Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
109 900,00 UAH
UA-2020-06-17-006052-c a75389629ec94a32ae1aa5cf40aef2ef
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Макогонова

+380563723360 koffe777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Вікторія Макогонова
+380563723360
koffe777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 14:44
Очікувана вартість: 109 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1161230 штуки
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 14:01
Документація з вимогами до закупівлі - ред. від 23.06.20 - продовжено термін подання.docx
17 червня 2020 15:03
Макеті.rar
17 червня 2020 15:03
Проект Договору.doc
23 червня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 14:01
Документація з вимогами до закупівлі - ред. від 23.06.20 - продовжено термін подання.docx
23 червня 2020 13:49
Документація з вимогами до закупівлі - ред. від 23.06.20.docx
17 червня 2020 15:03
Документація з вимогами до закупівлі.docx
17 червня 2020 15:03
Макеті.rar
17 червня 2020 15:03
Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сумма закупки не соответствует действительности!!!!
Дата подання: 23 червня 2020 08:56
Дата відповіді: 23 червня 2020 13:47
Уважаемый заказчик, путем сложения количества заданных пунктов в вашем запросе, на выходе получается, что количество пачек БЕЛОЙ ОФИСНОЙ БУМАГИ 1680 пачек, это без картона, который также присутствует в вашем задании. В среднем пачка бумаги стоит 70 грн, это означает, что только по бумаге необходимо вложить поставщику 117600 грн!!!!! это без расходов на краску , доставку вашей продукции!!! КАК У ВАС ТАК ПОЛУЧАЕТСЯ??? а мы обьясним: ДАННЫЕ ТРЕБОВАНИЯ ПРОПИСАНЫ С ЦЕЛЬЮ, ЧТОБЫ ВЫШЕЛ НА ТОРГИ ОДИН ПОСТАВЩИК,ДАННЫЙ, КОНКРЕТНЫЙ И НИКТО БОЛЕЕЕ, ПОТОМ ОН НАПЕЧАТАЕТ ВАМ ВСЕ НА ГАЗЕТНОЙ БУМАГЕ, КАК УЖЕ БЫЛО НЕОДНОКРАТНО, ПРИЛОЖЕННЫЕ СКАНЫ ОБРАЗЦОВ ОБ ЭТОМ СВИДЕТЕЛЬСТВУЮТ НАГЛЯДНО, ЧТО ПЕЧАТЬ НА ГАЗЕТНОЙ БУМАГЕ И ПРОИЗВОДИТСЯ, ХОТЯ В ГОД, КОГДА ПОБЕДИЛА ДАННАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ, ОБРАЗЦЫ КОТОРОЙ ПРИКОЛОТЫ К ЗАКУПКЕ, В ТРЕБОВАНИЯХ БЫЛ - ОФИСНАЯ БУМАГА, И ОНИ ДВА РАЗА ПОСЛЕ ОСПАРИВАНИЯ ПРИКАЛЫВАЛИ ПАКЕТ ТЕХНИЧЕСКОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ.во избежание проверок после проведения закупки, отмените в техническом требовании печать на офисной бумаге и поставте печать на газетной бумаге, это соответствует сумме , которая была выставлена
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Ваше роз’яснення стосовно виходу одного постачальника на закупівлю є безпідставним, оскільки переможцями процедур аналогічних закупівель були різні учасники. Також звертаємо Вашу увагу на те, що макети, подані у сканованому вигляді, мають різний період походження (про що свідчать різні назви підрозділів до об’єднання закладу) і сканувались за наявності на складі. Окрім того, тендерною документацією замовника не передбачена саме щільність білого офісного паперу, отже визначається учасником самостійно.
У своєму запитанні на майданчику Ви пишете: «ПРИЛОЖЕННЫЕ СКАНЫ ОБРАЗЦОВ ОБ ЭТОМ СВИДЕТЕЛЬСТВУЮТ НАГЛЯДНО…. ХОТЯ В ГОД, КОГДА ПОБЕДИЛА ДАННАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ, ОБРАЗЦЫ КОТОРОЙ ПРИКОЛОТЫ К ЗАКУПКЕ, В ТРЕБОВАНИЯХ БЫЛ - ОФИСНАЯ БУМАГА, И ОНИ ДВА РАЗА ПОСЛЕ ОСПАРИВАНИЯ ПРИКАЛЫВАЛИ ПАКЕТ ТЕХНИЧЕСКОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ». Про яку саме організацію Ви маєте на увазі?
Визначення предмету закупівлі замовник здійснює самостійно, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Беручи до уваги Ваше зауваження, прийнято рішення внести зміни до п.п 1-3, 9 Додатку №4.
газетний, білий???
Дата подання: 23 червня 2020 15:14
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:37
це який?? або щільність 45 г/м газетний папір , або щільність 55-80 г/м - білий?
Відповідь: Згідно тендерної документації, Додатку №4. Бажано, щоб щильність газетного паперу була не меншою за 45 г/м

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Поліграф-Сервіс" 81 078,97
UAH з ПДВ
74 813,69
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 89 780,06
UAH з ПДВ
74 908,88
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" 93 324,68
UAH з ПДВ
93 324,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 14:20
Висновки на картон.pdf
01 липня 2020 16:19
Електронний підпис
01 липня 2020 16:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2020 16:12
Виписка з ЄДР.pdf
01 липня 2020 16:12
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 17:56
Електронний підпис
01 липня 2020 17:55
Укр гигиена DivoPack DivoEco.pdf
01 липня 2020 17:55
Таuro Ecoofset_СЭС.pdf
01 липня 2020 17:55
Сертификат 2.pdf
01 липня 2020 17:55
Висновок (Илим).pdf
01 липня 2020 17:55
13. Реєстр документів.pdf
01 липня 2020 17:55
9. Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 17:55
5. Витяг з ЄДР.pdf
01 липня 2020 17:55
4. Паспорт.pdf
01 липня 2020 17:55
3. Ідентифікаційний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Поліграф-Сервіс"

ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович

ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Поліграф-Сервіс"
#23696346
Переможець 74 813,69
UAH з ПДВ
03 липня 2020 15:06

Документи

03 липня 2020 15:06
Електронний підпис
03 липня 2020 15:05
Ріш. № 227 - бланки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Поліграф-Сервіс"
#23696346
74 813,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2020 15:06
Електронний підпис
03 липня 2020 15:05
Ріш. № 227 - бланки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 10:18
Протокол УО - уточнення інформації у повідомленні.PDF зміни до договору
17 липня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 10:04
Дог. 178 від 17.07.20 - бланки.PDF укладений
17 липня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Деталізація інформації у графі 7 "Повідомлення про намір укласти договір"
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 74 813,69
UAH (в тому числі ПДВ 12 468,95 UAH)