 7 "Повідомлення про намір укласти договір" |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |